Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Kiiruse muutmine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Kiiruse muutmine

    Sai natuke piilutud jõuluvana kotti kus poisi puldiga auto. Noh muidugi proovitud ka. Kurat sellist asja ei saa küll laps kuidagi kasutada. Toas mängimiseks on auto liiga kiire. Tekkis vajadus kiirust natuke muuta kuidas olek kõige lihtsam seda teha. Kas mingi pote enne mootorit või mis????? ???

    #2
    Pote on nats paha idee, osa patareide väärt energiast läheb raisku..mis patareid on ja kuidas juhtimine käib, ma pakuks välja mootori pinge vähendamise patareide vähendamise teel (jadaühendusel üks pararei asendada traadijupiga näiteks)
    Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...

    Comment


      #3
      Sellel china nikerdisel on 4.8V aku. Kui mingi pinge alaldi vahele teha. Mõtlen et reg. potega.

      Comment


        #4
        Sellel china nikerdisel on 4.8V aku. Kui mingi pinge alaldi vahele teha. Mõtlen et reg. potega.
        kas sealt 3.6V välja ei vôlu ???
        kôige lihtsam on jah panna pote vahele. Alustaks proovimisest 10st oomist..
        Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...

        Comment


          #5
          Üks variant vist on ühendada mingi taskulambi pirn 2,5V jadamisi peaks ka hoogu maha võtma.

          Comment


            #6
            Üks variant vist on ühendada mingi taskulambi pirn 2,5V jadamisi peaks ka hoogu maha võtma.
            See variant ei sobi, sest osa energiat läheb siis ju kaotsi.

            Mis kivi auto plaadil on? Kui nt RX2, siis peaks mootori lüliti juhttransid olema C945 2 tk, üks edasi-, teine tagasikäigule.
            Mõtekam on aretada kivi ja juht-transi vahele piirang, mis ei ava juhttransi nii palju.

            Kunagi panin skeemi netti RX2 kiviga mänguauto vastuvõtja, leidsin hiina lehelt.

            Comment


              #7

              Mõtekam on aretada kivi ja juht-transi vahele piirang, mis ei ava juhttransi nii palju.
              Kui sa paned transi baasi vahele taki, siis ikkagi jääb ülejäänud pinge transile, täpselt sama moodi nagu takile. Seega vahet pole, ikka kaotad energiat.
              Ei oska küll kommenteerida selle auto mootori võimsuse kohta aga kui peaks olema suurem võimsus, siis peaks juba aretama sellisel juhul transile radika, et transe maha ei põletaks.

              Seega niikaua, kui ei rakenda dc/dc muundurit, ei ole võimalik asja saada aeglasemalt käima võimsuskaota. Muidugi kui panna mootoriga takk jada, siis väheneb ka summaarne vool ja seetõttu summaarne tarbimine ka.

              Comment


                #8
                kas poleks lahenduses PIC prose mis progetud muundama alalispinget sisendis PWM väljundiks vastavalt soovitud ..väljundpingele? PID on suhteliselt odav prose ja energiat ei lähe raisku. Vaid koodi vaja väänata natca...
                - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                Comment

                Working...
                X