Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

pinge muutuse tester

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    pinge muutuse tester

    Kas kellegil oleks pakkuda mingi lihtne skeem või oskaks nõu anda kuidas teha seadeldis mis annaks märku kui auto aku laadimisvool on liiga madal.
    Nimelt vanal autoloksil armatuuris punane tuluke, mis peaks põlema siis kui aku laadimist pole on, otsustanud põleda kogu aeg. Olen jännanud omajagu generaatoriga. Paistab nagu korras olevat. Laadimispinge korras aku klemmidel( 13,8 - 14,2V )
    Mõtlesin teeks sellise väikse jublaka, mille torkaks sigretisüütajasse. Oleks üks valgusdioodike mis süttib põlema, kui pinge on näiteks 12.5V(reguleerimisvõimalus, pote) või madalam.

    #2
    On sihuke kivi nagu LM393, sisaldab 2 komparaatorit. Seda kasutadki. Midagi sellist: , ainult nominaalid pead ise arvutama. LED põleb, kui pinge sisendis läheb üle või alla lubatud väärtuse.
    Skeem mõõdab muidugi vaid PINGET, mitte voolu.
    - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
    - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

    Comment


      #3
      Pinge mõõtmiseks on mul seda asjandust vaja. Voolu mõõtmine on vist suhteliselt keerukas, või ma eksin ??

      Comment


        #4
        Nagu veidi tüütu tõesti, arvestades et voolud üsna suured. Seda skeemi kasutasin valveahela katkestamise kontrolliks. Ahel suletakse (läbi herkoni, ntx.) mingi takistiga. Kui pätt liini lühistab või katcki lõikab, läheb komparaatori sisend madalaks ja antakse käsk automaatsele kalasnikovi suunajale
        Nali naljaks aga skeem funksib küll.
        - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
        - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

        Comment


          #5
          Kui veel ägedamat tahad siis võta LM3914. Sellega saad teha 10 lediga voltmeetri. Musa indikaatoriks sobib paremini 3915 kuna see on mittelineaarne
          Elekter on niisugune asi mida ei näe, aga tunned - ja kui tunned siis enam ei näe

          Comment


            #6
            Kui veel ägedamat tahad siis võta LM3914. Sellega saad teha 10 lediga voltmeetri.
            Mul peaks selline skeem olema kuskil.
            Aga pole nii keerulist vaja. seda autot lõhub naine mul ja kui liiga plaju igasugusei tulukesi vilgub pole hea (naiste mõistus). Kui punane tuli pidevalt põleb järelikult midagi viga.


            Aitäh sellegi poolest, eriti flech-ile. " antakse käsk automaatsele kalasnikovi suunajale " on väga hea idee. Kahjuks on meie riigis säädused krt tottrad, et kui mõni pätt liiga saab siis saab kanatanu(ohever) karistada.

            Comment


              #7
              Neid sigaretisüütaja auku käivaid vidinaid on igas autojuppide poes.Ei maxa kah midagi erilist.Võrreldes pentsuhindadega.Kolm tuld on peal:madal,OK,kõrge.Mu meelest pole nagu mõtet ise jalgratast leiutama hakata.
              Iga loll oskab foorumi otsingut kasutada.
              Mina ei oska,sest mina ei ole loll.

              Comment


                #8
                Eelnevalt oli juttu, et kasutaja on naine kellele pole liikseid tulukesi vaja. Oli kunagi samasugune sigarist kolme diodiga asjandus. Peris hea värk oli. Kehva aku korral oli selge kas tasub üldse käivitada või mitte. isegi liiga hea, meeldi ka varganägudele.

                Kui naisele selgeks teha, et kui see tuluke jääb põlema, siis käruta kodupoole.

                Comment


                  #9
                  Mina isiklikult panin ampermeetri aku plussklemmi vahele ning nyyd näen ,millal ja kui palju laeb...
                  Audiol on hing sees...
                  NotAnotherDigg

                  Comment


                    #10
                    Komparaatoritega asi on vist siin kohal natust keeruline- eelkõige kasutatakse seda moodust mingite pingete võrdlemisel. On ju ka olemas lihtsaid skeeme- kasvõi mõne stabika ja transiga Led-i juhtima. Naid peaks netist saama küll.
                    ehh... andrjusa

                    Comment


                      #11
                      Ütle mulle auto mark ja ma ütlen põhilised vead sellise käitumise korral.Kui on jaapanlane siis vaata kas geneka
                      peal on kiri-Regulator built in-

                      Comment


                        #12
                        Auto mark on Nissan Cherry 1.7D N12 (mingi oluline tähis varuosade tellimisel) aasta 1986.

                        Comment


                          #13
                          Auto mark on Nissan Cherry 1.7D N12 (mingi oluline tähis varuosade tellimisel) aasta 1986.

                          Comment


                            #14
                            arvata on et viga peitub pinge regulaatoris.sest kui tuli põleb on mingi viga küljes.võid ka mõõta mähise ja kere vahelist takistust,mis ei tohiks olla alla 10M.kas pöörete muutmisel lambi heledus muutub,kui muutub siis võib olla ka üks dioodidest katkestusega.dioodide mõõtmiseks pead 2 mähise otsa lahti jootma. :-/

                            Comment


                              #15
                              Jälgides tule põlemist avastasin, et seisva ja töötava mootoriga põleb tuli erinevalt, tööavaga on tuli tumedam, ning smuti põleb ka kütusefiltri tuli.
                              üks võimalus võib-olla vilets mass aga kus?

                              Comment

                              Working...
                              X