Niisiis tekkis selline plaan et ehitada mootorratas mida käitab elektrimootor ja akud. Oskab keegi soovitada mootorit sinna peale? Kas sobib tavaline DC mootor? vääne võiks olla vähemalt 30nm võimsust ei tea, kuna elektrimootoril see pole sama kui bensiinikal. Mida peaks veel tähele panema sellise eluka ehitamisel? Asi alles idee faasis, kui hind liiga suureks ei lähe sis läheb ka ehituseks.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Elektrimootoriga mootorratas
Collapse
X
-
Vs: Elektrimootoriga mootorratas
30Nm natuke liiast ei ole? enamus sobiliku suurusega mootoreid sellise rakenduse jaoks on kõrgepöördelised.
mootor vali võimsuse järgi sisepõletaja eeldatav võimsus jaga kahega, saad optimaalse mootori, kuna elektrimootori vääne on pööretevahemiku ulatuses palju ühtlasem, kui bensukal.
sobib tavaline püsimagnetitega mootor, samas peavoolumootor peaks vist kergem olema. teoreetiliselt kannatab peavoolumootoritest kasutada ka väiksemaid vahelduvvoolumainaid. kaalauda vb tasuks ka madalpingelise kolmefaasilise mootori kasutamist koos kontrolleriga. mudelismis kasutatavate kontrollerite max voolud ulatuvad paarisaja amprini ja mootorid mitme kilovatini. liitiumakude hinnad pole kah enam ületamatud. 5Ah 22,2V aku, mis püsivalt 75A ja lühiajaliselt üle 100A anda suudab, saab kätte ca100USD eest ja seda koos saatekuludega.
mootoriks nt miskit sellist: http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...ner_(eq:_70-55)seal ka kommentaarides mootori kasutusalasid
viimati muutis kasutaja reuter; 28 January 2009, 11:49.
Comment
-
Vs: Elektrimootoriga mootorratas
No sõltub milleks vaja, üldiselt soovitan orig. ülekanne alles jätta ja mootoriks panna mõni käsitööriist(nende võimsuse massi suhe parim).
kuna nüüd pinge kõrge on voolud väikesed, 20 pliiakud(12V), või 200 NiCd elementi, või LiFePol, hinnad ka vastavas suurus järgus, 2,4KWh pliiakud saad kuskil 4-5K eest. Ni elementidel vist 20 eeka tk poes aga kindlasti ka odavaimaid.Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
Comment
-
Vs: Elektrimootoriga mootorratas
Ideaalvarjant oleks ratas millega liigelda maanteel, 90km/h ja vahemaa võiks olla umbes 100km. Ilmselt neid näite pole võimalik saavutada kuna akusi pole lihtsalt kusagile nii palju paigaldada. Ma täpselt ei tea palju peaks olema nm, pakkusin et 30 oleks see mis annaks 90km/h kiiruse. Enda bentsumotikal igatahes 135nm, aga sellist võimsust pole mõtet taga ajada elektriga. Tooriku projekt veel ostmata, seega veel saab valida kas käigukastiga või otse mootorist ülekandega.
Comment
-
Vs: Elektrimootoriga mootorratas
võimsuse ja massi/aerodünaamika suhted piiravad kiiruse. võimsus tuleb kahest tegurist pöörded ja moment. võimsus võib olla sama, kui neist ühte vähendada ja teist suurendada. nt 1,2kW ketaslõikur teeb ca 10000 pööret minutis, aga seda juba peale aeglustavat ülekannet
bensumotikal on 135nm(nanomeetrit) mida? protsessor?
kui Nm mõtlesid, siis sel motikal vist väga madalapöördeline mootor. mini 2l vabalthingav arendab 190Nm/4000pm (95kW) ja jaksab sellega pea pooleteisttonnist laiade rehvidega kere üle 200km/h liigutada...
Comment
-
Vs: Elektrimootoriga mootorratas
90 km/h ja 100km läbisõit pliiakudega eriti reaalne ei ole. Või kui ongi, siis tuleb sellest hullem tank.
Mootoriks tasuks võtta Etek-RT või siis Etek-R, mis on eelmise lahjem variant. Hinnad on neil 450-600USD kanti. Sinna juurde näiteks Alltrax kontroller ja mingi LiFePo4 akupakk ja koonerdades veab 100km läbisõidu ära küll.
Vaata enne vahest, mida teised on teinud siis jäävad alguses möödalaskmised tegemata.
