Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

tihendi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    tihendi

    Ma hakkan tegema siis mootor paati. Minu probleem on jägmine:

    http://i41.tinypic.com/2zsrytf.jpg

    Kuidas panna või mida panna sinna, et sealt pealt vett läbi ei laseks? Kui tihend/kumm, kust siis toda võtta??

    Sorry et vale pealkiri. Olen vist liiga laisk.

    #2
    Vs: tihendi

    Laiskuse eest tuleks bännima hakata.
    Foorum on nagu lasteaed juba ja modesid pole näha.

    Comment


      #3
      Vs: tihendi

      aga tahaks ikkagu abi onju.

      Comment


        #4
        Vs: tihendi

        Simmerling tuleb panna, aga enne peaks sellele mingi pesa tekitama.
        Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

        Comment


          #5
          Vs: tihendi

          kust saada Simmerlingi?

          Comment


            #6
            Vs: tihendi

            Aga lapsed ostavad endale asju lastepoest:
            http://www.mudelipood.ee/
            http://www.hobbybox.ee/
            http://www.hpi.ee/
            http://www.hobao.ee/
            http://www.rc-est.ee/catalog/
            http://www.sinuhobi.ee/
            jne...

            ja lastele on ka omaette foorumid:
            http://forum.pistik.com/
            http://foorum.hpi.ee/
            ...

            ja pole vahet, kas lapsel on habe ees või mitte...

            Comment


              #7
              Vs: tihendi

              seda mootori kesta vaadates tundub, et see mootor peks ise asuma samas kanalis koos vindi(kruviga). nii lühikese võlli otsas ei saa seda kruvi ikka ilusti paadi alt välja, seega peaksid kasutama pikemat võlli. pikemale võllile paned kaela korraliku puksi, mis on suht täpne. selle puksi vahelt ei tule palju vett, aga simmerlingi võid sellegi poolest panna. teine võimalus on võllile keerata üleipeene liivapaberiga peale kerge vint, mis siis kuvi põhilises pöörlemissuunas seda vett sealt väljapoole pressib. väiksel paadil saab päris hea veekindluse ka paksu määrdega, nt Litol vms "tavott". paks määre püsib suht ilusti võlli ümber ja vee pindpinevusjõud ei suuda seda väikse süvise korral eest ära pressida
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #8
                Vs: tihendi

                kuidas paigaldada sinna pikemat võlli kui on võimalik??

                Comment


                  #9
                  Vs: tihendi

                  väikest ülekannet on võimalik organiseerida võlli otsa nt ventiili kummiga. oli kunagi vanasti selline peenike voolik, mis aeti jalgratta ventiili otsa. vähegi suurema väände korral ei mängi see muidugi välja, aga siis kannataks kasutada vedru, mis tihedalt ümber võlli pidama jääb. mõlema lahenduse plussiks on odavus ja lihtsus, samas väände kadu ülekandesse on pisike. puuduseks on ainult mõnekraadine võllide vaheline nurk, kus ülekanna normaalselt toimib.
                  võlliks kõlbab kodar. kodara otsa saab hästi ka igasugu asju kinnitada kodara mutriga. kui see viimane veel pooleks saagida, siis on asi veel tõhusam
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment


                    #10
                    Vs: tihendi

                    Kuidas siis pikendada mootori võlli?

                    Comment


                      #11
                      Vs: tihendi

                      Aga seda sulle ju just selgitati. Ei saanud aru?
                      Võimalik on veel treida uus võll või võllipikendus.

                      Comment


                        #12
                        Vs: tihendi

                        Ehk õnnestub mootor veetasemest kõrgemale paigutada ja moment näiteks rihmülekandega kruvi võllile kanda? Kui mootori ja kruvi vahele jätta natuke ruumi ja lisada väike pilsipump, poleks tihend nii kriitiline. Pumba võiks ehitada näiteks mingist radiaalsete labadega kettast või 2 hammasrattast ning käitada otse mootri võllilt. Kolmas variant oleks kerge ülerõhk mootoriruumis.
                        Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

                        Comment


                          #13
                          Vs: tihendi

                          Otsi sõber Google abiga teemal "rc submarine". Seal on palju probleeme ja lahendusi veekindla elektroonikat sisaldava kesta seest servode juhtvarraste ja ka mootori võlli väljaviimisel nii, et vesi sisse ei tuleks.
                          Ma ise plaanisin teha mootori ja võlli vahele magnetülekande. Nagu keemialabori lahuse loksutajatel on. Ehk kunagi proovin ka...
                          Väga huvitav teema muideks, isegi habemega lastele...
                          - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                          - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                          Comment


                            #14
                            Vs: tihendi

                            Ma tegin 3mm jämedusele võllile pikenduse sobiva jämedusega keermelatist,keskele puurisin enam vähm täpse augu ja peksin otsa. Pikema võlli korral muidugi peab täpsus suur olema.
                            otsija

                            Comment


                              #15
                              Vs: tihendi

                              seepärast ongi kodar ja ventiili kumm hea, annab pisikese kardaani efekti. minu mäletamist mööda sobisid kodaratele suht täpselt otsa vene mikromootorite puksid.
                              üks võimalus, mis on isegi veel parem, on mootori ja ühtlasi selle läbiviigu tõstmine ujupiirist kõrgemale, kruvi juurde vette tuleb nt traathargi otsa panna puks, mis kruvi stabiilselt hoiab. plussiks veel see, et see puks on vee poolt piisavalt märitud ja seega ka suht pikaealine, lisaks on kogu kruvi ulatus kasutatav vee haaramiseks ja seega ka paiskejõu tekitamiseks
                              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                              Comment

                              Working...
                              X