Vs: Pingeregulaator generaatorile
kle VAX Ringis eralduv võimsus on KONSTANT. Kui plaanid mähiseid lyhistama hakata siis eraldub soojust mähistes, selle tulem on teada juba.
Sama kehtib bensiinimootori kohta. Koormad siis pöörded kukuvad jõumoment aga suureneb. Kogu systeemis tõlgi seda nii, mootori jõumoment = vool gene väljundis, mootori pöörded = pinge.
Seega lyhistades väljundit pöörded küll mootoril kukuvad, jõumoment aga suureneb, genekal pinge kukub aga vool suureneb. Gene sisetakistuse tõttu lähevad kaod suureks. Se su jutt regeneratiivsest pidurdamisest on suht BS. Sul on fakte puudu. Esiteks kas oled proovinud ja brushless mootorit ilma akuta regeneratiivselt tööle panna? Tead et aku sisetakistus on 0 lähedane? Tead misasi ültse on aku sisetakistus? Kui töötab ilma akuta ja hoiab pinget kas siis pidurdus jõumoment on suur ehk asi mehaaniline sisendenergia on suurem kui väljund energia, eeldades et tegu impuls muundiga kuhu läheb liigne energia? Ma arvan et sa peaks ennast harima eralduva võimsuse osas. Teadmiseks veel et bensiinimootoril pole oluline optimaalsed pöörded vajd ka jõumoment. Kui sa väänad gaasi põhja ja siis koormad mootorit nii et pöörded kukuvad su "optimaalseks" siis kasutegur on kaugel optimaalsest sest jõumoment pole optimaalne. Sellise "piinamise" tagajärjel mootor kuumeneb kõvasti, silindrites rõhud kasvavad, hõõrdejõud suurenevad ja mingi hetk midag annab järgi. Pane 2T masinale peale 1L bensumootor ja anna sellega kogu aeg hagu, varsti ilma mootorist. Segusiiber reguleerib mootori väljund võimsust.
Seega otseselt akupaki laadimis võimsust. Kuna aga pinge on ümmarguselt konstant(aku sisetakistus väike) siis reguleerib otseselt jõudud ja laadimisvoolu. Seega Kui tahad vähendada laadimisvoolu nii et mootor töötab täis haguga siis peab kytma selle kuskil soojaks. Takistid teevad seda peale genet. Lyhistades muudetakse see soojaks generaatoris ja mootoris sest nende kasutegurid kukuvad.
Seega palun hari ennast.
kle VAX Ringis eralduv võimsus on KONSTANT. Kui plaanid mähiseid lyhistama hakata siis eraldub soojust mähistes, selle tulem on teada juba.
Sama kehtib bensiinimootori kohta. Koormad siis pöörded kukuvad jõumoment aga suureneb. Kogu systeemis tõlgi seda nii, mootori jõumoment = vool gene väljundis, mootori pöörded = pinge.
Seega lyhistades väljundit pöörded küll mootoril kukuvad, jõumoment aga suureneb, genekal pinge kukub aga vool suureneb. Gene sisetakistuse tõttu lähevad kaod suureks. Se su jutt regeneratiivsest pidurdamisest on suht BS. Sul on fakte puudu. Esiteks kas oled proovinud ja brushless mootorit ilma akuta regeneratiivselt tööle panna? Tead et aku sisetakistus on 0 lähedane? Tead misasi ültse on aku sisetakistus? Kui töötab ilma akuta ja hoiab pinget kas siis pidurdus jõumoment on suur ehk asi mehaaniline sisendenergia on suurem kui väljund energia, eeldades et tegu impuls muundiga kuhu läheb liigne energia? Ma arvan et sa peaks ennast harima eralduva võimsuse osas. Teadmiseks veel et bensiinimootoril pole oluline optimaalsed pöörded vajd ka jõumoment. Kui sa väänad gaasi põhja ja siis koormad mootorit nii et pöörded kukuvad su "optimaalseks" siis kasutegur on kaugel optimaalsest sest jõumoment pole optimaalne. Sellise "piinamise" tagajärjel mootor kuumeneb kõvasti, silindrites rõhud kasvavad, hõõrdejõud suurenevad ja mingi hetk midag annab järgi. Pane 2T masinale peale 1L bensumootor ja anna sellega kogu aeg hagu, varsti ilma mootorist. Segusiiber reguleerib mootori väljund võimsust.
Seega otseselt akupaki laadimis võimsust. Kuna aga pinge on ümmarguselt konstant(aku sisetakistus väike) siis reguleerib otseselt jõudud ja laadimisvoolu. Seega Kui tahad vähendada laadimisvoolu nii et mootor töötab täis haguga siis peab kytma selle kuskil soojaks. Takistid teevad seda peale genet. Lyhistades muudetakse see soojaks generaatoris ja mootoris sest nende kasutegurid kukuvad.
Seega palun hari ennast.
Comment