http://www.sportdevices.com/ignition/inverter.htm
valmistan niisugust inverterit, kuid kui kõik plaadile sai siis tekkis olukord kus takisti 27oomi skeemi paremas osas kõrbes. Olles eelnevalt skeemi katseplaadil kokkupannud/katsetanud, eemaldasin selle skeemist. Uuesti pingestedes läheb ikka väljatrans väga kuumaks. Eemaldasin plaadilt ka tyristori ning kõik korras.
Siinkohal siis küsimus kas keegi on niisugust skeemi koostanud? Kas võib olla selle väljaka kuumenemise põhjuseks valesti mähitud trafo või südamiku materjal. Südamik pärineb arvuti toiteplokkist toroid südamik, läbimõõt 35mm ferriit, prim. 3X0,14mm traat 20 keerdu, sekundaar ligikaudu 210 keerdu 0,3mm traat. Niipalju veel, et katsetan ilma igasuguse süütepoolita ning tyristori gate on pingestamatta(ei juhi millegagi) UC3845 pin3 on maasse viidud. Ilma selle parempoolse skeemi osata katsetades näitas multimeeter sagedust 195Hz. Pinget mõõta multimeetriga väljundis ei õnnestunud..
Kui kellelgi sama skeemiga kogemusi siis ehk jagate
valmistan niisugust inverterit, kuid kui kõik plaadile sai siis tekkis olukord kus takisti 27oomi skeemi paremas osas kõrbes. Olles eelnevalt skeemi katseplaadil kokkupannud/katsetanud, eemaldasin selle skeemist. Uuesti pingestedes läheb ikka väljatrans väga kuumaks. Eemaldasin plaadilt ka tyristori ning kõik korras.
Siinkohal siis küsimus kas keegi on niisugust skeemi koostanud? Kas võib olla selle väljaka kuumenemise põhjuseks valesti mähitud trafo või südamiku materjal. Südamik pärineb arvuti toiteplokkist toroid südamik, läbimõõt 35mm ferriit, prim. 3X0,14mm traat 20 keerdu, sekundaar ligikaudu 210 keerdu 0,3mm traat. Niipalju veel, et katsetan ilma igasuguse süütepoolita ning tyristori gate on pingestamatta(ei juhi millegagi) UC3845 pin3 on maasse viidud. Ilma selle parempoolse skeemi osata katsetades näitas multimeeter sagedust 195Hz. Pinget mõõta multimeetriga väljundis ei õnnestunud..
Kui kellelgi sama skeemiga kogemusi siis ehk jagate
Comment