Sai muretsetud Hiinast kaks LiFePO4 akut (24V, 20Ah). Kui akudega olen rahul, siis kaasasolevate 3 A laadijatega küll mitte. Üks andis poole tunni jooksul otsad, teine näitas töö ajal sarnaseid sümptomeid kui esimene (särin, kerge suitsuvine) ning võtsin kiirelt pinge alt maha.
Viisin mõlemad siis Arwestisse ja sain kohe täna ka vastuse. See otsad andnu, seal olevat rohkem komponente läbi ja jäi parandusse sisse. Aga see teine, mis otseselt läbi ei kärsanud, seal vahetati üks kaheksa jalaga kiip ja takisti. Kusjuures rikkis jupid anti kaasa ning huvitaval kombel selle takisti takistus testriga mõõtes on 4,98 kO. Äkki ta polnud ikka rikkis ja mulle tehti 200 kr eest "külma"?
Igatahes täna pärast tunniajast töötamist lõpetas see "kordatehtud" laadija ka plaksuga töötamise. (Eelnes ikka õrn sirin ja soojenemine, suitsuvinet enam töö ajal ei olnud.)
Kas on keegi, kes saaks mind aidata nimetet laadija parandamisel? Arwestisse ma vist seda siiski enam ei vii. Tahaks sellist meistrit, kelle kordatehtud asi tunni aja pärast ei rikneks.
Mul on ka veel üks hüpotees: kuna laadija nominaalpinge on 80 V kuni 240 V (sagedus 50 või 60 Hz) ning tal oli type A pistik (vahetasin hariliku type F vastu), siis äkki on skeem arvestatud rohkem 110 V turule ning 230 V jaoks on arvutatud jeeli-jeeli, et niikuinii keegi 230 V peal seda ei kasuta.
Kui see hüpotees on õige, oleks odavam vist otsida mingi vana trafo, millega tõmmata pinge alla 200 V. (Aga see on samas tülikas, sest neid akusid võiks laadida ka kusagil reisil, need on elektrijalgratta akud mul.)
Viisin mõlemad siis Arwestisse ja sain kohe täna ka vastuse. See otsad andnu, seal olevat rohkem komponente läbi ja jäi parandusse sisse. Aga see teine, mis otseselt läbi ei kärsanud, seal vahetati üks kaheksa jalaga kiip ja takisti. Kusjuures rikkis jupid anti kaasa ning huvitaval kombel selle takisti takistus testriga mõõtes on 4,98 kO. Äkki ta polnud ikka rikkis ja mulle tehti 200 kr eest "külma"?
Igatahes täna pärast tunniajast töötamist lõpetas see "kordatehtud" laadija ka plaksuga töötamise. (Eelnes ikka õrn sirin ja soojenemine, suitsuvinet enam töö ajal ei olnud.)
Kas on keegi, kes saaks mind aidata nimetet laadija parandamisel? Arwestisse ma vist seda siiski enam ei vii. Tahaks sellist meistrit, kelle kordatehtud asi tunni aja pärast ei rikneks.
Mul on ka veel üks hüpotees: kuna laadija nominaalpinge on 80 V kuni 240 V (sagedus 50 või 60 Hz) ning tal oli type A pistik (vahetasin hariliku type F vastu), siis äkki on skeem arvestatud rohkem 110 V turule ning 230 V jaoks on arvutatud jeeli-jeeli, et niikuinii keegi 230 V peal seda ei kasuta.
Kui see hüpotees on õige, oleks odavam vist otsida mingi vana trafo, millega tõmmata pinge alla 200 V. (Aga see on samas tülikas, sest neid akusid võiks laadida ka kusagil reisil, need on elektrijalgratta akud mul.)
Comment