Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

kordisti ,,avto PaB-1,,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    kordisti ,,avto PaB-1,,

    on selline vene asjandus aga ei toimu midagi
    nimelt peaks see akult 12v tegema ~127v
    kas keegi teab, kui palju see võimsust talub?
    (40 W lampi 220v hõõguma ei saanud)
    Seal kus suitsu, seal ilmselt tinutatakse..

    #2
    Ei tea küll nimetatud riistapuud ja seega võib olla tegemist asjatu postitusega kuid...
    Kas seade annab koormuseta ka mingit pinget - ehk kas ta üleüldse töötab?
    Kui ei, kisu lahti ja uuri natuke skeemi. Siis saab konkreetsemaid vastuseid anda.
    - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
    - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

    Comment


      #3
      skeem on selline

      transide polaarsust ei tea seega jäid nooled panemata
      kui keegi teab asendust võiks kirjutada.
      ka trafo pole kindlasti õigesti joonistatud.
      aga väljund on 200 oomi
      Seal kus suitsu, seal ilmselt tinutatakse..

      Comment


        #4
        P217 on PNP trans ja emitterid võiksid minna maha. Siis aga ei klapi toitedioodide ühendus. Vaata asja pealt järele - metallkesta jalg on kollektor.
        Kui väljundmähise takistus on 200 oomi, peab blokk küll üsna nõrguke olema. Ehk saad mingi pardli tööle.
        - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
        - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

        Comment


          #5
          need dioodid on tõesti nii pandud


          kas sellest siis head looma pole??
          (mõtlesin ehitatava autovõimu jaoks pinget tõsta)
          Seal kus suitsu, seal ilmselt tinutatakse..

          Comment


            #6
            Tundub küll tiba lahja värk olevat. P217 on ka eriti vilec trans. Aga eks proovi, trransse saab asendada ja ette võib veel generi panna kui paremad transid võnkuma ei lähe. Tähtis on trafo kuid sellel peab ka sekundaarmähise ümber kerima sobivale pingele. Kui primaari traat õhukeseks ei jää, võib midagi välja tulla isegi.
            - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
            - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

            Comment


              #7
              P217 emitter kindlasti ülemine ots. Siis klapivad kõik suunad. Kuid võimsus sõltub vist jah trafost. See oli vist pardlile mõeldud toide? Palju ei ole mõtet loota, trantse ilma skeemi muutmata asendada ei saa, mõeldud on kasutada germaaniumtrantse, mille eelpinge väiksem. Räni korral ei lähe asi käima.

              Comment


                #8
                Venelasel oli mingi P4 trants. Metallist, neli radikakinnitusauku korpuses. Mingi lampraadiojaama muunduris olid kasutuses.

                Comment


                  #9
                  Selline tranz nagu P4A...D on vana tüübitähisega mis on hiljem ümber ristitud hoopis P216. Seega peaks P4st välja peksma max 7,5A
                  Egas muud, kui juhtmed külge ... ja seina

                  Comment


                    #10
                    P216-le oli iseloomulik lekkimine, eriti soojenedes
                    - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                    - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                    Comment

                    Working...
                    X