Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Puldiauto mootori vahetus.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Puldiauto mootori vahetus.

    Tervist.
    Sain odava hinnaga ühe puldika, mis peaks olema täiesti uus. Töötab küll 4xAA patareidelt ja puldis on 9v korona. Olen varemgi tegelenud puldikate ehitusega .. aga mitte nii kindlalt mikrosüsteemiga(vms) lihtsalt ei jaga seda.. Niisiis, proovisin seda autot, noh, lubatud 8,5Km/h jääb väheks. Võtsin mootorikaane maha, ja vastu vahtis (minujaoks) "tavaline" mikromootor, mida leiab igast teisest odavast puldikast(ka need edasi-tagasi sõitvad). Netist uurides, ma ei leia kuskilt ISE võimsamat mootorit.. [ lugesin siin foorumis, et on võimalik kuidagi mootoripinget suurendada, samal ajal pannes külge UUE, võimsama mootori( mida on netipoodides, aga, mis vajavad suuremat pinget ja on hoopis suurema ehituse ja kujuga ] Oskab keegi aidata?
    Tegemist on NIKKO SUBARU 1:16 versiooniga.( ostetud nädal tagasi )pilt ka:http://images.gittigidiyor.com/1803/...18037206_0.jpg
    Vajadusel võtan uuesti lahti ja teen pildid ülekannetest, mootorist jne.
    Rauno, rakvere.

    #2
    Vs: Puldiauto mootori vahetus.

    Selliseid nikerdisi ei ole mõtet küll arendama hakata. Puhas nali. Kui tahad tõsisemat tegemist, otsi tõsisemaid riistapuid. Eestis müüb neid nt hobikeskus ja robbe mudelipood kullos. Saad pmst igat juppi eraldi kangema vastu vahetada. Kiirused juba modifitseerimata 50km/h.

    Aga kui tõesti tahad kõvemaks seda asja teha, siis võib aidata kõvemate jõutransside panemine plaadile. Oleks skeem või transi nimed, oskaks täpsemalt öelda. Aga, pooled transistorid seal on raadioosa jaoks, tarvis oleks tõenäoliselt neid mis on lähemal mootorisse minevatele juhtmetele (neid seal vist 4tk?).

    Comment


      #3
      Vs: Puldiauto mootori vahetus.

      suuremad transid ja kangem mootor. võimsuse kasvatamisel muidugi akude kestus väheneb tunduvalt. harjadega mootori puhul on võimalus mootor ümber mähkida. harjavaba puhul leiad abi hobbycity nimelisest netipoest.
      seda jullat võid ju veidi kõpitseda, aga üsna pea on lagi käes. suuremate kiiruste jaoks võiks ikka natuke tõsisem baaskomplekt olla
      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

      Comment


        #4
        Vs: Puldiauto mootori vahetus.

        NIKKO toodang peaks olema üldiselt hea kvaliteediga võrreldes ülejäänud sama klassi mudelitega. Mehaanika on korralik.
        Lõputransid tahaksid tuunimisel paremat jahutust. Mootor peaks sellel olema söeharjadega. Teistel odavatel aga on terastraadist paar keerdu, mis kuluvad väga ruttu. Suurem mootor ei pruugi ära mahtuda.
        Toitepinge tõstmisel peab üle vaatama skeemi toite.

        Comment


          #5
          Vs: Puldiauto mootori vahetus.

          mootorile saab teha uue katte ja paigutuse.aga.. pole mõtet mulle öelda, et osta karmim masin jne. Mind huvitab, et saaks just SELLEST versioonist midagi leiutada.
          Aga, kui panna uus mootor, ja lisaks veel aku lisaks vahele... ( nagu need 9,6v nikko akupakid on,,)oleks see mõeldav? kas soovite pilte sellest juhtmestikust jms?

          Comment


            #6
            Vs: Puldiauto mootori vahetus.

            Pilte võid teha, aga ära mingi 4.8V akupaki asemele kohe 9.6V oma küll pane! Hakkab veel suitsetama ka.
            PS: Pilte proovi teha nii plaadi pealt kui alt. Äkki tuleb kasuks.

            Comment


              #7
              Vs: Puldiauto mootori vahetus.

              Esmalt postitatud Critikal poolt
              ... kas soovite pilte sellest juhtmestikust jms?
              Joonista skeem plaadilt paberile.

              Comment


                #8
                Vs: Puldiauto mootori vahetus.

                Harjadega mootori pöörlemiskiiruse määrab toitepinge aga sellega kaasneb suurem vool. Ja koormus laagrile mis odaval asjal on lihtsalt (pronksist?) puks. Ta ei pea vastu. Mootor ka ei pruugi pidada. Mängin kopteritega ja veendusin et seal ei saa originaalkomplekti harjadega mootoreid kasutada üel 3--5 minuti. Edasi on aamen...
                Kasutatakse harjavabu (3-faasilisi) mootoreid. Arvatavasti sinu auto seda ei võimalda s.t. juhtimine ei käi mitte PPM modulatsiooniga. Kui nii oleks, saaksid hoobilt kasutada standartset kiiruseregulaatorit (ESC) ja sobivat mootorit. Ehk siisl jääb vaid proovida tõsta pinget (nt. 2*LiPo aku annab 7,4V, on ostetavad igast neti ja tavapoest) ning panna lõppu võimsamad transid pluss võimalik et vaja ka skeemi modida. Selleks aga pead tõesti originaali skeemi leidma või plaadilt maha joonestama. Juhtmestiku pildiga pole midagi teha.

