Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Elektrimootori võimsuse tõstmine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Elektrimootori võimsuse tõstmine

    Tervist

    * Tegemist on veneaegse külmkapi ringluspumbaga, mis töötab otse 220 vahelduvvoolu pealt ilma igasuguste adapteriteta.

    - Antud olukorras genereerib ta maksimaalselt 27,5 inHg (-0,92 bar) vaakumit. Vaja oleks, et see saavutaks vähemalt 28 inHg vaakumi.

    Küsimus: Kas on võimalik kuidagi elektromootori võimsust tõsta, saavutamaks see minimaalne võimsuse tõus? Ampreid tõsta? Milline seade oleks selleks kõige optimaalsem?

    Oleks tänulik, kui keegi saaks ütelda ka konkreetse mudeli ja edasimüüja.

    Ette tänades,

    Märt

    #2
    Vs: Elektrimootori võimsuse tõstmine

    Oletan et seal pumbas asünkroonmootor,mille pöörded tõusevad ainult sageduse tõstmise teel,seega läheb tiba keeruliseks.
    otsija

    Comment


      #3
      Vs: Elektrimootori võimsuse tõstmine

      Siin ja teistele: enne TEHNIKAFOORUMis küsimist tasuks tutvuda elementaarse elektrotehnikaga. Tõenäoliselt on ikka veel põhikooli programmis? Mootori võimsuse määrab tema nn. gabariit ja seda mingi riskiga saab ületada, aga parem, kui mitte. Need külmkapi mootorid on tehtud just ühe ja ainult ühe töö jaoks. Proovida ju võib, aga ei usu, et nahka tuleb.

      Comment


        #4
        Vs: Elektrimootori võimsuse tõstmine

        Lp Shele:

        Mõtlengi, et sinusugune vend võiks siis oma põhikooli teadmistele tuginedes mulle ka hõlpsasti vastata, selle asemel, et moraali lugeda? Just seda nn "riski piiri" ma tahangi teadlikult ületada, selle asemel, et osta umbes 10 000 krooni eest spetsiaalne vaakumpump.

        Külmkapi ringluspumpadest ehitavad nupukamad mehed nii aerosoolpüstolile kompressori, liivapritsi, vaakumpumba jne. Et kui asjaga kursis pole, siis jätame pigem igasugused arvamused enda teada.

        Oleks tänulik, kui saaks ka mõne tootlikuma vastuse

        Comment


          #5
          Vs: Elektrimootori võimsuse tõstmine

          Panet 2 tükki järjestikku.
          Allkiri.

          Comment


            #6
            Vs: Elektrimootori võimsuse tõstmine

            Arvan, et probleem ei ole mootori võimsuses vaid pöörete arv on väike pumbal (pumpade võimsus on seotud ruut või kuubiga pöörete arvust). Asünkroonmootoril saad pöördeid tõsta vaid sageduse suurendamisega või pooluspaaride muutmisega. Pooluspaaride puhul peavad nad välja toodud olema, muidu ei saa neid ümber ühendada. Vaevalt see sul on olemas. Seega pead sagedust tõstma. Võid ka mehhaanilise reduktori ehitada/hankida.

            Comment


              #7
              Vs: Elektrimootori võimsuse tõstmine

              Esmalt postitatud marttt poolt Vaata postitust
              Tervist

              * Tegemist on veneaegse külmkapi ringluspumbaga, mis töötab otse 220 vahelduvvoolu pealt ilma igasuguste adapteriteta.

              - Antud olukorras genereerib ta maksimaalselt 27,5 inHg (-0,92 bar) vaakumit. Vaja oleks, et see saavutaks vähemalt 28 inHg vaakumi.

              Küsimus: Kas on võimalik kuidagi elektromootori võimsust tõsta, saavutamaks see minimaalne võimsuse tõus? Ampreid tõsta? Milline seade oleks selleks kõige optimaalsem?

              Oleks tänulik, kui keegi saaks ütelda ka konkreetse mudeli ja edasimüüja.

              Ette tänades,

              Märt
              Ei tahaks hästi uskuda, et külmkapi mootoril saab jõud otsa sellise väikse õhurõhu muutuse peale.
              Tavaliselt annab selline kompressor välja vähemalt 20 bar survet enne jõu lõppemist.
              Seelle probleemi lahendus ei ole mitte mootori võimsuse tõstmine vaid kompressori enda täiustamine.
              Võlusõnaks oleks surnud ruumi vähendamine silindripeas.
              viimati muutis kasutaja Rainer30; 11 m 2010, 12:01.

              Comment


                #8
                Vs: Elektrimootori võimsuse tõstmine

                külmagregaatide kompressorid lõppevad suht kiiresti otsa kui töötavad pikalt. st. teflon klapid kuluvad ära.

                Comment


                  #9
                  Vs: Elektrimootori võimsuse tõstmine

                  Mingi 3 minutiga ajab piisava vaakumi üles, seejärel lülitan välja - kamber peab piisavalt tihendalti ja läbi seisva pumba tagasi ei vola midagi. Selles mõttes ei tohiks vist kokku joosta.

                  Agregaati ennast täiustada ei anna, sest nagu vene asjad ikka - ühes tükis. Ainult 3 klemmi tuleb välja, millest 2 on käigus. Ei teagi, miks see kolmas seal on. Ja jutt ikkagi vaakumist, mitte positiivses rõhust.

                  Mis mehhaaniline reduktor endast kujutab?

                  Comment


                    #10
                    Vs: Elektrimootori võimsuse tõstmine

                    mheaaniline reduktor... auto käigukasti oled näinud?
                    Anyway vajad sagedusmuundit. Sinu mootori võimsuse jaoks peaks kuskil 3-5k eest saama.
                    Uutel mootoritel jh säästumajandajad teflon leiutised sisse ajanud, vene tööstuskilkel ikka korralikud metallist, need ei sula kuskile. Aga lihtsam varjant pane 2 kompressorit järjest.
                    3 klemm on kas käivitus mähis või 3. faasi ots, selle ka õieti yhendaksid siis vb ei lähegi vaja muundit ega midagi.
                    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Elektrimootori võimsuse tõstmine

                      klemme on sellepärast kolm ,et üks neutraal, teine tööfaas ja kolmas käivitus. sinna käib selline käiviti peale (otsa). biimetall sees. lülitab ennast ümber kui kompressoril pöörded sees. tühjalt laheb ilma käivituseta tööle.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Elektrimootori võimsuse tõstmine

                        Antud juhul ei õnnestu elektroonikaga lahendada mehaanilist probleemi ja probleem on kompressori kolvi peale jääva ruumala suurus ülemises surnud seisus.Kui kolvi peale ei jää mingit ruumi, siis alla jõudes on silindris absoluudne vaakum.Mida rohkem jääb kolvi peale ruumi seda väiksem on vaakum.Selliseid asju õpetatakse teinekord füüsikatunnis ja seepärast võiks regulaarselt külastada.
                        Pöörete tõstmine suurendab antud juhul tootlikust kuid mitte vaakumit.
                        Vihjeks oleks, et vaakumpumbal täidetakse surnud ruum vedelikuga.

                        Comment

                        Working...
                        X