Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

ATS ning kaabeldus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vs: ATS ning kaabeldus

    Läheb küll väga offtopicuks aga sarrus lõigati läbi selle 7cm kanali tegemisel?

    Tegelikult mind huvitaks ikkagi see, et kuidas peaks lahendama alarmkellade küsimuse sellises situatsioonis? Praegu on see küsimus, et ehk polegi sellest midagi kasu, kui mul igas toas andur on, kui ma ise selle alarmi peale ülesse ei ärka. Esmaspäeval helistan paigaldajale ning pärin aru. Eelnevalt oleks hea mingit tausta teada.

    Comment


      #32
      Vs: ATS ning kaabeldus

      Ega päästeamet eriti kellade dB mõõda. Vaatavad kas on olemas ja piisavalt. Samas täpsemalt öelda ei oska.
      Kas projektil ei peaks olema päästeameti kinnitust ?

      Comment


        #33
        Vs: ATS ning kaabeldus

        Täpsustatud - üks häirekell tuleb siis väliskoridori. Ehk iga kolme korteri kohta üks häirekell. Loodetavasti on siis häire korral seda ka tagumisesse tuppa kosta.

        Comment


          #34
          Vs: ATS ning kaabeldus

          Tõstan vana teemat, sest paigaldustööd täies hoos ning hommikul ollakse otsaga ka minu ukse taga. Praeguse seisuga on igal korrusel 10 andurit (neist 6 korterites, 4 koridorides), üks käsiteadusti ning kaks alarmkella. Kokku siis umbes 160-180 andurit (ärikorruse osas ei tea täpselt kus ja kui palju). Huvitav on aga see, et neil on kasutusel mingi teine KLM tähisega kaabel, kus soonte värvid hoopis punane, must, roheline ning valge. Kuidas sellel kaablil järjekord on? Näen, et anduri alustes on punane ja must kasutuses, valge ning roheline on lihtsalt jätkatud.

          Comment


            #35
            Vs: ATS ning kaabeldus

            Vb on lihtsalt edasimineva paari juures tegemist teise ahelaga(erinevad tsoonid ahelate kaupa) või ka teine aadressiahel
            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

            Comment


              #36
              Vs: ATS ning kaabeldus

              Võib-olla tõesti. Eks ma õhtul vaatan, kuidas minu ja nende KLM-id väliskoridoris kokku ühendati. Korteris sees igatahes suitsuanduri aluses läksid omavahel kokku punane ja kollane posiitvse klemmi alla ning valge ja sinine negatiivse alla.

              Comment


                #37
                Vs: ATS ning kaabeldus

                "Viisakas" oleks vedada anduriahel KLMA või J-Yst-Y kaabliga, ehk kile ja fooliumiga kaabel. Vähe vastupidavam tulele ja lisaks on ka varje. Keegi ökonoomib jälle teiste inimeste elude arvelt.

                Comment


                  #38
                  Vs: ATS ning kaabeldus

                  Minu viga viimastes postitustes - kaablid, mida nemad paigaldavad on ikka KLMA ehk siis varjega. Varjestust pole minu korteris olevatel kaablitel (Draka KLM), mille vedasin juba ennem ära kui ATS jutuks tuli ning plaanis oli oma enda süsteem. Väidetavalt ei pidavat varje puudumine siiski probleem olema (nii paigaldajate kui ka siinsete kaasamõtlejate arvates). Ise natuke muretsen võimalike häirete pärast mis paralleelselt kulgevatest elektrikaablitest tulla võivad aga eks seda näeb.

                  Küll aga tekkis nüüd küsimus seoses selle tulele vastupidamisega - teoorias peaks ju suitsuandur häire andma enne kui leegid kaablini jõuavad. Ja kui jõuavadki leegid enne ning kaabel läbi põleb, peaks juba ahela katkestusest tingituna häire tulema? Peale tulekahju tuleb kaabeldus nii ehk naa välja vahetada - kas üldse ja mida see juurde annab, kui foolium paar minutit kauem kaablit kaitseb?

                  Comment

                  Working...
                  X