Endal on hetkel lõppjärgus ühe aparaadi ehitus:
Otsite teavet elektriauto kohta? See põhjalik juhend käsitleb elektriautode tööpõhimõtteid, eeliseid, laadimisvõimalusi ja rohkem.
Paar linki abiks:
At Kelly Controls our mission is to promote technology which delivers high quality performance for an affordable price, leading towards a clean and sustainable future. Our expansive production line covers a wide range of essential motor gear and accessories as well as models, including controllers for electric boats, electric gliders, and electric vehicles designed for industry purpose as well a recreational use. Our commitment to producing top of the range products and our dedicated ethos make us one of the world's leading manufacturers in the controller sector; innovation, growth, and high quality are the driving forces behind our company's success.
viimati muutis kasutaja vax; 29 January 2009, 22:20.Allkiri.
Comment
-
Vs: Elektrimootoriga mootorratas
Esmalt postitatud reuter pooltbensumotikal on 135nm(nanomeetrit) mida? protsessor?
kui Nm mõtlesid, siis sel motikal vist väga madalapöördeline mootor. mini 2l vabalthingav arendab 190Nm/4000pm (95kW) ja jaksab sellega pea pooleteisttonnist laiade rehvidega kere üle 200km/h liigutada...
Comment
-
Vs: Elektrimootoriga mootorratas
Esmalt postitatud marx350 pooltbaigilaadsetel tulevad max kilovatid ja Nm seal 9000-10000põõrde peal. Kaalu 205kg kuiva paagiga.
Mis puutub tsikli kaalu/dünaamika parameetritesse siis HD jt.chopperirahvas nt.peaks järelhaagisega akusid kaasas vedama.Esialgu on tehnikatase DIY klassis siiski sinna 50-100km/h kanti ning läbisõit laetud akudega, heal juhul keskmiselt 50km
Kõik meeldiv tuleb lambist...
Comment
-
Vs: Elektrimootoriga mootorratas
liitiumiga saab massi-võimsuse suhte paremini paika või ka soovitud distantsi, aga selle viimase puhul võib energiaallika hind krõbedaks kiskuda.
Hobbysity lehelt tulevad asjad mõistliku hinnaga, aga mahutavused on akudel pisikesed. batteryspace akuvalik on tunduvalt parem ja suurte mahutavuste juures on ka hind hea, aga transpordikulu sealt on julm.
mingi akusait oli veel, aga aadressi enam ei mäleta. saatmine oli seal tasuta, aga ma ei kontrollinud seal suurte akude olemasolu.
Comment
-
Vs: Elektrimootoriga mootorratas
Esmalt postitatud maaalune pooltMis puutub tsikli kaalu/dünaamika parameetritesse siis HD jt.chopperirahvas nt.peaks järelhaagisega akusid kaasas vedama
Quantya Electric Motocross Enduro Bike Streetlegal LiPo Battery MotorbikeSee also https://youtu.be/AeXu8P8onJY
Endless-sphere foorumis oli keegi seda testinud ja kommentaar oli nii, et kui tahate surma saada, siis proovige startida gaas põhjas. Minu liikur nr.1 oli ainult 1.5kw ja isegi sellega oleks äärepealt õnnetus juhtunud, kui kõrval seistes rutskat keerasin, aimamata et asi oli sisse lülitatud.
Allkiri.
Comment
-
Vs: Elektrimootoriga mootorratas
Niipalju kui ma nüüd uurinud olen siis tõepoolest pole võimalik tsikli peale niipalju akusi laduda et läbida normaalselt 100km. isegi liitiumakudega läheb asi raskeks ja Järelkäru ei poolda. Ilmselt lihtsam osta 23k eest elektriroller mis suudab läbida 100km järjest(oi seda häbi
)
Comment
-
Vs: Elektrimootoriga mootorratas
kui elektriroller suudab 100km läbida, siis ratta moodi asja sisse on oluliselt rohkem võimalik akusid panna. 100km pole mingi imeasi, pigem on küsimus, kuidas see läbitakse. kui mootor ei pea olulisel määral aerodünaamikaga kaklema hakkama, siis võib sellise distantsi läbimiseks suht pisikesest energia kogusest piisata. nt kitsaste rehvidega jalgrattaga, mis liigub 15km/h energiatarve on kordades väiksem, kui laiade krossirehvide puhul, mis peab liikuma 50km/h
Comment
Comment