Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

24V alaldi 12V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    24V alaldi 12V

    Oleks vaja autosse saada 24V'st 12V. Tegu on veoautoga (2x12V akud) ja vaja läheks seda 12V võimendi toitmiseks. Poodides müüdavad on kas liiga lahjad või juba mõttetult kallid.
    Samuti 24V võimendite valikut praktiliselt ei ole ja samuti hinnad võrreldes 12V võimenditega kordades kallimad.

    Kas internetis leiduvatest skeemidega kannataks ca 60-80A voolu välja võtta, püsivalt?

    Ja kui keegi on seda teinud ja/või on nõus tegema, oleksin väga huvitatud.

    #2
    Vs: 24V alaldi 12V

    Palju kasulikum variant oleks võtta see vajalik vool 1 aku pealt, kui seal neid 2 tk jadas. Igal muundamisel on omad kaod ning 60A muundur võib päris kalliks minna.

    Comment


      #3
      Vs: 24V alaldi 12V

      Aga sealt tulebki probleem, et kuidas võtta vaid ühe aku pealt? Akud on omavahel ju sillatud. Mõlemal akuklemmil on auto peal olles 24V.

      Comment


        #4
        Vs: 24V alaldi 12V

        Akusid eraldi koormata EI TOHI.

        Comment


          #5
          Vs: 24V alaldi 12V

          Esmalt postitatud virgonur poolt Vaata postitust
          Akusid eraldi koormata EI TOHI.
          +1
          Kui just ei kasuta mingit voolupeegeldit mis teist akut samamoodi koormab, aga lihtsam on inverter leida.
          Aga noh, kui on oma auto ja valmis tihedamalt akusid vahetama siis võib.
          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

          Comment


            #6
            Vs: 24V alaldi 12V

            Aga mõte selline, võtad lahjema adapteri mingi 200W või nii ja paned sinna otsa odava sõiduauto aku.
            80A püsivalt ei suuda sa nagunii tarbida.
            Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

            Comment


              #7
              Vs: 24V alaldi 12V

              Akusi eraldi koormata ei olnud plaaniski ega mõtteski.

              Selle viimase variandi peale aga ma ise ei olnud tulnudki. Küll mõtlesin ehitada 12V generaator juurde ja samuti sõiduauto aku.

              Nende adapteritega aga see jama, voolu ise kippus vähe tulema. Lisaks, kuidas nende eluiga oleks, kui pidevalt töös oleks.
              Autos on ise ka muidu 12V konverter, 15A kaitsmega ja oli vist samuti 150W väljundiga. Nende taga aga lällar, raadio ning laptopi laadija. Seda enam lisaks koormata ei tahaks.
              Oleks ka variant osta teine, samasugune konverter juurde ja see panna siis laadima sõiduauto akut.

              Kahju, et ei ole suutnud netist leida sarnaseid teemasi. Ega ma siis ainuke ei ole, kes soovib ka veoautosse paremat heli saada
              viimati muutis kasutaja raunz; 17 m 2011, 00:15.

              Comment


                #8
                Vs: 24V alaldi 12V

                Odavam tuleb 24V võimendi osta/lasta teha, kui 12V võiendit, teist konverterit ja akut ostma hakkad.

                Comment


                  #9
                  Vs: 24V alaldi 12V

                  "24v car amplifier" annab koogel-moogelis päris mitu rida vastuseks.

                  Comment


                    #10
                    Vs: 24V alaldi 12V

                    Esmalt postitatud raunz poolt Vaata postitust
                    Oleks vaja autosse saada 24V'st 12V. Tegu on veoautoga (2x12V akud) ja vaja läheks seda 12V võimendi toitmiseks.
                    Kas võim olemas? Milline? Võimsatel võimudel on sisse ehitatud toitepinge muundur. Tasub uurida selle muunduri modimise võimalust 12V >> 24 V pingele.
                    Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

                    Comment


                      #11
                      Vs: 24V alaldi 12V

                      Olen otsinud küll 24v võimendeid, loomulikult oleks see kõige lihtsam ja odavam lahendus, aga sobivat võimendit ei ole. Vaid üks DLS CAT31 oleks saada, 300euri. Oma võimsuse kohta suht kallis, 12v võimendeid saaks tundavalt suuremas valikus ja ka odavamalt. Lisaks on see veel 3 kanaliga.
                      Endal praegu üle üks Autostudio E-180.2, mõtlesin seda kasutada. 90A kaitsmetega muidu.

                      Sõiduautoakuga on see jama, et võtab ruumi ära. Kabiinis iga kuupcm arvel

                      Võimu ümbertegemine tundub parim variant. On siin keegi, kes sellega hakkama saaks? Mis suurusjärku võib hind jääda?

                      Comment


                        #12
                        Vs: 24V alaldi 12V

                        12V peal võimsuse saavutamine problemaatiline ja seepärast tõstetakse 12V võimendistes pinget. 24V toite korral on probleem oluliselt väiksem ja pinget tõsta pole vaja, kui just müstilisi võimsusi ei vaja. 12*12/4=36W 14,5*14,5/4=52,5W ehk siis võimsused, mida teoreetiliselt 12V ahelast oleks 4 oomisel koormusel saada. Sealt maha veel transside ja kaablite pingelangud ning alles jääb ca 25W kanalisse. Võimsuse kasvatamiseks on võimalik vähendada koormustakistust 12*12/2=72W, tõsta toitepinget 24*24/4=144W või kasutada tundlikumaid elemente koormuseks. Suurima võimsuskasvu saavutamiseks võiks kasutada muidugi kõiki tegureid.
                        Eeldades, et sul on veel mingis osas säilinud kuulmisvõime, siis piisab ainult kõrgemast toitepingest, mis sul juhtumisi juba olemas on.
                        Kuna 12V võimendites tõstetakse tavaliselt pinget ja tehakse 2 erinevat toiteõlga, siis ei ole päris niisama lihtne sellist võimu ümber teha.

                        minu meelest pole hind müstiline...

                        Kui iga kuubik on oluline, siis vaheta välja hetkel kasutuses olev makk ja ühenda sellele külge tundlikud elemendid. Saad niiviisi tavakuulamisel voolutarbe väiksemaks ja oluliselt kasvab heli valjus, mida sa kuulda saad
                        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                        Comment

                        Working...
                        X