Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

MB4213 Tuvastamine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    MB4213 Tuvastamine

    Tere!
    Mure järgmine: MB4213 nimelise "sitika" kohta pole õnnestunud infot leida neti-avarustest , sõber guugel pakub igasugust muud jama ning alldatasheet.com arvab et see on "timer" ja suuremas kestas.
    Sedapsi pöördusingi palvega siis foorumisse: ehk on keegi tegemist teinud,
    oskab soovitada kust otsida...
    Jubin ise on pärit Honda NX 650 - ne CDI- st.

    #2
    Vs: MB4213 Tuvastamine

    honda ja cdi viitab justkui auto sissepritseajule?
    omal mis on olnud kokkupuuteid selliste spetsiifiliste asjadega, siis olen tähelepannud, et nad kipuvad originaal tüübitähistuse asendama omaenda omaga ja selle järgi pole suurt midagi tuvastada võimalik, muidu kui ajad välja toitekoivad, kvartsi otsad jne enam silma torkavad tunnused ja siis võrdled erinevate datasheetide põhjal kokkulangevusi.
    reaalse näitena tuleb meelde vist oli mingi boschi aju kus kivide tähised olid järgemööda, nagu:
    B75001 (oli vist tegelikult 8031 prose)
    B75002 (mingi EPROM mälu)
    B75003, B75004 jne

    samas muidugi see MB4213 tähistus võib ju ka õige olla, aga tegemist on näiteks vaid selle aju jaoks toodetud kiviga ja sel juhul kah suht raske midagi leida
    google igatahes pakub ka midagi taolist:
    "After a few days searching and some help, it appears its an OEM-only
    ignition controller."

    Comment


      #3
      Vs: MB4213 Tuvastamine

      Tegemist tsikli süütesüsteemi inverteriga, mis omakorda annab väljundpinge süütepoolile....
      Jah, täiesti võimalik, et jubinat toodeti eritellimusena jne...
      (Olgu mainitud veel et kvartsi skeemis ei kasutata)
      Arvatavasti on tegu millegi sellele sarnasega ... http://pdf1.alldatasheet.com/datashe...EMI/TL494.html
      (lehekülg 4 pdf-is ) on näha et oss pannakse käima sisuliselt samamoodi nagu toimib minu cdi-s. Seal kasutatakse induktiivpooli mille takistust kõigutatakse väntvõlli otsal oleva nukkiga...
      Põhiline mis muserdab: kuidas tuvastada, korrektselt, kas asi töötab või on selle sitika viimane teekond prügikastis.

      Comment


        #4
        Vs: MB4213 Tuvastamine

        Induktiivpooli takistust kõigutatalse???? Ma pakun et seal genereerib pinge impulsi magneti möödumisel ja takistus küll sellest ei muutu.
        Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
        1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
        2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

        Comment

        Working...
        X