Mida pole seda pole on oss. Ja ostma kae ei hakka kui karjuvat vajadust pole. Lähim tutav(sugul) on õemees kellel riistapuu olemas. Kahjuks teine rahvuselt lätlane. Teeb lihtas asja kole keeruliseks.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
pinge muutuse tester
Collapse
X
-
Ossist rääkides, tänane Tevalo uudiskiri pakub sellist riistapuud: http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.cgi...27.html&lng=est . Kas tasub jõuluvanale kirjutada et tooks? :Kui töötab - ära näpi! (A.Ots)
Comment
-
Natuke kallis nagu, asi ju ainult 2MHz-ne. Ilus näeb küll välja ja audio skeemides sobramiseks vist sobib. Arvutite ja digiskeemide jaoks mitte eriti.
Korralikud ossid on paraku ka kordades kallimad (Mul on töölaual Textronixi 60.000-ne).- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
Comment
-
Pika mõtlemise ja kaalumise järel otsustasin gene ümber ehitada Lada dioodsillale ja regulaatorile. Viskasin originaal regulaatori ja dioodsilla genest välja. Kuna Lada dioods. paigutamine oleks muutunud liiga keerukaks generaatorisse siis vedasin 5 juhet genest. Paigutasin dioods ja reg kapoti alla. Proovimisel selgus, laadimist ei ole. Katsetamise tulemusel avastasin et, regulaator on vigane. Kui ühendasin regulaatorisse minevad juhtmed ( klemmidel 15 ja 67 ) siis hakkas laadima. Muidugi sellise toimides hakkas pinge aku klemmidel kasvama, 14V katkestasin.
Tekkis küsimus kas tormata poodi ja osta uus regulaator või võib-olla viga ka kuskil mujal?
Comment
-
Jah on küll lahtivõetav. Täielikult juurdepääsuks peab paar neeti läbi puurima. Koosneb kahest transistorist, vist ja muudest osadest: takistid, kondensaatorid. Kogu kupatus on paksu lakki kihi all.
Kuidas sellist asja kontrollida. Kas lasta sisseminevale otsale pinge ja seda suurendades
(14.3 voldini) peaks väljamineval otsal tekkima katkestus.
Olen kuulnud mingit lugu kus tegelane jändas Audi 80 generaatoriga. Võttis lahti, oli kõik ok. Pani kokku ja ning laadimine oli. Jättis auto seisma ja kui uuesti käivitas ei laadinud. Põhjus oli mingis kehvas ühenduses, ei tekkinud magnet välja . Viimane pidi tekkima vooluahelast mis tuli läbi kontroll lambi salongist. Eks jutte ole igasuguseid.
Comment
-
Niivisi tasuks proovida küll. Utt jõuab alati osta. Kas kõik juhtmed on ikka ok? Regulaatori korpus maandatud (kui peab olema)?- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
Comment
-
Aku on korras, eelmisel aastal ostetud ja kasutuses olnud vähe. Ise arvan et regulaator on rikkes, said need jubinad autoturult ostetud. Sellistes kohtades vanad müüvad igasugust sitta ja väidavad kõik kõige paremas korras.
Kunagi müüs Nõmme turul üks sell termomeetreid 3-4 erinevat termi oli ja kõik näitasid erinevat T. Kui küsiti miks erinevad näidus siis vana ütles et need termomeetrid erinevad ja VÄGA KORRALIKUD NING TÖÖKINDLAD, mis te norite. Sellest ta aga aru ei saanud temptemperatuur on sama.
Comment
-
Regulaatoris on üsna vähe juppe, võib kasvõi kõik üle mõõta. Või siis 2. auto peal proovida (kui võimalik).
Nõmme turu vennad müüksid hea meelega katkisi pirne ka - pimeda toa jaoks ;D- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
Comment
-
Ma nüüd päris kõike väga tähelepanelikult läbi ei lugenud, seega ei tea, kas selliseid variante on juba proovitud. Mul jäi kõigepealt silma Cherry ja N12. Ah nostalgia(N13 on muideks esimene Sunny)
Nimelt. Kui regulaatori lahti saad, siis kontrolli sealt kõik pulgad üle. Sul on ilmselt enamvähem sama genekas, kui minu endisel rondikesel. Tol oli geneka sees, harjade juures veel mingi 16 (või 14. pead ei anna) koivaga kivikene, millel ühtegi kirjamärki peal polnud. Selle ma liigitasin igaks juhuks komparaatoriks ja esialgu kahtlustasin selle riket, sest laadimistuli säras väga ilusti madalatel pööretel, kuid tuhmus kõrgematel. Laadimisvool puudus. Proovisin ka ehitada teist pingeregulaatorit peale, kuid see ei aidanud (dioodid olid testriga mõõtes korras). Siiamaani ei tea, mis tal viga oli. Võibolla mähised. Tookord lahenes asi täiesti vene geneka pealeehitamisega (pidurivõimu kasutegur muutus küll olematuks, kuid harjus ära ;D ). Hiljem sai Urvani gene peale ostetud (PS. Vaata romulast aastakäikude 81..87 Nissani diisleid. Kui on 1.7 mootoriga, siis neil on minu teada ühesugused genekad peal. Hinda ei oska prognoosidaRiisi jupid on kuratlikult kallid)
Samuti võiksid üle vaadata pistiku ning juhtmed, mis geneka külge jooksevad. Kui ma nüüd väga mööda ei pane, siis sinna jooksis vist kolme otsaga pistik ning üks jämedam juhe, mis pani otse aku peale. Pead jällegi ei anna, kas oli täpselt selline konstrui. Too jämedam juhe kippus ära murduma, kui oli pikka aega vibratsiooni saanud. See võib olla kuskilt vahepealt ainult paari kiuga ühendatud. Kui sul on veel probleeme kütusefiltri anduriga, siis kontrolli igaks petteks ka filtri kvaliteeti. Mul ei olnud selle tulega kunagi mingit jama, kuni filter ummistuma hakkas,seega muud kahjuks soovitada ei oska ;D
PS: Vaata, et Cherryt ära ei lõhu. N12 on jube haruldane autoMa tahan enda oma ka tagasi :'(
Nagu vahelduvvool - on ja ei ole
Comment
-
Genekas on mitmeid kordi üle vaadatud. Olen dioode ka vahetanud (Nissan Bl…omadega). Dioodid põlesid läbi või sulas jootekoht lahti. See tabletti e regulaatori jalad ühendasin lahti aga jätsin alles et harja oleks õigel kohal, dioodsild eemaldatud. Loodan kui kõik peaks ok olema peale Lada regulaatori. Kui asi hakkab toimima peale reg. remonti või vahetus siis on kulunud selleks mingi150 EEKi + 50 kooliraha katkise regulaatori eest.
Jah tõesti selline Cherry N12 on peris haruldane, ajan juba tükkaega teisele esistanget taga ei õnnestu leida ja kui kuskil on tahetakse tervet varandust.
Comment
Comment