Vs: Ruloo Kardinate motoriseesimisel vajaks abi?
ülekandeks kõlbavad mudelite reduktorid, ja kannatab ka kasutada osasid hoorattaga mudeleid ja siis hooratta peale rihmülekanne. ise tegin cd mängija pea liigutamise mehhanismi otsa rippuvate rulooribide pööramise. 5,9V mootor sai testitud 7,2V nimipingega NiMH akupaki otsas ja siis liigutas nobedalt. selle keti tarvis sai ühe lauajupi seest kaussfreesiga üks ketas välja lastud, see ketas siis kuuekandilise kruvikeeraja otsiku otsa löödud ja siis akudrelli otsas noaga kiilukujuline soon rattale sisse lastud. kogu kremplile(akud asuvad eraldi) veel natuke metalli ballastiks otsa ja nii ta kerib. ruloo eest- ja ettekerimiseks sai tellitud DealExtremest pisikesed odavad servod, nendelt siis see piiramismehhanism minema visata ja peaks saama kabeda reduktoriga mootorid, vb jaksavad kerida.
ülestõmmatava ruloo liigutamiseks on vaja juba metallhammasratastega servot või siis nt ELFAs olid vanasti müügil mootorid, mis olid kohe reduktori küljes - hind neil paraku polnud meeldiv. võimalus on muidugi lisada vastukaalud(nagu lift), et ribide liigutamiseks poleks vaja hakata raskusjõudu oluliselt ületama. üles nööri murdekohtadesse paigutada nöörirattad, siis on jooks lihtsam.
tee kõigepealt ribide pööramine mootori peale, küll siis kannatab edasi aretada. kiiluga ratta plussiks on isetegemise võimalus ja siduri olemasolu samaaegselt - kui jõuab lõppu, siis lihtsalt hakkab libisema. sai proovitud ka CD ROM sahtlimehhanismi ajamit, aga selle rihm hakkas libisema. kui oleks kogu mehhanism hammasratastel, siis ilmselt see jaksaks rohkem liigutada
ülekandeks kõlbavad mudelite reduktorid, ja kannatab ka kasutada osasid hoorattaga mudeleid ja siis hooratta peale rihmülekanne. ise tegin cd mängija pea liigutamise mehhanismi otsa rippuvate rulooribide pööramise. 5,9V mootor sai testitud 7,2V nimipingega NiMH akupaki otsas ja siis liigutas nobedalt. selle keti tarvis sai ühe lauajupi seest kaussfreesiga üks ketas välja lastud, see ketas siis kuuekandilise kruvikeeraja otsiku otsa löödud ja siis akudrelli otsas noaga kiilukujuline soon rattale sisse lastud. kogu kremplile(akud asuvad eraldi) veel natuke metalli ballastiks otsa ja nii ta kerib. ruloo eest- ja ettekerimiseks sai tellitud DealExtremest pisikesed odavad servod, nendelt siis see piiramismehhanism minema visata ja peaks saama kabeda reduktoriga mootorid, vb jaksavad kerida.
ülestõmmatava ruloo liigutamiseks on vaja juba metallhammasratastega servot või siis nt ELFAs olid vanasti müügil mootorid, mis olid kohe reduktori küljes - hind neil paraku polnud meeldiv. võimalus on muidugi lisada vastukaalud(nagu lift), et ribide liigutamiseks poleks vaja hakata raskusjõudu oluliselt ületama. üles nööri murdekohtadesse paigutada nöörirattad, siis on jooks lihtsam.
tee kõigepealt ribide pööramine mootori peale, küll siis kannatab edasi aretada. kiiluga ratta plussiks on isetegemise võimalus ja siduri olemasolu samaaegselt - kui jõuab lõppu, siis lihtsalt hakkab libisema. sai proovitud ka CD ROM sahtlimehhanismi ajamit, aga selle rihm hakkas libisema. kui oleks kogu mehhanism hammasratastel, siis ilmselt see jaksaks rohkem liigutada
Comment