Nonii, sattus minu kätte MIG/MAG keevitusaparaat, itaalia firma Telwin oma. Viga on selline et vool peaks tekkima siis kui vajutad käpa nupule, aga sellel on koguaeg sees, nii et kui paned traadi vastu maandatud detaili siis põletab kohe ära. ehk keegi oskab soovitada mingit releed vahele sinna nii et saaks ringi teha lülitatava voolu peale või teab keegi mismoodi nendel keevitustel see lülitamine muidu lahendatud on? pole eriline elektrik ise
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Keevitusele relee
Collapse
X
-
Vs: Keevitusele relee
Kogemus Milleri masinaga:
kuskil katte all (täpset asukohta ei mäleta ega saa ka järele vaadata, kuna pole hetkel masina lähedal) oli üks kruvidega klemmliist,
- mille kontaktide vahelt tuli sild ära võtta, kui keevitada traadiga ja
- kuhu tuli sild tagasi panna, kui keevitada elektroodiga.
Sisuliselt dubleeris käpa lülitit.Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.
-
Vs: Keevitusele relee
sellel pole seal ühtegi varianti...ma uurisin tükk aega seda sisemust ega leidnud sellist kohtagi kust peaks lülitus toimuma....ainuke kahtlane koht oli see kuhu tulid mähisest jämedad juhtmed, oli 2 Plaati, nende vahel mõned dioodid ja isolaatorid, ühe külge läheb üks jäme juhe teise külge teine, lülitist tulevad juhtmed (2tk)lähevad samamoodi. Uurisin eelmise omaniku käest järgi ta ütles et post ostes oli kohe selline süsteem olnud, aga ma kahtlen sest lahjemal variandil on täitsa olemas lülitus.Ahjaa see ka et keevitus on 230V pealt
Comment
-
Vs: Keevitusele relee
Leidsin netist Milleri kasutusjuhendi http://www.millerwelds.com/om/o208781a_eng.pdf , kuid selles pole seda klemmliistu näidatud.
See plaatidega asi on alaldi, relee aga peaks asuma trafo primaarahelas (seal väiksemad voolud).
Milleril on relee traadiveo-mootori juhtlülitusega ühisel trükkplaadil , Telwini kasutusjuhendit ei õnnestunud leida.
Igatahes kahtlane, et käpp on pidevalt pingestatud. Kas käpa elektriline osa on muidu korras (st. pole kuskil juhtme isolatsioon katki või kõri muljutud vms.)?Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.
Comment
-
Vs: Keevitusele relee
Esmalt postitatud tehnic poolt Vaata postitustlahjemal variandil on täitsa olemas lülitus.
Sellel lahjemal variandil jälle pole.
E:
Tundub, et sellel ka pole.
Comment
-
Vs: Keevitusele relee
Teise lingi lülituses võiks vist relee asendada kontaktoriga. Kui leiaks alalispingele sobiva mähisega variandi, saaks seda juhtida ilma vahereleeta.
Vaatasin seda tšehhikeelse lehekülje 2. skeemi. Paistab, et seal tekitatakse väike viide mootori ja jõutrafo väljalülitamise vahel, et vältida traadi kinnikeevitamist lüliti vabastamisel. Kui pinge kohe maha võtta, jookseb traat inertsiga keevitus-sulasse ja jääb kinni.Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.
Comment
-
Vs: Keevitusele relee
Keevituse sekundaarpinge on muudetav, aga millistes piirides? Sellel lihtsamal keevitusel muutmispiirid väiksemad, sinu omal suuremad. Tekib ehk raskusi sobiva pingega auto starterirelee leidmisel?
E:
Ei leia keevitusest suuremat pilti ka netist, mille pealt pinged näha oleks. Ju siis tänaseks aitab.viimati muutis kasutaja A.S.; 10 m 2010, 22:38.
Comment
-
Vs: Keevitusele relee
Sellegipoolest peaks alguses katkema ettevedu ja seejärel toide. Osadel vist gaas katkeb koos toitega.
Traatkeevitustel peaks kõigil toide tulema nupule vajutamisega. Äkki sellel on miski sümistori või pooljuhtreleega see primaarpool lahendatud. Kui ütled, et seal on mingid asjad, kuhu trafo otsad sisse lähevad ja ka lülitist tulevad juhtmed.
Suured türistorid põlevad reeglina lühisesse, kui liiga kuumaks lähevad. Sümistoridega nati vähem kokku puutunud. Kui lühisesse põlenud, siis peabki kogu aeg toide peal olema
Comment
Comment