Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

autosignast kodu valve

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    autosignast kodu valve

    on jäänud seisma autosignalisatsiooni süsteem ´´SPAL´´.Kuidas oleks sellest võimalik teha ilma mingeid andureid-muid pudinaid ostmata ,ainult kasutades kaaasas olevat tehnikat,teha kodu valvesignalisatsioon.Ehku peale proovisin,aga suurt targemaks ei saanud........Aidake palun,asi kahjuks kiirema loomulisem,tänan.

    #2
    Vs: autosignast kodu valve

    tegelt väga ei saagi. tubased asjad võiks ikka tuppa jääda ja auto asjad autosse.
    auto signa ei suuda iseenesest valvata üle ühe ruumi ja ka valvamise põhimõtted on erinevad: autol on lülitid ja mahuandurid, kodus on magnetkontakt(id) ja liikumisandurid, mis reageerivad soojuse liikumisele. lisaks on igas normaalses tubases süsteemis ka suitsuandur ja/või temperatuuriandur, mis pättide eest ei hoiata, küll aga võib osutuda eluliselt palju tähtsamaks muudest anduritest. magnetkontaktid ja lülitid suudavad üksteist asendada, aga mahuandurid ja liikumisandurid üksteist asendada ei suuda.
    kodusignal on palju sisendeid ja vähe väljundeid, autol on pigem vähe sisendeid ja palju väljundeid. kui süsteemiga kiire kah, siis peaks just mõtlema lihtsale kodusignale - lihtne paigaldada, maksab suht vähe ja on aastateks töökindlus. DSC PC585 oleks üks variantidest
    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

    Comment


      #3
      Vs: autosignast kodu valve

      Kodusignadest pole mingit ülevaadet. Samas auto omi olen natuke näppinud. Pmtslt saaks igasugu andureid ühendada auto alarmiga mis suudavad releed juhtida. Lihtsalt see relee klemm tuleb ühendada üheks auto ukse kontaktiks.
      Maailm oleks puhas ja süüta
      kui poleks õllejogurtit
      - Õ.Õ.

      Comment


        #4
        Vs: autosignast kodu valve

        minu kogemused jälle vastupidised
        auto kest kaitseb süsteemi, kodukeskus peab omi juhtmeid ise kaitsma. autos peaks kõik seadmed samaväärsed olema, kodustes tingimustes võib vaja olla eritüübilisi valvealasid, mida iga keskus lubab ka sobivaks programmeerida. kodustel süsteemidel saab olla mitmeid erinevaid kasutajaid(erinevad paroolid), autol piirdub kasutajate arv pultide arvuga.
        kindlasti on veel aspekte, mida tasuks tähele panna. lisaks see, et teemaalgataja ei taha lisasid sellele autosignale juurde osta
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment

        Working...
        X