Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Autotrafo ühendamine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Autotrafo ühendamine

    On üks nõukaaegne trafo, mida tahaks proovida. Kuhu aga sisend, kuhu väljund ühendada?

    vasakul on kiri SET 220, idee järgi ühendaks sisendi seinakontaktist sinna, kuid nende kahe klemmi takistus on vaid 16 oomi. SET 127 vahel on 8 oomi.

    Väljund peaks siis kaks ülemist parempoolset olema?


    #2
    Vs: Autotrafo ühendamine

    See 220 on õige koht. Su 16 oomi on alalisvoolutakistus, mis vahelduvvoolu puhul pole oluline. Torka ja proovi: s.t. mõõda, mis muude klemmide pealt tuleb. Pildi järgi tavaline LATR.

    Comment


      #3
      Vs: Autotrafo ühendamine

      Aitäh! Kas trafo tühikäigul ei peaks töötama?

      Kahest parempoolsest ülemisest ei saa ma üldse pinget, va väljalülitamise hetkel, mil viskab 220v peale. Ülemisest ja alumisest parempoolsest otsast saan 270V.
      viimati muutis kasutaja ponxpinks; 08 m 2011, 21:37.

      Comment


        #4
        Vs: Autotrafo ühendamine

        Püsti olles vasak tulp on n.ö sisend, parempoolne väljund.
        Sa mõõdad väljundit parempoolse ülemise/alumise ja keskmise vahelt ikka eks?
        Nuppu keerates pinged ei muutu?
        Erilahendused.
        PS või mail.

        Comment


          #5
          Vs: Autotrafo ühendamine

          Ülemise ja keskmise ning alumise ja keskmise väljundi vahel pinge puudub. Ülemise ja alumise vahel on 278V. Trafo kergelt piniseb, nuppu keerates pole mingit muutust.

          Comment


            #6
            Vs: Autotrafo ühendamine

            Siis ei anna see rullik lihtsalt kontakti, mis mööda keerdusid ringiratast veereb. Kisu lahti ja vaata. Kas on vedru paindunud ja rullik õhus või on lahti murdunud juhe mis selle rulliku külge läheb.

            Comment


              #7
              Vs: Autotrafo ühendamine

              Esmalt postitatud ponxpinks poolt Vaata postitust
              Aitäh! Kas trafo tühikäigul ei peaks töötama?

              Kahest parempoolsest ülemisest ei saa ma üldse pinget, va väljalülitamise hetkel, mil viskab 220v peale. Ülemisest ja alumisest parempoolsest otsast saan 270V.
              Mul õnnestus sellise trafoga 2k krooni digitester maha põletada. 1000 V piirkonnas.
              Väljalülituse hetkel tekib pinge väljalöökja see teeb elektroonikale paha.

              Edu katsetamisel.

              Comment


                #8
                Vs: Autotrafo ühendamine

                Õnneks on mul kõige odavam 5€ multimeeter. :P Aga aitäh, lahti võtmisega sain tööle! Tundub, et seda rullikut kinni hoidev kruvi oli lihtsalt kapriisne ja vajas mängimist. Kui kruvi rohkem kinni keerata, kaob pinge ära. Kui vähem kinni keerata, hüppab see rullik üles ja pinge kaob ka ära. Ja väikseid volte ma niimoodi ei saagi - rullik alla 50V ise kinni ei hoia.
                viimati muutis kasutaja ponxpinks; 09 m 2011, 09:57.

                Comment


                  #9
                  Vs: Autotrafo ühendamine

                  Esmalt postitatud ponxpinks poolt Vaata postitust
                  Õnneks on mul kõige odavam 5€ multimeeter. :P Eks ta seest veidi tolmune on, võibolla seetõttu ei taha kontakti anda.
                  Analoog riist peab vastu, digiriist VÕIB põleda.
                  Katseta. Kui sattud õigele hetkele lülitama kaob näit igaveseks.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Autotrafo ühendamine

                    See on ka digiriist. Sisse-ja väljalülitamise hetkel viskab sinna 700-1700V peale, mis on kummaline, sest teoorias ei tohiks ta üle 600V registreerida. :P Aga töötab mis mühiseb.

                    Väikese modimisega sain ta täielikult tööle. Ilus 50 hz siinus. :P Graafikud ka:
                    12,9V

                    25,8V

                    32,4V
                    viimati muutis kasutaja ponxpinks; 09 m 2011, 14:48.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Autotrafo ühendamine

                      Esmalt postitatud ponxpinks poolt Vaata postitust
                      ... sain ta täielikult tööle. Ilus 50 hz siinus.
                      Mis sealt trafost siis oleks pidanud tulema. Muide ettevaatust, selmoel on lihtne faas aparatuuri kerega ühendada, mis ei ole teps mitte ohutu.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Autotrafo ühendamine

                        Esmalt postitatud ponxpinks poolt Vaata postitust
                        ...Ülemisest ja alumisest parempoolsest otsast saan 270V.
                        Sellisel riistapuul on eluliselt tähtis, et õige kaitse oleks ees; nagu ka kaitsemaandusega juhtme ühendamine, sest korpus on metallist ja kui vana riistapuu lekib, võib see palju paha teha.

                        E:
                        Seal 270V väljundis võiks olla varistor, mis sööb selle ohtliku pulsi ära. Miskit sealt:

                        Näiteks selline:
                        viimati muutis kasutaja erku; 09 m 2011, 18:49. Põhjus: korrigeerimine
                        Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                        Comment


                          #13
                          Vs: Autotrafo ühendamine

                          Mida ta lekib? Mille vastu kaitset vaja on?

                          Comment


                            #14
                            Vs: Autotrafo ühendamine

                            Esmalt postitatud ponxpinks poolt Vaata postitust
                            Mida ta lekib? Mille vastu kaitset vaja on?
                            Up?

                            Comment


                              #15
                              Vs: Autotrafo ühendamine

                              Esmalt postitatud ponxpinks poolt Vaata postitust
                              Mida ta lekib? Mille vastu kaitset vaja on?
                              Sellisel autotrafol on väline metallist korpus ja sisemine elektrivõrguga ühendatud osa avatud ja teineteisele üsna lähedale. Seal on üsna kerge tekitada lühiühendust. Sellisel juhul võib korpus olla eluohtlik.

                              Samuti võib autotrafo üks väljundjuhe olla 230 V pinge all.

                              Kui Sa ei kujuta neid võimalikke ohte selgesti ette, on parem kui Sa selle trafoga ei mängi.

                              Ma ei usu et keegi teine tahaks olla osaline Sinu surmaga lõppenud eksperimendis.

                              Comment

                              Working...
                              X