Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Vene keevitustrafo ja diood vl50

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Vene keevitustrafo ja diood vl50

    Tere
    Kodus garaazi nurgas vedeleb üks vene keevitus, mark teadmata.
    Primaarmähis on nelja otsaga (vasktraat 4mm2) ja sekundaar 3 otsaga (vasklint 6-10mm2).
    Kas keegi oskab öelda selle keevituse andmeid?
    Huvi oleks sellest keevitusest teha dioodsilla lisamisega alalisvoolu keevitus.
    Lisaks vedeleb veel mingisugune hulk dioode vl50 millede andmeid ma internetist kuskilt ei leidnud.

    Kas keegi oskab mind väheke valgustada?

    Vaja oleks ka kahte 200 A dioodi radikat.

    Hiljem lisan ka pildid.

    Pildid:

    Selline keevitus siis.


    Diood VL50 radikal


    Selliseid radikaid siis vaja



    alvar
    viimati muutis kasutaja ämbu; 30 June 2009, 16:09.

    #2
    Vs: Vene keevitustrafo ja diood vl50

    ВЛ-50 peaks olema 50A pärivooluga laviindiood, lubatud vastupinge on märgitud tüübitähises sidekriipsu järel indeksina (6= 600V, 12=1200V nt.).

    Comment


      #3
      Vs: Vene keevitustrafo ja diood vl50

      kas see diood (vl50) sobib d132-50 asenduseks?

      Kas trafo kohta keegi mingisugust infot oskab anda?

      Ise mõõtsin ära trafo mähiste takistused ja väljundpinge.
      Primaar on kolmeastmeline ja sekundaar kahe väljavõttega.
      Väljuv pinge 28 - 47v.

      Comment


        #4
        Vs: Vene keevitustrafo ja diood vl50

        Esmalt postitatud ämbu poolt
        kas see diood (vl50) sobib d132-50 asenduseks?
        Voolu poolest sobib. 50A.
        Pinge saad teada veel ühe sidekriipsu järel olevast indeksist, nagu eelpool kirjeldasin.
        Nt. д132-50-12 on pingele kuni1200V.

        Trafo kohta ei oska eemalt midagi väga tarka kosta.Kui Sa südamiku ristlõike ära mõõdad, siis selle järgi saab ligikaudse võimsuse teada.Pinge poolest peaks elektroodkeevitusele sobima küll. Paned dioodsilla sappa sinna. Aga need 50A dioodid jäävad lahjaks sinna, 160-200A võiks vähemalt olla.
        Mingi takisti peaks ka langeva karakteristiku saamiseks elektroodiga jadas olema, veel parem kui neid voolu sättimiseks valida saab.

        Comment


          #5
          Vs: Vene keevitustrafo ja diood vl50

          Mingi takisti peaks ka langeva karakteristiku saamiseks elektroodiga jadas olema, veel parem kui neid voolu sättimiseks valida saab.
          Ise olen ka mõelnud voolu reguleerimise peale, aga kuidas?
          Kas teha mingi suurema võimsusega takistitest voolujagur?

          Ühe asjana olen mõelnud paigaldada primaarmähise ette autotrafo, aga kas see toimib nii nagu vaja?

          Comment


            #6
            Vs: Vene keevitustrafo ja diood vl50

            Türistoriga primaari regullides ei annaks midagi ära teha?
            otsija

            Comment


              #7
              Vs: Vene keevitustrafo ja diood vl50

              soov oleks teostada asi võimalikult lihtsalt.
              türistor vajab mingit juhtplokki kui ma ei eksi?

