Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Elektrimootoriga mootorratas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Elektrimootoriga mootorratas

    Niisiis tekkis selline plaan et ehitada mootorratas mida käitab elektrimootor ja akud. Oskab keegi soovitada mootorit sinna peale? Kas sobib tavaline DC mootor? vääne võiks olla vähemalt 30nm võimsust ei tea, kuna elektrimootoril see pole sama kui bensiinikal. Mida peaks veel tähele panema sellise eluka ehitamisel? Asi alles idee faasis, kui hind liiga suureks ei lähe sis läheb ka ehituseks.

    #2
    Vs: Elektrimootoriga mootorratas

    Siin on suht palju valmisnikerdatud taolisi atribuute.
    Kõik meeldiv tuleb lambist...

    Comment


      #3
      Vs: Elektrimootoriga mootorratas

      30Nm natuke liiast ei ole? enamus sobiliku suurusega mootoreid sellise rakenduse jaoks on kõrgepöördelised.
      mootor vali võimsuse järgi sisepõletaja eeldatav võimsus jaga kahega, saad optimaalse mootori, kuna elektrimootori vääne on pööretevahemiku ulatuses palju ühtlasem, kui bensukal.
      sobib tavaline püsimagnetitega mootor, samas peavoolumootor peaks vist kergem olema. teoreetiliselt kannatab peavoolumootoritest kasutada ka väiksemaid vahelduvvoolumainaid. kaalauda vb tasuks ka madalpingelise kolmefaasilise mootori kasutamist koos kontrolleriga. mudelismis kasutatavate kontrollerite max voolud ulatuvad paarisaja amprini ja mootorid mitme kilovatini. liitiumakude hinnad pole kah enam ületamatud. 5Ah 22,2V aku, mis püsivalt 75A ja lühiajaliselt üle 100A anda suudab, saab kätte ca100USD eest ja seda koos saatekuludega.
      mootoriks nt miskit sellist: http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...ner_(eq:_70-55) seal ka kommentaarides mootori kasutusalasid
      viimati muutis kasutaja reuter; 28 m 2009, 11:49.
      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

      Comment


        #4
        Vs: Elektrimootoriga mootorratas

        No sõltub milleks vaja, üldiselt soovitan orig. ülekanne alles jätta ja mootoriks panna mõni käsitööriist(nende võimsuse massi suhe parim).
        kuna nüüd pinge kõrge on voolud väikesed, 20 pliiakud(12V), või 200 NiCd elementi, või LiFePol, hinnad ka vastavas suurus järgus, 2,4KWh pliiakud saad kuskil 4-5K eest. Ni elementidel vist 20 eeka tk poes aga kindlasti ka odavaimaid.
        Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
        1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
        2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

        Comment


          #5
          Vs: Elektrimootoriga mootorratas

          Ideaalvarjant oleks ratas millega liigelda maanteel, 90km/h ja vahemaa võiks olla umbes 100km. Ilmselt neid näite pole võimalik saavutada kuna akusi pole lihtsalt kusagile nii palju paigaldada. Ma täpselt ei tea palju peaks olema nm, pakkusin et 30 oleks see mis annaks 90km/h kiiruse. Enda bentsumotikal igatahes 135nm, aga sellist võimsust pole mõtet taga ajada elektriga. Tooriku projekt veel ostmata, seega veel saab valida kas käigukastiga või otse mootorist ülekandega.

          Comment


            #6
            Vs: Elektrimootoriga mootorratas

            võimsuse ja massi/aerodünaamika suhted piiravad kiiruse. võimsus tuleb kahest tegurist pöörded ja moment. võimsus võib olla sama, kui neist ühte vähendada ja teist suurendada. nt 1,2kW ketaslõikur teeb ca 10000 pööret minutis, aga seda juba peale aeglustavat ülekannet

            bensumotikal on 135nm(nanomeetrit) mida? protsessor?
            kui Nm mõtlesid, siis sel motikal vist väga madalapöördeline mootor. mini 2l vabalthingav arendab 190Nm/4000pm (95kW) ja jaksab sellega pea pooleteisttonnist laiade rehvidega kere üle 200km/h liigutada...
            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

            Comment


              #7
              Vs: Elektrimootoriga mootorratas

              90 km/h ja 100km läbisõit pliiakudega eriti reaalne ei ole. Või kui ongi, siis tuleb sellest hullem tank.
              Mootoriks tasuks võtta Etek-RT või siis Etek-R, mis on eelmise lahjem variant. Hinnad on neil 450-600USD kanti. Sinna juurde näiteks Alltrax kontroller ja mingi LiFePo4 akupakk ja koonerdades veab 100km läbisõidu ära küll.
              Vaata enne vahest, mida teised on teinud siis jäävad alguses möödalaskmised tegemata.

              Endal on hetkel lõppjärgus ühe aparaadi ehitus:
              Otsite teavet elektriauto kohta? See põhjalik juhend käsitleb elektriautode tööpõhimõtteid, eeliseid, laadimisvõimalusi ja rohkem.


