Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Patareide testimine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: ... siis peab vist ikka suure sildi aparaadi peale kleepima.

    Martinj, äkki valgustaksid selle opvõimenilaheduse koha pealt. Proovisin guuglit, aga ei leidnud..

    Comment


      #17
      Vs: ... siis peab vist ikka suure sildi aparaadi peale kleepima.

      Click image for larger version

Name:	patareim66tja..jpg
Views:	1
Size:	22,4 KB
ID:	865255

      Sedasi.
      Ülemised opakad moodustavad lineaarse täisperioodalaldi ja alumiste abil lülitatakse vajadusel koormustakistus sisse.
      Jupid ei ole konkreetsed vaid tinglikud. Asi tahab kahepolaarset toidet.
      Igal juhul tulebsisetakistuse teadasaamiseks mõõta pinget koormusega ja ilma.
      Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...

      Comment


        #18
        Vs: ... siis peab vist ikka suure sildi aparaadi peale kleepima.

        LM3914 toitub välisest allikast 5V ja näitab pinget klemmidel teatud koormusel.

        Comment


          #19
          Vs: ... siis peab vist ikka suure sildi aparaadi peale kleepima.

          Ei näita see kivi midagi. See kõigest ribaindikaatori draiver.
          Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...

          Comment


            #20
            Vs: ... siis peab vist ikka suure sildi aparaadi peale kleepima.

            Viidati lingile http://technoblogin.blogspot.com/200...ry-tester.html

            Vabandan. See foorum ei ole enam minu jaoks.

            Comment


              #21
              Vs: ... siis peab vist ikka suure sildi aparaadi peale kleepima.

              Esmalt postitatud bnman poolt Vaata postitust
              Seal on LM3914 baasil tehtud patareide tester, aga:
              When testing the battery, take note of the polarity of the probe to the terminals of the battery. T1 is to be placed on the positive terminal and T2 the negative terminal of the battery.

              Selle seadme külge tuleb patarei ühendada kindla polaarsusega.
              Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

              Comment


                #22
                Vs: ... siis peab vist ikka suure sildi aparaadi peale kleepima.

                mis kuradi dioodsild. Kasuta prosel dif mõõtmist ja võta absoluutväärtus.
                Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                Comment


                  #23
                  Vs: ... siis peab vist ikka suure sildi aparaadi peale kleepima.

                  Polaarsuse tagamiseks om olemas mehhaaniline tõkestamine kasutuses. Plussi pool sobiva laiusega sälk ja ongi tõkesti. Dioodi pingelang sõltub natuke koormusest. Igasugune lisapingelang vähendab mingilmääral täpsust.
                  Universaalne automaat ei anna ka päris õiget tulemust, sest süsinikelemendid, alkalised ja liitiumid omavad kõik veidi erinevat tühjenemisgraafikut, samuti on sobiv koormus erinevatele elementidele erinev. Nagu eelpool mainiti, siis ka elemendi headus on suhteline. 1,1V on täiesti piisav, et käitada kella, kaugjuhtimispulti vms väiketarbijat. 1,4V süsinikelement aga raadiomudelisse enam hea ei ole. Alla poole täis ja vana alkaline annab suurel koormusel rohkem energiat, kui täiesti täis ja uus süsinikelement, teisalt pisitarbijas on saadavad energiahulgad vastupidised.
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment

                  Working...
                  X