Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Garaaziukse anomaalia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Garaaziukse anomaalia

    Tere.
    Olen siin foorumis uus ja loodan abi saada äsja tekkinud probleemile. Nimelt puldiga juhitav garaaziuks avaneb iseseisvalt. Juhtus esimest korda mingi paar päeva tagasi, kui hommikul läksin autot garaazist tooma ja avastasin, et uks lahti. Esialgu arvasin, et unustasin äkki ise, et ikka juhtub, aga nüüd on see juba 3.kord ja unustamine on välistatud.
    Ukse tõstuk on lingile klikkides nähtav:



    Süsteem iseesenest lihtne, kuid millegipärast nöögib. Ukseava olen hoidnud puhtana ja midagi vahele ei ole jäänud. Ei ole ka eraldi sees mingeid avamise nuppe, ega muud sellist, ainult pult.
    Kas on kellegil sarnase murega kokkupuuteid olnud?

    Ette tänades.
    Indrek.

    #2
    Vs: Garaaziukse anomaalia.

    Asukoht?

    Comment


      #3
      Vs: Garaaziukse anomaalia.

      Tavaliselt on ikka reguleerimisviga.
      Reeglina on neil sees ülekoormuse lülitusajam ja lõpulülitid. Siis on kas ülekoormuse lüliti liialt nõrk või tuleb ette sulgemisel mingi takistrus (näiteks garaaziuks kisub veitsa kiiva jooksutee vea tõttu või jooksevad trossid valesti). Sulgumise lõpulüliti võiks samuti üle vaadata; see ei saa olla päris piiripeal asendis, siis kui ust hakatakse juba jõuga maha vajutama. Uksekumm, mis ukse all, peab olema korras ning pehme; kui on "torukumm" siis see ei või sisaldada lund või jääd, mis ei lase kummil kokku vajuda vajadusel.
      Ja teine teema on "fotosilmad" kui need on ka paigaldatud, siis need ei tööta võibolla õieti.
      Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

      Comment


        #4
        Vs: Garaaziukse anomaalia.

        Lingi pildil on BFT EOS automaatika.
        Kui oled ukse sulgenud, kas oled veendunud, et ta jäi kinni? St et uks ei liikunud suletud asendisse ning ei avanenud kohe uuesti (poole pealt või lõpuni kinni jõudes). Kui nii, siis tahab jõuõlg/lõppasendid automaatikal üle progemist ning uks ise vbl reguleerimist.
        Kui oled veendunud, et uks oli kinnises asendis ning lambist mingi ala tunni pärast ise avanes siis on muidugi müsteerium.

        Comment


          #5
          Vs: Garaaziukse anomaalia.

          Aukoht Rapla. Tegemist üüripinnaga ja omanik välismaal, muidu saaks ehk temalt uurida vb enne ka esinenud seda. Jooksutee on ilusti paigas. Kuna hetkel tööl, siis ei saa uurida, et ehk siis asi lõpulülitis. Uks sulgub ja jääb kinnisesse asendisse, olen nüüd oodanud ja kontrollinud. Aga mis põhjustab selle avanemise tunde pärast minu lahkumist? Kui lõpulüliti vabastada, kas siis uks liigub automaatselt üles? Kui nii siis võib ju ka olla, et garaaziukse poole puhuv tuul kergitab seda piisavalt, et lõpulülitit vabastada? Kui see peaks nii viimasel piiril olema.

          Comment


            #6
            Vs: Garaaziukse anomaalia.

            Need asjad ei tööta nii, kui automaatika on jõudnud lõppasendisse (uks sulgunud) ning ta mootori välja lülitab, siis ainuke asi mis saab ukse avada on avamiskäsklus puldist või seinanupust. Kuna sul automaatikast ühtegi juhet välja ei jookse (peale toitejuhtme), siis on kellelgi veel pult mis selle ukse avab või paneb elektroonikaplaat segast.

            Comment


              #7
              Olgu. Aga mis oleks asjale koduste vahenditega teostatav lahendus, et garaazis olevatele tööriistadele ja muule varale endiselt uksega ligipääs takistada? Uurisin ka kuskilt, et on võimalik sama sagedusega puldi olemasolu kuskil lähedal, mis tundub imelik, kuna eelnevalt ju kõik oli korras. Mida teha, või kes on pädev seda kontrollima?

              Huvitab ka see, et puldil 2 nuppu. 1. avab ja sulgeb ukse, kuid 2. nupu funktsioonist ei saa siiani aru. Pole manuali ka kuskil, et lugeda ja kuna nv on, siis ei saa sealt uksetootja numbrilt ka kedagist kätte.
              viimati muutis kasutaja Scott; 22 m 2012, 08:31. Põhjus: kokku

              Comment


                #8
                Vs: Garaaziukse anomaalia.