              Paar linki abiks:

              At Kelly Controls our mission is to promote technology which delivers high quality performance for an affordable price, leading towards a clean and sustainable future. Our expansive production line covers a wide range of essential motor gear and accessories as well as models, including controllers for electric boats, electric gliders, and electric vehicles designed for industry purpose as well a recreational use. Our commitment to producing top of the range products and our dedicated ethos make us one of the world's leading manufacturers in the controller sector; innovation, growth, and high quality are the driving forces behind our company's success.

              viimati muutis kasutaja vax; 29 m 2009, 22:20.
              Allkiri.

              Comment


                #8
                Vs: Elektrimootoriga mootorratas

                Esmalt postitatud reuter poolt
                bensumotikal on 135nm(nanomeetrit) mida? protsessor?
                kui Nm mõtlesid, siis sel motikal vist väga madalapöördeline mootor. mini 2l vabalthingav arendab 190Nm/4000pm (95kW) ja jaksab sellega pea pooleteisttonnist laiade rehvidega kere üle 200km/h liigutada...
                baigilaadsetel tulevad max kilovatid ja Nm seal 9000-10000põõrde peal. Kaalu 205kg kuiva paagiga.

                Comment


                  #9
                  Vs: Elektrimootoriga mootorratas

                  Esmalt postitatud marx350 poolt
                  baigilaadsetel tulevad max kilovatid ja Nm seal 9000-10000põõrde peal. Kaalu 205kg kuiva paagiga.
                  Vaevalt ,et sa siit foorumist rohkem targemaks ka saad.Paljud eelkõnelejad ju soovitanud reaalseid parameetreid mis enamaltajaolt ka reaalse maailma tasemel füüsika- ning mehhaanikapõhised on.
                  Mis puutub tsikli kaalu/dünaamika parameetritesse siis HD jt.chopperirahvas nt.peaks järelhaagisega akusid kaasas vedama .Esialgu on tehnikatase DIY klassis siiski sinna 50-100km/h kanti ning läbisõit laetud akudega, heal juhul keskmiselt 50km
                  Kõik meeldiv tuleb lambist...

                  Comment


                    #10
                    Vs: Elektrimootoriga mootorratas

                    liitiumiga saab massi-võimsuse suhte paremini paika või ka soovitud distantsi, aga selle viimase puhul võib energiaallika hind krõbedaks kiskuda.
                    Hobbysity lehelt tulevad asjad mõistliku hinnaga, aga mahutavused on akudel pisikesed. batteryspace akuvalik on tunduvalt parem ja suurte mahutavuste juures on ka hind hea, aga transpordikulu sealt on julm.
                    mingi akusait oli veel, aga aadressi enam ei mäleta. saatmine oli seal tasuta, aga ma ei kontrollinud seal suurte akude olemasolu.
                    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                    Comment


                      #11
                      Vs: Elektrimootoriga mootorratas

                      üks variant oleks kindlasti Ebay, sealt on saada nii Hiinas toodetud LiFePo4 pakke kui Priuse omi.
                      Renovaar müüb 4Ah Nimh elemente hinnaga 10eek.
                      Allkiri.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Elektrimootoriga mootorratas

                        Esmalt postitatud maaalune poolt
                        Mis puutub tsikli kaalu/dünaamika parameetritesse siis HD jt.chopperirahvas nt.peaks järelhaagisega akusid kaasas vedama
                        Sellest väitest ei saa aru...täiesti tavaline Etek-R või Perm mootoriga elektrikrossikas omab palju vingemat dünaamikat kui enamus choppereid.
                        Quantya Electric Motocross Enduro Bike Streetlegal LiPo Battery MotorbikeSee also https://youtu.be/AeXu8P8onJY

                        Endless-sphere foorumis oli keegi seda testinud ja kommentaar oli nii, et kui tahate surma saada, siis proovige startida gaas põhjas . Minu liikur nr.1 oli ainult 1.5kw ja isegi sellega oleks äärepealt õnnetus juhtunud, kui kõrval seistes rutskat keerasin, aimamata et asi oli sisse lülitatud.
                        Allkiri.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Elektrimootoriga mootorratas

                          Niipalju kui ma nüüd uurinud olen siis tõepoolest pole võimalik tsikli peale niipalju akusi laduda et läbida normaalselt 100km. isegi liitiumakudega läheb asi raskeks ja Järelkäru ei poolda. Ilmselt lihtsam osta 23k eest elektriroller mis suudab läbida 100km järjest(oi seda häbi)

                          Comment


                            #14
                            Vs: Elektrimootoriga mootorratas

                            kui elektriroller suudab 100km läbida, siis ratta moodi asja sisse on oluliselt rohkem võimalik akusid panna. 100km pole mingi imeasi, pigem on küsimus, kuidas see läbitakse. kui mootor ei pea olulisel määral aerodünaamikaga kaklema hakkama, siis võib sellise distantsi läbimiseks suht pisikesest energia kogusest piisata. nt kitsaste rehvidega jalgrattaga, mis liigub 15km/h energiatarve on kordades väiksem, kui laiade krossirehvide puhul, mis peab liikuma 50km/h
                            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                            Comment


                              #15
                              Vs: Elektrimootoriga mootorratas

                              Äkki teeks üldse üherattalise.

                              Comment

                              Working...
                              X