Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

elektrooniline õhuregulaator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: elektrooniline õhuregulaator


    Oomipoe eesmärgiks on pakkuda kõike seda, mida vajab elektroonikahuviline, elektroonikat tootev või parandav ettevõtja või tavakasutaja oma igapäevaelus.


    leidsin netis kolades sellise teema, aga ma tahaks rõhuanduri asendada gaasipedaali asendi anduriga, on see võimalik?

    Comment


      #17
      Vs: elektrooniline õhuregulaator

      Sellele küsimusele pead sa vastuse otsima mõne sellise klemmi käest, kes on sellise turbo vahetuse ja juhtimise ise teostanud ning edukalt sealjuures. Ma ei julgeks sugugi kindel olla, et kas turbo geomeetria juhtimine gaasipedaali asendi järgi kõige optimaalsem on. Sest ( sõltub muidugi lahendusest ) pedaal ei juhi ju kütuse etteannet ja fööni pöörded ja tootlikus sõltub sul ikkagi otseselt põletatud õhu ja kütuse segu kogusest ( sest see tekitab heitgaase, mis omakorda turbiini pöördesse ajab ) - loogiline oleks, et rõhuandur annab ikkagi parema tagasiside reaalselt toimuvast, mitte ei kruti labasi niisama.

      Comment


        #18
        Vs: elektrooniline õhuregulaator

        Tegemist on diisel masinaga, sellepärast ongi vnt -l labad mis turbo lagi vähendavad, nt tava turboga on max rõhk u 2800 pöörde juures, vnt turboga kuskil 2000 juures ja rõhk kohe saadaval.


        http://www.youtube.com/watch?v=pCdjAdTk2mc.

        Niipalju kui uurinud olen, siis on tehtud vanadel golfidel, aga neil on gaasi juhtimine trossiga ja nad ongi selle juhtimise teinud mehhaniliselt, aga minu masinal käib asi elektrooniliselt ja igast trosse vedada veel keerulisem. Point ongi selles, et kui natuke pedaali vajutad pööravad ladad ka natuke(rõhk ei tõuse järsku), kui vaja äkkiirendust, pedaal põhja, labad pööravad põhja ja rõhk momentaalselt olemas. ülerõhu vältimiseks on teine agguraator mis labad tagasi algasendisse lükkab, ja seda käitab positiivne rõhk.
        Ülemisel skeemil ongi see viga, et pedaali asendi andur puudu.

        Comment


          #19
          Vs: elektrooniline õhuregulaator

          turbo labasid võid keerata, kuis tahad, rõhku momentaalselt olema ei saa. turbo käiamiseks kasutatakse heitgaase, heitgaasid aga tekivad teadupärast kütuse põlemisel. vähe pöördei, vähe koormust = vähe gaase. pöörete lisamisel koormusega tekitatakse rohkeb heitgaase, seeläbi lajatatakse rohkem õhku ja ka kütet, ning omakorda tuleb rohkeb heitgaase.
          kompressoriga(supercharger) saab rõhu lineaarselt pööretega sünkroonis.
          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

          Comment


            #20
            Vs: elektrooniline õhuregulaator

            ei tea milleks siis need vnt turbod siis leiutatud on, heitkaasid lähevad ju koguaeg turbo kuumas kojas turbiinist mööda, labad ongi selleks et suunata heitgaase turbiinile ja turbiin hakkab kiiremini pöörlema samade heitgaaside hulga juures, selles ongi vnt point. sinu jutt käib tavaturbode kohta. aga aitab offtopicust

            Comment


              #21
              Vs: elektrooniline õhuregulaator

              tühikäigul koormusetta mootori turbo väljalaskegaaside kogus on minimaalne ja siin turbo ei puutu asjasse. tühikäigul on enamus mootorid ökonoomsed, minu arusaamist mööda tähendab see väikest kütusekulu. väike kogus kütet => väike kogus õhku = vähe gaase, kuidas sellest nii raske on aru saada. välja tulev kraam on otseses seoses sisse mineva kraamiga, jäävuse seadused panevad juba selle asja paika. ainult õhu lisamisega ei kasva oluliselt ka väljalaskegaaside hulk, sest kütuse põlemisel tekkivad gaasid ja temperatuur on ka vajalikud.
              turbo ei ole lihtsalt mingi öko vurr, see vajab energiat. mida rohkem õhku pumbatakse turbo külmalt poolelt, seda rohkem energiat tuleb kuumal poolel selle pumba tarvis sisse anda. natuke rõhku tekitab turbo ka tühikäigul, aga maks laaderõhku ei saavutatta
              labade geomeetria ja asendi muutmisega vähendatakse viidet ja muudetakse turbo kasutegurit erinevatel pööretel, aga turbol oli, on ja jääb alati viide. miks arvab keegi mees metsast, et muudab seda seadust tagasihoidlike füüsika teadmiste juures, kui suurtootjad oma inseneride armeega ei ole suutnud seda konkurentsi tingimustes saavutada.
              NB sedasi mõtlevad tihti ka igiliikuri leiutajad: naftakompaniid on vastu vms
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #22
                Vs: elektrooniline õhuregulaator

                Keegi pole rääkinud füüsikaseaduste ümberkirjutamisest ja tühikäigul max rõhu saavutamisest. Tahan lihtsalt tava turbo asendada Variable nozzle turboga, ja vajan natuke abi, kuidas labasid juhtida. Tean et tehase autol on see teistmoodi lahendatud(pöörete, rõhu jm andurid ja ECU juhib N75 klappi), aga jänkimaal toimivad iseehtitatud lahendused päris hästi, aga neil juhtimine trossiga, aga kuna mul pole ühtegi trossi

                Comment


                  #23
                  Vs: elektrooniline õhuregulaator

                  Keegi ei saa sind keelata tegemast mida sa tahad. Ütle, millise masinaga tegu ja mis pritse peal ja kas gaasipedaal tuleb trossiga kapoti alla välja või on pote juba pedaali küljes. Sealt saab seda pote õhendamist/signaali võtmist edasi arendada.

                  Comment


                    #24
                    Vs: elektrooniline õhuregulaator

                    seda ma räägingi et trossi pole, pote pedaali küljes
                    Tegu nissan primera 2,0 turbodiisel, millel Zexel VE pump elektroonilise juhtimisega
                    viimati muutis kasutaja ahto42; 25 m 2008, 11:59.

                    Comment


                      #25
                      Vs: elektrooniline õhuregulaator

                      Esmalt postitatud ahto42 poolt
                      seda ma räägingi et trossi pole, pote pedaali küljes
                      Siis kasutadki sellest potest tulevat signaali nii, et sa teda maha ei koorma. Suure tõenäosusega tuleb sealt mingis vahemikus pinge või PWM.
                      Iseasi, mida su pritse arvab, kui rõhk hakkab trikke tegema.

                      Comment


                        #26
                        Vs: elektrooniline õhuregulaator

                        diislil pole vahet, kuna idles töötab isegi 18:1 A/F. Et pm selle rõhu anduri asendan pedaali potekaga? sealt peaks tulema pingevahemik

                        Comment

                        Working...
                        X