Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Venaegse laadija skeemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Venaegse laadija skeemi

    Oleks vaja laadija skeemi, ehk kellegil vedeleb?

    #2
    Vs: Venaegse laadija skeemi

    Esmalt postitatud põllurallikas poolt Vaata postitust
    Oleks vaja laadija skeemi, ehk kellegil vedeleb? ....
    Kui (veidi uduselt) pildilt tüüpi välja lugeda, tundub olevat УЗ-С-12-6,3
    ja siis võib-olla on skeem sarnane sellega (УЗ-С-6/12-6,3):


    Lingid veel, ehk on abiks:
    Повний асортимент товарів і послуг компанії Ukrelektroapparat, OOO. Вся інформація про Ukrelektroapparat, OOO в Хмельницький (Україна).

    http://www.zaokomtek.ru/catalogue.html?id=371 (pilt pea-aegu sama)
    http://www.laborant.ru/eltech/05/4/4/05-98.htm (veidi erineva kujuga)
    Elektroonika töötab suitsu baasil.
    Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
    Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

    Comment


      #3
      Vs: Venaegse laadija skeemi

      Tundub, et vahe selles, et ühel on 12v ja 6v.
      Igatahes oskab keegi parem elektroonik, mida teeb kondensaator ja takisti vahelduvvoolu ahelas. Omal jootsin konde maha sest jalg oli ära murdunud ja takistit vist polnudki või mningine imevidin oli mis oli kellegipoolt vägakehvalt ühendatud. Aga igatahes laadija töötas ja voolu andis ka korralikult.

      Comment


        #4
        Vs: Venaegse laadija skeemi

        See on lihtsalt võrguhäirete vähendamiseks, nii nagu tavaliselt sama koha peal kondensaator suvalises skeemis. Takisti on kondensaatori tühjakslaadimiseks.

        Comment


          #5
          Vs: Venaegse laadija skeemi

          Kondensaator šundib kõrgsageduslikke häireid (raadiohäireid), mis ümberlüliti
          kontaktide sädelemisega kaasnevad (meenutus ka ajaloost - "sädesaatja").
          Selline raadiohäire kostub prõksatusena raadiost või ka muust helitehnikast.
          Takisti, nagu öeldud, on mõeldud selle kondensaatori tühjendamiseks, et
          väljatõmmatud võrgujuhtme pistiku harudelt elektrilööki ("särtsu") ei saaks.
          Elektroonika töötab suitsu baasil.
          Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
          Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

          Comment


            #6
            Vs: Venaegse laadija skeemi

            Mis omadustega kondensaator ja takisti võiksid olla. Paneks ikka külge kui nad sinna mõeldud on.

            Comment


              #7
              Vs: Venaegse laadija skeemi


              Originaalkonde К73-17-630 В - 0,22 мкФ+10% (0,22 mikrofaradit 630V)
              Originaaltakisti С2-33Н-0,5-270 кОм+10% (0,5W 270 kilo-oomi)

              Comment


                #8
                Vs: Venaegse laadija skeemi

                Kas ehk need sobivad?
                http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/web_store.cgi?artnr=60-122-56#!60-124-47

                Oomipoest sutsin leida vaid takisti
                Oomipoe eesmärgiks on pakkuda kõike seda, mida vajab elektroonikahuviline, elektroonikat tootev või parandav ettevõtja või tavakasutaja oma igapäevaelus.

                Elfas takisi % ka aind 5% kas see segab?

                Comment


                  #9
                  Vs: Venaegse laadija skeemi

                  Sellises kohas ära neid protsente üldse vaata, ei oma tähtsust. Konde mahtuvus võib ka väheke siia sinna kõikuda, aga pinge ei tohi madalam olla 630 voldist, rohkem võib olla. Takisti võimsus peab vähemalt 0,5 vatti olema, rohkem võib olla. Takistus ei ole ka kriitiline, vähem pole eriti soovitatav, hakkab vool läbi takisti suurevõitu olema. Kui takistus palju suurem on, siis ka konde tühjenemise aeg pikeneb, st. et kauem võib kondest särakat saada.

                  Comment

                  Working...
                  X