Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

vooluvõrgust auto kojamehele toide?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    vooluvõrgust auto kojamehele toide?

    on soov ühendada tavalisse 220v vooluvõrku üks auto kojamehe mootor - korpusel kirjas 12v.

    Tuleb vist trafo vahele panna, aga milline? Ja kas mingeid juppe veel?
    Lisatud failid

    #2
    Vs: vooluvõrgust auto kojamehele toide?

    Toiteka pead jah kindlasti vahele panema, ilma selleta käiks lihtsalt kõva pauk

    elfas ja oomis igasuguseid 12V-seid müügil! Isegi arvuti toitekas toidaks selle ära ma usun!
    Kõik mis liigub, see kulub!

    Comment


      #3
      Vs: vooluvõrgust auto kojamehele toide?

      Pead mootori voolutarbe järgi uurima ja sellele vastava võimsusega trafo leidma. Dioodsilla muidugi ka, autos on alalisvoolumootor.
      Minu meelest võtab mootor umbes 4A ...vist.
      - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
      - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

      Comment


        #4
        Vs: vooluvõrgust auto kojamehele toide?

        Osta akulaadija.
        Mootor akulaadija taha.

        Saab siis ka kasutada kui
        klaasipuhastajale hiljem auto juurde ehitad.

        Comment


          #5
          Vs: vooluvõrgust auto kojamehele toide?

          erinevatel autodel on see kojameeste ajam erineva võimsusega. arvuti toide pole eriti he mõte, sest see ei talu käivitusimpulssi. tühijooksul kui saadki mootori käima siis koormatuna ei pruugi see enam õnnestuda.

          akulaadija on päris hea lahendus. samas, ku isee on impulsslaadija vms "inteligentne" lahendus, siis sellele peab veel pisike lisaaku juures olema, et laadija tuvastaks aku olemasolu ja hakkaks üldse miskit välja andma. akuga lahendus lubab ka väga suurt ja pikka käivitusimpulssi, kuna see koormus jääb aku kanda, normaalkoormusele jõudes jaksab siis toide ise hakkama saada ja ka akut tasapisi laadida. aku ei pea olema suur, ka 4Ah lubab lühiajaliselt mitmekümneamprist koormust.

          alusta sellest, et proovi auto akule ühendades ära mõõta reaalne tarbimisvool. selle järgi saad siis ka toidet otsida. voolu ei soovita otse testriga mõõta, võid kaitsmest (kui on olemas) jagu saada. võimalus on testida nii, et ühendad testri otsad ühe mootorijuhtme vahele ja hoiad neid testri otsi koos. kui nüüd mootorile toide anda ja mootor on normaalpöörded saavutanud, siis võid testri otsad üksteisest eemaldada. mootor jääb käima ja tester näitab mootori voolu. hea, kui saaks külge ka mootorile plaanitavaga samaväärne koormus, et teada palju mootor tegelikult tarbib. akuga lahenduse puhul peaks toite võimsusvaru olema ca 10% ja pinge stabiilselt 13,5...13,9. akuta variant peaks trafo puhul olema 10...30% varuga, et käivitamine kole pikaks ja koormavaks ei jääks. impulsstoite puhul 100...200% varu või märge käivitusimpulsi pikkuse ja suuruse kohta, kuid ka sel juhul 50% varu peaks ikkagi olema
          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

          Comment

          Working...
          X