On juhtunud, et mõnedel autodel on laadimisel vahel üks relee, mis genest pinge tulvama hakkamisel lülitab ahela sisse. Sellisel juhul on see punane lamp relee klemmide peal ja indikeerib, et relee ei ole rakendund. Yks kord on juhtunud, et see relee ise oli oma liikumised ära liikunud ja hakkas kuskile kinni jääma... Kui läbi augu sõitsid või niisama seda koputasid, siis hakkas laadima ja koristas selle tule kaa ära.... Ei tea küll seost nissaniga, aga uuri, äkki midagi sarnast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
pinge muutuse tester
Collapse
X
-
on ka selline variant olemas,et relee jupsib.seda saad proovida geneka külge minevast pistikust,seal on 2 juhet.peenem on tule juhe,kuisee on lahti ei tohi tuli põleda kui põleb otsi viga autost mitte genekast.selle peenema juhtme massi ühendamisel peab tuli täie heledusega põlema ja ka filtri tuli.need tuled saavad voolu ühest ahelast.diisel nissanite tüüp viga on dioodid,neid on seal 9.3+ dioodi,3-dioodi ja 3 ergutuse oma,nende poolperiood pinge antakse pinge regulaatorisse.tavaliselt 1dioodist piisab et tuli põleb.
Comment
-
Kui ma ei eksi siis jookseb generaatorisse 4 juhet. Üks eraldi mis kinnitadakse poldiga ja kolm pistikuga.
" kuisee on lahti ei tohi tuli põleda kui põleb otsi viga autost mitte genekast.selle peenema juhtme massi ühendamisel peab tuli täie heledusega põlema ja ka filtri tuli.need tuled saavad voolu ühest ahelast "
jääb arusaamatuks miks filtri tuli põleb, on teisel ujuki moodi lüliti vahel, mis jookseb edasi ilmselt massi. Olen kontrollinud ka seda lülitit, kõik ok. Olen proovinud ka kui filtri pistik on lahti, ei midagi.
Genel. on 9 dioodi kontrollitud, ennem oli läbi parandasin ära. Ainuke võimalus kui kohe esimesel käivitamisel neist mõni otsa andis. Kas on mingi moodus ka kontrollida ilma genekat lahtivõtmata?
Olen proovinud iasuguseid releeid kui pole leidnud veel seda akureleed. Kuhu see peidetud võib olla( vanematel masinatel oli lahti monteeritav ja reguleeritav)?
Comment
-
see et pistikus on 3 juhet eeldab seda et neist kaks jämedamat on pingeregulaatori toide ja peenike tule juhe.filtri tule ahel ei mõjuta laadimis tuld ,need on seotud ainult relee kaudu.siis kui dioodid on juba vahetatud on viga pinge regulaatoris.see põleb läbi tavaliselt koos dioodidega sest 1 dioodi läbi põlemisel langeb pinge,regulaator suurendab ergutus pinget ja sellega kuumeneb lihtsalt ise üle ja kui niimoodi mõned tunnid sõita on regulaator läbi kõrbenud ja alles siis süttib tuli.poldiga juhe on pidev pluss akult.
Comment
-
Kas see tähendab et pingeregulaator asetseb genes sees.
Kui niis siis palju raha läheb jälle. Sellise vidina eest küsiti megalt. Mingist poest arvati, et mõtekam on juba osta uus gene.
Samas on ära see osa mis juhib punast tulukest. Mõõtsin testriga, laadimis vool oli normis. Ainuke oht kui pingeregulaator rikneb ja laseb pinge kõrgeks, põlevad enamus pirnid ja muud el. asjantused kuni auto seikub.
odavam on leiutada nihuke asjandus mis annab alalaadimisel märku LED-i abil ja kui pinge tõuseb annab massi salalukku releele.
Eespol pakus Andy: "Komparaatoritega asi on vist siin kohal natust keeruline- eelkõige kasutatakse seda moodust mingite pingete võrdlemisel. On ju ka olemas lihtsaid skeeme- kasvõi mõne stabika ja transiga Led-i juhtima. Naid peaks netist saama küll."
Kas keegi teaks mõnd linki??
Comment
-
Üldiselt sa katsu genekas ikka enne korda saada kui hakkad talle indikaatoreid taha ehitama. Mul oli kord autol pea sama viga- geneka tuli põles ka sõidu ajal ning peale selle lülitusid sisse mingid muud tuled armatuurlaual ja riistad (nagu salongi küte ???) ka siis kui süüde väljas. Vigane oli geneka diood (üks kuuest lühises). Polnud kohe uut kusagilt võtta ja ratsisin ta hoopis välja. Töötas , aga tuli põles kuigi laadimispinge oli enam-vähem paigas. Selleks ongi ganakas see regulaator et iga hinna eest pinget normis hoida. Minu arust peaks tšekkama genes eelkõige dioodid üle.ehh... andrjusa
Comment
-
Genel. on 9 dioodi kontrollitud, ennem oli läbi parandasin ära. Ainuke võimalus kui kohe esimesel käivitamisel neist mõni otsa andis. Kas on mingi moodus ka kontrollida ilma genekat lahtivõtmata?
Comment
-
Saad ossiga ka kindlaks teha. Pane oss geneka külge, sisend vahelduva peale, mootor käima ja ürita selge pilt ette manada. Kui mõni diood on lühises, tekib siinuse poolperioodide jadasse mingi lünk. Kui aga siinuse munakad on kõik ühesugused, on genekas korras. Sedapidi leidsin ühe tuttava genekast 2 lühises dioodi.- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
Comment
Comment