                Teisel nupul polegi funktsiooni.
                Manual http://www.hansadoor.ee/338est.pdf

                Comment


                  #9
                  Vs: Garaaziukse anomaalia.

                  Alustuseks puldist patarei välja.
                  Uksel peaks ka seepool riiv olema soovimatu avamise vastu.
                  Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Garaaziukse anomaalia.

                    Kui uks on lõpuni kinni, mootor lülitus välja, siis too jah ise enam üles ei tõuse. Tõuseb vaid, kui lülitada pulti; aga..
                    Nendel peaks sees olema ka klemmid, kuhu ühendatakse käsinupp (nupp millega saab seest sulgeda-avada nagu puldiga); vaata üle mis seal on ühendatud ja kui lüliti on olemas, siis kas see mitte ei "särise" seal võibolla; või on lüliti viidud ukse kõrvale ja see lülitikaabel pole korras ehk lekib.

                    Võid veel proovida teha uksemoodulile voolukatkestust; korra toide välja-sisse ning muid trikke korraldada. See juhtplaat võib ka tuksis olla, kui siis hakkab ust ilma käsuta lahti kruvima.
                    Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                    Comment


                      #11
                      Vs: Garaaziukse anomaalia.

                      Seespool riiv puudub ja kui ka oleks olemas, siis väljaspoolt seda liigutada ilmselt ei saaks. Garaazi sissepääs vaid suure ukse kaudu. Käsinuppu ukse kõrval, ega ka kuskil mujal ei ole, aga pean proovima voolu katkestada ja korra plastiku alla piiluma, ehk midagi silmaga näha.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Garaaziukse anomaalia

                        Tere Indrek

                        Oleme ise BFT-d 12 aastat maale toonud ja omal kogemus päris lai nende mootoritega.
                        Oleme ka proovinud teisi euroopa või saksa päritolu garaaziukse ja aiaväravate mootoreid, aga BFT tõrkeindluse ja hinna vastu ikkagi ei saa keegi.
                        Siinkohal mõned küsimused-märked:

                        - Sain ikka õieti aru, et seinanuppu ei ole? Vahest on pandud seinanupu nõrkvoolu kaabel ja 220 V toitekaabel ühte kõrisse. Ja veel omavahel keerdu.
                        Seda teha ei tohiks. Mõned aastad tagasi juhtus samasugune probleem ukse iseavanemisega. Vahetasime mitu korda mootorit. Aga ikka sama jama. Siis panime mootori seinanupu ja toitekaabli erinevatesse kanalitesse ja probleemid lõppesid. Seega võib tõesti vahest juhtuda täiesti müstilisi arusaamatusi millele loogilisi seltusi pole.
                        Selles osas erku märkused täiesti õiged.

                        - Üldjuhul viimaste aastate mudelitega pole võimalik lisada uut (sh. "naabri") pulti ilma raadiomenüüd (blokist või vana töötava puldiga) aktiveerimata . 4 miljardit erinavat koodi peaks selle juhuslikkuse välistama. Kui see ikkagi on paigalduse käigus kuidagi juhtunud, siis tuleks äkki kõik puldid mälust kustutada? Muidugi tuleks siis uuesti puldid häälestada.
                        Või tõesti lõpuasendid uuesti häälestada?
                        EOS või botticelli mootoril juhendid on erinevad , korpused saga samasugused. Saadaksin meiliga õiged juhendid või õpetaks telefonitsi lisaks.


                        Kui ka siis ei õnnestu , siis võiks meie tehnik läbi käia?.

                        Veel huvitav teada:
                        Millise firma poolt paigaldatud ja milline number ei vasta?

                        Tervitades
                        Andres
                        andres@hansadoor.ee
                        5088245

                        Comment


                          #13
                          Vs: Garaaziukse anomaalia

                          Esmalt postitatud Hansadoor Admin poolt Vaata postitust
                          Mõned aastad tagasi juhtus samasugune probleem ukse iseavanemisega.
                          Vahetasime mitu korda mootorit. Aga ikka sama jama.
                          Siis panime mootori seinanupu ja toitekaabli erinevatesse kanalitesse ja probleemid lõppesid.
                          Seega võib tõesti vahest juhtuda täiesti müstilisi arusaamatusi millele loogilisi seletusi pole.
                          Üks loogiline seletus on väga lihtne. Elektroonika on konstrueeritud ebatöökindlalt.
                          Ja see ei ole konkreetse ukse, vaid väljatöötluse probleem.

                          Kui mittetöötamiseks so ukse avanemiseks piisab kaablitevahelisest ülekostmisest
                          siis peaks sellise ukse avamiseks piisama ka tavalisest mürageneraatorist.

                          Tore. et firma ise vea olemasolu ja põhjusi avalikult selgitab.
                          viimati muutis kasutaja A.R.; 28 m 2012, 14:57.

                          Comment

                          Working...
                          X