Tere
Kuna on oma lolli peaga kokku ostetud mitu CO keevitust, aga asja neist ei ole saanud siiani ühtegi, siis küsiks targematelt nõu.
1) On olemas üks Ungari võimas akulaadija, mis kannatab pidevat võimsust 150A. Voolu tugevuse reguleerimine käib tal läbi türistoride (T160). Kui hakata aga sellega keevitama, siis täisvõimsusel on võimalik 6mm rauast sekundi paariga auk läbi lõigata-see siis 34 voldi juures. Kui aga keerata potentsiomeetrist pinget maha näiteks 17 voldi peale, mis on auto pleki keevituseks paras, siis hakkab nagu tulistama ja traat ei hakka ühtlaselt jooksma. Kas viga võib olla selles türistoride juhtimise plokis, kuna see ju mõeldud akulaadijaks ikkagi. Räägitakse, et mingitest Bulgaaria akutõstuki laadijatest saab üks ühele keevitust ehitada. Mul see vist küll see pole, kuna see ju Ungari toode. Tegemist siis kahefaasilise trafoga ja all on tal veel ka drosseltrafo.
2) On olemas üks isetehtud aparaat (mitte minu), mis kõik nagu toimib, aga ainus häda see, et miinimumvool sellel 21 volti ja autoplekile põletab augu sisse. Primaari saab ümber lülitada 3-me asendisse 21-21,5-22V ja sekundaari siis 21 või 27V. Kuidas saaks sellel keevitusel volte vähemaks. Primaarile uute väljavõtete tegemine oleks vist suht jama, aga vist ainuke lahendus.
Panin siia ka lingi, kust saab pilte antud isendite kohta vaadata.
http://fotoalbum.ee/photos/meli666
Kumba keevitust oleks siis lihtsam hakata tegema. Türistoriga oleks hea voolu reguleerida küll, aga on nende baasil üldse ise võimalik keevitust ehitada. Kahtlust tekitab see, et poes on isegi 30k aparaadid veel voolu astmelise reguleerimisega, mitte ei ole türistoride baasil voolu sujuvaks keeramise põhjal. Kas siis türistoridega tuleb halvem keevitus, kui trafo väljavõtete baasil?
Kuna on oma lolli peaga kokku ostetud mitu CO keevitust, aga asja neist ei ole saanud siiani ühtegi, siis küsiks targematelt nõu.
1) On olemas üks Ungari võimas akulaadija, mis kannatab pidevat võimsust 150A. Voolu tugevuse reguleerimine käib tal läbi türistoride (T160). Kui hakata aga sellega keevitama, siis täisvõimsusel on võimalik 6mm rauast sekundi paariga auk läbi lõigata-see siis 34 voldi juures. Kui aga keerata potentsiomeetrist pinget maha näiteks 17 voldi peale, mis on auto pleki keevituseks paras, siis hakkab nagu tulistama ja traat ei hakka ühtlaselt jooksma. Kas viga võib olla selles türistoride juhtimise plokis, kuna see ju mõeldud akulaadijaks ikkagi. Räägitakse, et mingitest Bulgaaria akutõstuki laadijatest saab üks ühele keevitust ehitada. Mul see vist küll see pole, kuna see ju Ungari toode. Tegemist siis kahefaasilise trafoga ja all on tal veel ka drosseltrafo.
2) On olemas üks isetehtud aparaat (mitte minu), mis kõik nagu toimib, aga ainus häda see, et miinimumvool sellel 21 volti ja autoplekile põletab augu sisse. Primaari saab ümber lülitada 3-me asendisse 21-21,5-22V ja sekundaari siis 21 või 27V. Kuidas saaks sellel keevitusel volte vähemaks. Primaarile uute väljavõtete tegemine oleks vist suht jama, aga vist ainuke lahendus.
Panin siia ka lingi, kust saab pilte antud isendite kohta vaadata.
http://fotoalbum.ee/photos/meli666
Kumba keevitust oleks siis lihtsam hakata tegema. Türistoriga oleks hea voolu reguleerida küll, aga on nende baasil üldse ise võimalik keevitust ehitada. Kahtlust tekitab see, et poes on isegi 30k aparaadid veel voolu astmelise reguleerimisega, mitte ei ole türistoride baasil voolu sujuvaks keeramise põhjal. Kas siis türistoridega tuleb halvem keevitus, kui trafo väljavõtete baasil?
Comment