Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

3f mootor 1f pealt kondedega

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    3f mootor 1f pealt kondedega

    siuke vene ime siis aastast 91

    saag + höövel. 1,1kW 220v 50 hz 7,7a

    aga nüüd on midagi ära väsinud ja enam tööle ei hakka.

    kuidas mida mõõta et viga üles leida.

    konded on 400v 10mkF 3tk + 3tk + 2tk

    kas võib selle mootori ilma kondedeta 3f ühendada. tähte?

    #2
    minu teada võib otse yhendada, mul endal kah kodus taolised relvad ja niipalju kui min aneid lammutand olen on kõik otse yhendatud
    Info võib olla ELUOHTLIK!

    Comment


      #3
      aga kust viga otsida???

      kondekad läbi?

      kuis neid mõõta? lahti joota ja ükshaaval?

      kas tasub uusi kondesid osta?

      400 V 10 mikroF 8 tk

      Comment


        #4
        [quote]aga kust viga otsida???

        kas tasub uusi kondesid osta?


        Kui on vähegi 3f kasutamise võimalus tasub tavalist 3f asünkroonmootorit toita 3f pingega ja mitte mässata kondekate ja muu jamaga. Oli vist nii, et kui toita läbi kondekate siis mootor suudab anda ainult 40% oma nimivõimsusest.
        Lugupidamisega
        Ank

        Comment


          #5
          ok. lükkan 3f tähte peale

          >aga kas mähiseid harju vms on võimalik kuidagi testriga >mõõta kontrollida?
          Kõigepealt tuleb siis kindlaks teha mis liiki mootoriga sul ikkagi tegu on. Kui seal esinevad mingisugused harjad siis pole tegu kindlasti tavalise asünkroonmootoriga ja talle tuleb läheneda teisiti. Sel juhul ilma kondekateta võibolla ei pääse. Samuti kui tegu on 1f asünkroonmootoriga. 1f asümkroonmasinat ära püüa küll tähte ühendada. See mootor nõuab kindlasti kondekaid ja veel käivituseks tõmbereleed (tänapäeval võib olla realiseeritud elektrooniliselt).

          >et teda saada miks see jurakas hakkas ksitset läbi >põletama? võib põhjus olla vananenud kondedes et ei läinud >enam käima ja sis oligi tulemus näha?
          NB! Kuna ei tea täpsemalt siis järgnev jutt käib 3f asünkroonmootori kohta.
          Põhjus võib olla vananenud kondekates. Rõhk sõnal võib. Kui konded ei suutnud enam mootorit käivitada kasvas käivitusvool üle kaitsme rakendumispiiri. Ainult testriga on sihukesi vigu raske otsida kui tegemist on mootori enda veaga. Kui testriga mõõtes on mõni kondekas lühises või mõnelt mootori otsalt mõõtes lühis mootori mähise ja kere vahel siis on viga kohe käes. Neid takistusi tuleks aga mõõta megeriga, sest testri pinge on liiga madal avastamaks kõiki lühiseid. Tähelepanu aga kondekate megeriga mõõtmisel. Megeri pinge ei tohi olla kõrgem kondekale lubatavast pingest. Samuti on kondekate mõõtmisel peale mõõtmise lõppu jääkpinge mis võib mõnedel juhtudel osutuda surmavaks! See pinge tuleks kuidagi ellimineerida enne järgneevaid toiminguid!
          Kui lühised puuduvad siis võib probleem olla mootori mähise lühiskeerdudes. St. mähise naaberkeerud võivad olla omavahel lühises. Kaitsme rakendumiseks aitab ka juba uhest lühises keerust. Seda viga aga juba enam lihtsalt takistuse mõõtmisega ei avasta. Võib proovida käivitada mootorit suurema kaitsmega ja kui kaitse ei rakendu siis mõõta ampertangidega iga faasi voolu. Kui need on erinevad siis on selge, et tegemist on lühiskeerdudega. Kui suurtes piirides nad veel võivad erineda on aga juba kogemustele tuginev parameeter . Tegelikult on olemas spetsiaalsed mõõteriistad mähiste lühiskeerdude kindlakstegemiseks aga ei oska küll ütelda kus neid leida.
          Lugupidamisega
          Ank

          Comment

          Working...
          X