Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Keevitusele relee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Keevitusele relee

    Nonii, sattus minu kätte MIG/MAG keevitusaparaat, itaalia firma Telwin oma. Viga on selline et vool peaks tekkima siis kui vajutad käpa nupule, aga sellel on koguaeg sees, nii et kui paned traadi vastu maandatud detaili siis põletab kohe ära. ehk keegi oskab soovitada mingit releed vahele sinna nii et saaks ringi teha lülitatava voolu peale või teab keegi mismoodi nendel keevitustel see lülitamine muidu lahendatud on? pole eriline elektrik ise

    #2
    Vs: Keevitusele relee

    Kogemus Milleri masinaga:
    kuskil katte all (täpset asukohta ei mäleta ega saa ka järele vaadata, kuna pole hetkel masina lähedal) oli üks kruvidega klemmliist,
    - mille kontaktide vahelt tuli sild ära võtta, kui keevitada traadiga ja
    - kuhu tuli sild tagasi panna, kui keevitada elektroodiga.
    Sisuliselt dubleeris käpa lülitit.
    Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

    Comment


      #3
      Vs: Keevitusele relee

      sellel pole seal ühtegi varianti...ma uurisin tükk aega seda sisemust ega leidnud sellist kohtagi kust peaks lülitus toimuma....ainuke kahtlane koht oli see kuhu tulid mähisest jämedad juhtmed, oli 2 Plaati, nende vahel mõned dioodid ja isolaatorid, ühe külge läheb üks jäme juhe teise külge teine, lülitist tulevad juhtmed (2tk)lähevad samamoodi. Uurisin eelmise omaniku käest järgi ta ütles et post ostes oli kohe selline süsteem olnud, aga ma kahtlen sest lahjemal variandil on täitsa olemas lülitus.Ahjaa see ka et keevitus on 230V pealt

      Comment


        #4
        Vs: Keevitusele relee

        Leidsin netist Milleri kasutusjuhendi http://www.millerwelds.com/om/o208781a_eng.pdf , kuid selles pole seda klemmliistu näidatud.
        See plaatidega asi on alaldi, relee aga peaks asuma trafo primaarahelas (seal väiksemad voolud).
        Milleril on relee traadiveo-mootori juhtlülitusega ühisel trükkplaadil , Telwini kasutusjuhendit ei õnnestunud leida.

        Igatahes kahtlane, et käpp on pidevalt pingestatud. Kas käpa elektriline osa on muidu korras (st. pole kuskil juhtme isolatsioon katki või kõri muljutud vms.)?
        Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

        Comment


          #5
          Vs: Keevitusele relee

          Aga kui sa käpa lüliti juhtmeid pidi kuskile jõuad, siis mis sulle sealt vastu vaatab?

          Comment


            #6
            Vs: Keevitusele relee

            Esmalt postitatud tehnic poolt Vaata postitust
            lahjemal variandil on täitsa olemas lülitus.

            Sellel lahjemal variandil jälle pole.

            E:
            Tundub, et sellel ka pole.
            Svarinfo. Bezplatná inzerce svářecí techniky a příslušenství pro svařování. Články o svařování.

            Comment


              #7
              Vs: Keevitusele relee

              nojah ju siis pole, aga keegi teha ei oska mulle seda? või aitaks samamoodi panna auto tõmberelee sinna nagu esimeses lingis?

              Comment


                #8
                Vs: Keevitusele relee

                Autoreleel vist lastakse see jäme vool sealt läbi. Targem oleks teha selline lülitus, nagu teisel lingil.

                Comment


                  #9
                  Vs: Keevitusele relee

                  no ma panekski jämeda - juhtme vahele selle aga eisaanud aru kuskohast ergutuseks see 24V võeti? teisest skeemist ei saa mitte midagi aru kuna rohkem automees

                  Comment


                    #10
                    Vs: Keevitusele relee

                    Need rohelised mummud seal. Üks otse dioodi pealt ja teine lülitist tagasituleva juhtme pealt.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Keevitusele relee

                      Teise lingi lülituses võiks vist relee asendada kontaktoriga. Kui leiaks alalispingele sobiva mähisega variandi, saaks seda juhtida ilma vahereleeta.

                      Vaatasin seda tšehhikeelse lehekülje 2. skeemi. Paistab, et seal tekitatakse väike viide mootori ja jõutrafo väljalülitamise vahel, et vältida traadi kinnikeevitamist lüliti vabastamisel. Kui pinge kohe maha võtta, jookseb traat inertsiga keevitus-sulasse ja jääb kinni.
                      Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Keevitusele relee

                        Keevituse sekundaarpinge on muudetav, aga millistes piirides? Sellel lihtsamal keevitusel muutmispiirid väiksemad, sinu omal suuremad. Tekib ehk raskusi sobiva pingega auto starterirelee leidmisel?

                        E:
                        Ei leia keevitusest suuremat pilti ka netist, mille pealt pinged näha oleks. Ju siis tänaseks aitab.
                        viimati muutis kasutaja A.S.; 10 m 2010, 22:38.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Keevitusele relee

                          Kui pinge kohe maha võtta, jookseb traat inertsiga keevitus-sulasse ja jääb kinni.
                          Selle jaoks on kontaktoril NC kontaktid, mille abil lühistatakse mootor ja mootor pidurdub.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Keevitusele relee

                            Sellegipoolest peaks alguses katkema ettevedu ja seejärel toide. Osadel vist gaas katkeb koos toitega.
                            Traatkeevitustel peaks kõigil toide tulema nupule vajutamisega. Äkki sellel on miski sümistori või pooljuhtreleega see primaarpool lahendatud. Kui ütled, et seal on mingid asjad, kuhu trafo otsad sisse lähevad ja ka lülitist tulevad juhtmed.
                            Suured türistorid põlevad reeglina lühisesse, kui liiga kuumaks lähevad. Sümistoridega nati vähem kokku puutunud. Kui lühisesse põlenud, siis peabki kogu aeg toide peal olema
                            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                            Comment


                              #15
                              Vs: Keevitusele relee

                              see on kindel et tehasest polegi talle planeeritud sellist voolu lülitust...nüüd ootaks pakkumisi kuidas saaks kõige lihtsamalt teha? mingeid viivitusi ja värke poleks vaja muidugi, lihtsalt et nupule vajutades tuleks toide taha.

                              Comment

                              Working...
                              X