              Comment


                #8
                Vs: Vene keevitustrafo ja diood vl50

                Tänapäeval on olemas ka miski türistori edasiarenenud variante(täpset nimetust ei mäleta),pistad paar takki jms külge ning olemas.Midagi sellist siis ntx,vähe võimsamad sinna pista ja peaks hea olema küll ma usun.
                otsija

                Comment


                  #9
                  Vs: Vene keevitustrafo ja diood vl50

                  sümistor ehk siis nagu sümmeetriline türistor
                  pm peaks autotrafo kah asja ära ajama, kui piisavalt toeka isendi leiad
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment


                    #10
                    Vs: Vene keevitustrafo ja diood vl50

                    Esmalt postitatud otsija poolt
                    Tänapäeval on olemas ka miski türistori edasiarenenud variante(täpset nimetust ei mäleta),pistad paar takki jms külge ning olemas.Midagi sellist siis ntx,vähe võimsamad sinna pista ja peaks hea olema küll ma usun.
                    Triac? Sümistor?

                    EDIT: Njaa, kiired mehed siin mõned, sekundite mäng
                    Condemn the hive.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Vene keevitustrafo ja diood vl50

                      Tänapäeval on olemas ka miski türistori edasiarenenud variante(täpset nimetust ei mäleta),pistad paar takki jms külge ning olemas.Midagi sellist siis ntx,vähe võimsamad sinna pista ja peaks hea olema küll ma usun.
                      Kõik skeemid mis netist leidsin on paari amprise voolutarbe jaoks loodud.
                      Ja sooviks siiski jääda lihtsa ülesehituse juurde.

                      Vahepeal omastasin ühe võimsa reostaadi, kus on 2 pooli umbes 5cm läbimõõduga ja reguleerimine käib rattast läbi ülekande.
                      Kas sellega ei aja asja ära.
                      Traat poolidel umbes 1,5cm2 ristlõikega.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Vene keevitustrafo ja diood vl50

                        Sümistoriga reguleerimine ei tekita kadusid (kuumenemist reguleerivas elemendis). OK, tema takistus pole ka null aga siiski parem reostaadist.
                        Aga mäletan uduselt et voolu piiramiseks mähiti elektroodiniminev kaabel ümber trafo kesta...kas see ei aitaks? Lihtne, ei mingit elektroonikat...
                        - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                        - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                        Comment


                          #13
                          Vs: Vene keevitustrafo ja diood vl50

                          Mõnedes keevitustes piiratakse voolutugevust trafo sekundaarmähisega järjestikkuse drosseliga. Harilikult käib sujuv reguleerimine drosseli magnetahela pilu muutmisega. Teine lahendus on mähiste liigutamine trafo karkassil teineteise suhtes. Reostaatidega (trafo võimsus 1,5 kVA) lahendus on samuti praktikas kasutatav. Takisti moodustab ligikaudu 4 mm läbimõõduga takistustraadist spiraal, mille läbimõõt jääb natuke alla 7 cm ning kogupikkus (koosneb kahest osast) on umbes 70 cm. Keeru samm jääb 10..15 mm kanti. Käppa minev kaabel ühendatakse lihtsa klambri abil spiraali külge, tunde järgi enam-vähem õigesse kohta.
                          Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Vene keevitustrafo ja diood vl50

                            drossel on rohkem keevituskaare stabiliseerimiseks. muudetava piluga drossel annab aga pinge-voolu graafikule langeva kara, et trafot lühis sisse ei põletaks.
                            traatkeevitusel peaks traadi poolekspõletamiseks piisama ka kõige väiksemast astmest ja seega seal voolu eraldi piirata pole vaja. pinge ja seega ka voolu kasvatamisega lihtsalt tõstetakse puutepunkti temperatuuri, et paksemaid metalle läbi keevitada ühtlasi antakse ka rohkem traati peale, et oleks, mida peale sulatada ja sädet tihemini oleks
                            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                            Comment


                              #15
                              Vs: Vene keevitustrafo ja diood vl50

                              Leidsin netist siiski ühe skeemi sümistoriga, mis mõeldud spetsiaalselt keevitusele voolu reguleerimiseks.
                              Kas keegi vaataks selle üle ja kinnitaks et see peaks tööle hakkama.
                              Skeem on lisatud manusesse.
                              Selles foorumis kust ma selle leidsin seati igatahes paar asja kahtluse alla.

                              Alvar
                              Lisatud failid

                              Comment

                              Working...
                              X