Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Elektriroller, tagasilaadimine pidurdamisel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Elektriroller, tagasilaadimine pidurdamisel

    that is some good news!
    Ise jäin just oma toredast uuest sinisest luxtoolsi tööriista karbist hoolimata selle lahtikookimisega natuke nõutuks sest peale poltide eemaldamist ei tahtnud kaas niisama mitte lahti tulla ehk siis hästi liimitut/tihendatud, ei raatsinud head klappi rikkuda laiali kiskudes.
    "kelly controllers" googlest muidugi suunas mind siis ilmselt räägitud kohta kus neid asju müüakse, või on need kuskil eestis ka mugavalt võtta?
    Ehk täpsemat infi selle kontrolleri kohta natuke, mida ma otsima pean?
    ja lisaküsimus, kas see et ma oma rolleriga praegu 45km max teen, on samuti kontrollerist piiratud, mis kiirus sellise mootoriga "ohutu" (mootori mitte minu suhtes) oleks?
    Praegu on lihtsalt jube häiriv vaikselt linnavahel ringi lastes koguaeg rämedalt jalgu jääda ka rahulikumatele autodele, võiks mingi 50-55 ikka teha.
    Seadused ja killakolla rollerid plahplah, ärgem sellest palun rääkigem, leian et olen palju häirivam kui lihtsas voolus normaalse voolu kiirusega ei pea sammu.

    Ahjaa, väidetavalt ( http://www.avsk.ee/tdetail.php?cat=9991&de=163464 < ja nad ikka veel valetavad, et ole ees mingit ketaspidurit! ) on minu rolleri mootor 800w mitte 1.5kw kahjuks, et kui see ka loeb ses mõttes.
    viimati muutis kasutaja xmasta; 10 m 2009, 00:50.

    Comment


      #17
      Vs: Elektriroller, tagasilaadimine pidurdamisel


      Sealt võtad mudeli KEB48221 (2.2kw, regen). Seda saab arvutiga seadistada ehk siis kui sul see 800w mootor kipub 2.2kw peale kuumaks minema, saad kontrolleri võimsust alla keerata. Endal on sama kontroller ja 1500w mootor ei lähe isegi leigeks sellega. Edasi astub u. 60 km/h kanti ja kiirendab ülimõnusalt.
      Allkiri.

      Comment


        #18
        Vs: Elektriroller, tagasilaadimine pidurdamisel

        Motor: in-hub 1500w, 3-phase AC.Controller: Kelly 2.2kw with variable regen.Batteries: 4x 12V 17Ah.Top speed: about 60 km/h.Range: about 15-30 km depending o...
        Allkiri.

        Comment


          #19
          Vs: Elektriroller, tagasilaadimine pidurdamisel

          vahva, ma leidsin jah peale postitamist öösel google kaudu su zev foorumi ehitusthreadi selle rohelise kohta, nicely done.
          Mis ta koos transpordiga läks? tundus mulle et 32 doltsi on transa, tuli midagi veel lisaks?
          See on ikka supertore kui lihtsalt saab omale elektrilise masina, osta hub osta kontroller pane akud külge ja minek. Vähemalt tean nüüd kust kandist upgrade otsida kui tekib raha, seal jah neid hub mootoreid kuni 6kW'ini vms.
          Minul tulid rattaga kaasa 4x20ah akud.
          Selgitage palun rumalale veidiek seda wattage asja, mul on 800w hub ja 2.2kw kontroller oletame, et siis mis toimub, mille peale võib mootor kuumeneda ja mida suurem wattage annab mismoodi? et tema 1.5kw mootor vs minu 800w, kas ta veab rohkem ära? võtab samas rohkem akut? või on tal võimsam kohaltminek-topspeed? kes kaugemale sõidab sõltub kuidagi sellest wattagest või ikkagi sellest millist keskmist kiirust me mõlemad hoiame ja palju on kama seljas rattal? ja palju need 4 lead-acid akut siis välja suudavad korraga anda, kust maalt neljakesi nad enam ära ei toida, kui suure wattagega hub'i?

          Comment


            #20
            Vs: Elektriroller, tagasilaadimine pidurdamisel

            wattage on meiekeeli võimsus - lihtsam lugeda.
            elektrimootoritel on märgitud nimivõimsus ehk siis võimsus, millel ta võib kahjustuseta kestvalt töötada. reaalselt aga suudab elektrimootor arendada võimsust kordi enam, paraku seejuures soojeneb kiirelt ja seega on see suurema võimsuse saavutamine on piiratud aja jooksul ainult võimalik. kontrolleritel on enamasti peal maks võimsus. hetkeliselt kannatab enamus neist ka rohkem, aga mitte nii pikka aega, kui mootor seda taluda suudab.

            akude energia on pm konstantne, aga suurema vooluga koormates langeb kasuliku energia osakaal, kuna rohkem energiat köetakse akus sees soojuseks. 20Ah akudele ei tohiks 50A veel liiga suur olla. tühjad akud muidugi sellist voolu tunda ei tahaks

            läbitav teepikkus on otseses seoses kiirusega. kiiruse kasvades kasvab energiatarve, seda suuresti ühutakistuse tõttu. suurem last tekitab rohkem veeretakistust ja samuti lühendab läbisõitu.

            suurem võimsus parandab kiirendust ja lõppkiirust. kiirendus on ajutine ja seal võib mootorit üle koormata, lõppkiirusel ei tohiks mootor oma nimivõimsusest raskemal reziimil olla, vb mõned protsendid, kuna kiiruse kasvades paraneb enamasti ka mootorit jahutava õhu liikumine.
            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

            Comment


              #21
              Vs: Elektriroller, tagasilaadimine pidurdamisel

              Lõpetaks siia teemasse ka uuema info kui keegi kunagi edaspidi peaks lugema juhtuma.
              Lahenduseks sai ka omal siis uus kontroller Kelly Controllers ettevõttest, toimetasid siva kohale ja asi andis mulle regenereeriva piduri ja igasugu muud põnevad arvutist programmeeritavad optionid. ( ka tagurpidi käigu )
              Regen pidur pidurdab vägagi adekvaatselt ja seetõttu tänu rummumootori omamisele on veelgi vähem kulumist (nüüd ka piduriklotsid saavad vähem tarvitamist), ja sõidudistants pikem. Kuna täpsemat elektroonikat mõõtmiseks peal ei ole ja sai ka üks aku lisatud, siis kui palju ta pikendab ei oska omast kogemusest veel öelda.

              Comment

              Working...
              X