Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Läpaka ekraanis mõrad?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Läpaka ekraanis mõrad?

    Kas külmast tulles ja kohe läpakat järgi pannes võib ekraani mõrad tekkida.On teada ,et läpakas pole kukkunud ega muud moodi viga saanud.

    #2
    Vs: Läpaka ekraanis mõrad?

    Väga ebausutav...pigem ikka survet LCD-le või midagi sellist.

    Comment


      #3
      Vs: Läpaka ekraanis mõrad?

      Teoreetiliselt saab kui eriti habras ekraan ja hinged külmast kanged ja nurgast lahti kangutada. Järgi panek võib hoopis emaplaadi ära tappa sest vent veab õhu sooja õhu sisse ja see jäätub ja sulab masina sees ära.
      viimati muutis kasutaja elukaz; 01 m 2011, 18:49.
      Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

      Comment


        #4
        Vs: Läpaka ekraanis mõrad?

        tänan vastuste eest

        Comment


          #5
          Vs: Läpaka ekraanis mõrad?

          Külmast sooja tuues, ei tohi ühtegi seadet kohe sisse lülitada.
          Peab seisma vähemalt 24h või veel parem, mõned päevad, kõige parem aga nädal.

          Comment


            #6
            Vs: Läpaka ekraanis mõrad?

            Ei, parem on ikka suveni oodata.
            Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

            Comment


              #7
              Vs: Läpaka ekraanis mõrad?

              Esmalt postitatud Elektrik poolt Vaata postitust
              Külmast sooja tuues, ei tohi ühtegi seadet kohe sisse lülitada.
              Peab seisma vähemalt 24h või veel parem, mõned päevad, kõige parem aga nädal.
              Tõenäoliselt ei kehti äriklassi isendite kohta. pealt kolme aasta vanune IBM pole siinani suutnud minu ahistamise kätte ära surra. Ega ta muidugi hea pole millelegi ja kellelegi soovitama ei hakka, kuid siiski on odavtehnika puhul taolised probleemid suuremad.
              Siiani pole ühtki temp tõttu purunenud ekraani näinud, seega ei usu sellesse võimalusse eriti. Ekraan ei soojene peaaegu üldse ja lambi soojenemine on kah piisavalt väike, et selliseid komplikatsioone põhjustada. Eelnevast tulenedes kahtlustaks minagi väänumist, kukkumist või siis millegi unustamist läpparile, kui kaas kinni pandi.
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #8
                Vs: Läpaka ekraanis mõrad?

                Mina olen ühte kuumast tingitud ämblikku näinud, kusjuures vana hea äriklassi IBM 600E. Aga see oli ka ekstreem - läp jäeti suvel päikese kätte autosse.
                Toidan trolle!

                Comment


                  #9
                  Vs: Läpaka ekraanis mõrad?

                  Ma usun pigem et istuti peale, laoti hunnik asju peale vms. Pole yhtegi külmast katki läinud ekraani näinud, never. Kuumaga jh lähevad kui näiteks gaasipõletiga kuumutada. Ekraani kaas on sama nii odaval kui kallil. Isegi piimapudelil on 90% sama koostis ja omadused. Katsu sa piimapudelit katki teha kui kyljma ilmaga toa ja õue vahet joosta. Või kas aknaklaasid lähevad.
                  Elektroonika kohapealt kui osta 99 eeku masin 200% alega siis ei tasu suvel ka sisse lülitada, nagunii põleb maha või pudeneb laiali. Õige elektroonika töötab ka -30C ja lähed tuppa peab olema nii disainitud et töötab ka seal.
                  Oli aegu kus töörumide kytmine käis ainult siis kui ise kohal olin. 30minutiga sai -25 pealt +25 peale. Ei ytelnud ykski monitor ega läpakas yles.
                  Müüakse veel kylmjoodete leidmiseks vastavat spray-d see jahutab kivi ja trykkplaadi mõne sekundiga -40C juurde.
                  Seega väide et masinad lähevad külmaga katki on vale, need masinad on juba enne kylma katki. Viga lihtsalt avaldub temp muutusega.
                  Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                  1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                  2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Läpaka ekraanis mõrad?

                    Nii et see on võimatu et ekraan propellerisse keerates katki läheks?
                    Külmast kangete hingedega just seda tehakse nurgast liigutamisega.
                    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Läpaka ekraanis mõrad?

                      Klaasi elastsus temperatuurist palju ei muutu. Küll aga võivad muutuda erinevate plastikute omadused. Minu raal töötas autos akna peal, varjus oli temperatuur 40 kraadi ja peale, päike lõõskas. Autosse istudes ja raali haarates kõrvetasin käsi, sest must metallkate oli päris kuumaks läinud. Ekraanil mingeid probleeme pole olnud. 2x on katki läinud: esimene kord unustasin auto katusele ja eile komistasin ja astusin peale...

                      Murphy: rüpperaalide kaaned on vägagi erinevad, aga klaas selle kaane sees on sama.

                      Piima pudel läheb katki, kui miinustest pudel haarata ja siis keeva vett sisse valada.
                      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                      Comment


                        #12
                        Vs: Läpaka ekraanis mõrad?

                        keeva vett jh, suur soojusylekanne. Proovi sama õhuga teha. Või kastab mõni läpaka peale lylmast tulekut keeva vette.
                        Kaan ei oma tähtsust paneeli hoiab koos metallraam. Enne peab selle puruks sikutama.
                        Lisaks seal hunnik plastikut ja tagatipus pole klaas ekraaniga jäigalt seotud ja võib seal sees soojuspaisumiste jagu liikeuda.
                        elukaz:
                        Ei see et kui kasutaja on idikas ja avab läpaka 1 nurgast mitte keskelt on võrdeline peale istumise vms vasta maad pooleks löömisega. Läpakat ei avata/suleta NEVER 1 nurgast, kas keskelt või mõlemast nurgast.
                        Selle mõttega oli vanematel masinatel nupp keskel või 2 nuppu külgedel. Uuematel pole nuppu ja seetõttu harjutataksegi loll omadus külge.
                        Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                        1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                        2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                        Comment

                        Working...
                        X