                PS. 50 km/h peaks andma olulise lisakoormuse mudeli mehhaanikale ja ma arvan et ta ei pea seda lihtsalt vastu. Igal asjal on omad piirid, hiinakatel eriti...
                - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                Comment


                  #9
                  Vs: Puldiauto mootori vahetus.

                  eelnev postitus oli juba lootust andev.
                  Aga. Põhimõtteliselt, pole mul vaja KIIRUST vaid jõudu, et tal oleks Minekut.
                  Ma ütlen ausalt, ma olen täielik võhik nende mikroskeemide alal. ,et pigem laseksin mõnel targemal asja ära teha( kasvõi siit foorumist keegi), ja ma ei saa absoluutselt aru sellest skeemist, niiet on raske mult paluda, et ma selle veel maha ka joonistaksin. Kui ma teen skeemist MÕLEMALT poolt, kõrgeresolutsioonilise pildi, kas keegi on võimeline seda maha joonistama ja mõtlema välja mingi lahenduse.? Kui kellelgi on vaba aega, ja tahtmist. Sest kui teostamiseks läheb, olen nõus mõne kopika ka maksma, et masin toimima panna.
                  ette tänades,
                  Rauno

                  Comment


                    #10
                    Vs: Puldiauto mootori vahetus.

                    Võimalik et su auto kasutab kivi HES3017: http://www.alldatasheet.com/datashee...C/HES3017.html
                    Siin pole tõesti eriti midagi teha.Harjadeta mootorit asemele ikkagi ei kombineeri ilma suurema ümbertegemiseta. Saaks ju väljundosa toidet tõsta kui panna vastuvõtja ja kivi toitesse ette stabilisaator (78L05 või 78L09 vastavalt vajalikule pingele). Lõputransid tuleks panna radikale, mootor ka tegelikult ja harjad ning puksid kuluvad kõrgemal pingel kiiresti jne...

                    Jõudu annab juurde hammasratastel ülekanne aga siis on kiirust ka juurde vaja.
                    Mõnedel mudelautodel ongi ülekanne sees ja minek päris hea kuigi mootor pealtnäha mannetu. Mootorit lülitatakse eranditult võimsate väljatranssidega ja PWM-iga (et saaks sujuvalt reguleerida).
                    - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                    - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                    Comment


                      #11
                      Vs: Puldiauto mootori vahetus.

                      Sellest elektroonikast võiks pilte küll teha. Võib olla kasu, aga ei pruugi.
                      Ja veel, felch oleks võinud ka ära mainida et kui kasutada LiPo akut, on vaja ka spetsiaalset laadijat! (kumb õige on, laadia või laadija?)

                      Comment


                        #12
                        Vs: Puldiauto mootori vahetus.

                        okei, võtsin masina lahti.. ja oh üllatust,ma ei saa nendele " potsikutele jne jne" ligi, täna vähemalt mitte, homme ehk saan, kuna patareiklemmid on otse plaadile tinutatud, . tegin pildi küll alt poolt, kuid sellest pole ilmselt kasu ( tinutuste pool )..
                        põhimõtteliselt on mul suurem, harjadega mootor olemas. mis on ka tulnud NIKKO puldika pealt ( need suured Hummeri ja jeebi raisad. ), ..töötas 9,6v aku pealt.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Puldiauto mootori vahetus.

                          Vanasti (nii ca 100++ aastat tagasi, minu nooruses ) kirjutati "j" tähega. Keel areneb, ainult ladina keel jääb samaks. Seepärast hetke lubatud kirjapilti ei tea. Ehk ÕS aitab. Pakun siiski et "laadija". Samuti nagu müüja on isik kes müüb ja müüa on siis kui pakud midagi raha eest.
                          Keelest veel (meenutus keskoolist, ärge tõe pähe võtke ometi!): kääname tüüpsõna "põder" (põder, põdra, põtra) järgi sõna "puder": puder, pudra, putra.
                          - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                          - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                          Comment


                            #14
                            Vs: Puldiauto mootori vahetus.

                            Äkki vana teema aga kui huvi veel on siis mul olemas ühe puldiauto hing . Töötab 12v aku pealt(aku olemas) Mõlemad mootorid juhtmeid pidi veel küljes , on juba releede peal, et kannatab veel vajadusel edasi arendada. Veomootor juba tõsisem , midagi sellist mida akutrellist leida võib.Õiget pulti pole aga olemas mingi teine millega ka ilusti töötab. Kuna masin ise kaalub umbes 3-4 kilo siis arvan et väiksemale asjale peaks sellest olema rohkem kui küll. Ise tehtud pole midagi,kõik juba tehasepoolt nii.Kui huvi alles siis võid ühendust võtta,Kindlasti saame kokkuleppele.
                            Hammaste Tundlikus tekkis suvel - Hambaarst soovitas vähem tüli norida..

                            Comment

                            Working...
                            X