Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

GPS autovalve

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    GPS autovalve

    Mõni aeg tagasi oli reklaam kuskilt raadiost GPS autovalve kohta ning hakkas asi iseenesest huvitama - eriti see asi kas asi on lollikindel ning ennast ära tasub. Et asja lahata peab asja tööpõhimõtet teadma - parandage kui ma millegiga puusse panen.

    Süsteem koosneb põhiliselt GPS vastuvõtjast millega tehakse kindlaks auto asukoht ning vist läbi mobiilivõrgu edastatakse seda pidevalt kuskile juhtimiskeskusesse?

    Siit järeldaks ma esimese asjana, et asi töötab ainult lageda taeva all, kuna kuskil tunnelis ja ka garaaziz satelliidilt signaali ju ei saa. Seega jääb auto asukoht teadmatuks?
    Teine asi on nö GPS jammerid mille muretsemine ei tundu eriti raske olevat ( näit http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3623)
    Muudab ju jällegi süsteemi mõttetuks (suvalisel narkaril seda küll ei ole kuid siiski).
    Samas see jammer teb kahjutuks vist ainult GPS osa, kuid see sidepidamis viis mida kasutatakse andmete saatmiseks juhtimiskeskusesse jääb tööle? Samas sealt vist midagi kasulikku enam ei saadeta ka?

    #2
    Vs: GPS autovalve

    vähegi asjalikum GPS edastaja edastab sulle viimase koha, kust signaal saadi. minu kogemuste kohaselt võteb hea GPS ka läbi õhema betoonlae ja mõistliku tihedusega metsas. kui GPSi täiendab mobiilne positsioneerimine, siis pole ka nendest karaazidest olulist takistust oodata
    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

    Comment


      #3
      Vs: GPS autovalve

      kas te räägite nüüd gps või gsm jammerist? gsm'i kutuks tegemine on oluliselt tõhusam ja seadmed on suht vabalt saadaval. luksautode ärandajatel ilmselt baasvarustuses?!
      gsm ei kõlba tõsiste turvalahenduste puhul kindlasti esmaseks infoedastajaks! lolle võib sellega aga püüda küll...
      asjal oleks jumet, kui kasutataks mingit muud sidekanalit a la mitme saatesagedusega raadiosaatja ja näiteks 1x minutis toimuv korrasoleku/side kontroll (side katkes - dispetseri kõne autoomanikule või valve-ekipaazi väljasaatmine või kõnealuse auto autoriseerimise kontroll, signa käivitumine, väljasuremine jne).
      vt. jänkide lojack süsteem.

      samas sobib gps/gsm süsteem autode liikumise jälgimiseks (näiteks firma transpordikulude optimeerimiseks).
      viimati muutis kasutaja Bozz; 10 m 2008, 15:16.

      Comment


        #4
        Vs: GPS autovalve

        Meil pakutavad lahendused on ehitatud kõik vist GSM peale? Sest ma ei kujuta hästi ette, et igal autol oleks mingi raadiosaatja nähtamatu antenniga mis edastaks 200km kaugusele oma signaali.

        Comment


          #5
          Vs: GPS autovalve

          Üle eesti paiknevaid mobiilseid lahendusi on teisigi, kui gsm, N: Kõu(450 MHz). Oluline on, et edastuslahendus toetaks liikumist, handoverit ja oleks võimeline ise ühendust püsti ajama. GSM lahenduste puhul saab samuti alternatiivina kasutada 1800 MHz ja 3G sagedusi. Wimax-mobile on arenemas. Ilmselt on ka suurematel turvafirmadel üle eestiline raadiosidevõrgustik, kuhu annaks andmesidekanali tekitada.

          Comment


            #6
            Vs: GPS autovalve

            no aga ma ju ei räägigi sellest, et peab olema megawattine saatja.
            gsm lihtsalt on ebakindel lahendus, kuna on lihtsalt lollitatav.

            loe lojack'i kohta. päris huvitav ja toimiv asi on teine...

            Comment


              #7
              Vs: GPS autovalve

              gsm on paraku väheseid lahendusi, mis primaarseks edastuseks kõlbab. kui asjale lisada sekundaarne saatja ja gsm "liini" kontroll, saab asja suht heaks. tavalistel majasignadel on primaarne edastus telefoni liin, mida on ka lihtne lollitada. sekundaarne on siis mingit laadi saatja
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment

              Working...
              X