Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Vs: Re: Vs: Re: Vs: Palun abi takisti/küttekeha valikul
Probleem selles, et mida ma mõõdan kui pole kindel kas see 30v tähendab seda et ta tahab sellist pinget voltides saada plokole, või tähendab see klemmi nr. 30 üldse? millise takisti peaks siis panema eeldades et ta toimib ikkagi 12v pealt ?
Vs: Re: Vs: Re: Vs: Palun abi takisti/küttekeha valikul
Rahvusvaheline standard annab nende numbrite jaoks sellised tähendused. 30- aku pluss, 31- miinus e. mass, 15- süüte pluss, 50 starteri käsk, 58- ääretuled, 56- suured tuled jne.
Suured tänud kes vastasid ja aitasid kaasa mõelda. Võtan ilmselt mõlemad variandid esialgu ja siis proovin kumma temp tundub käe järgi sarnasem originaalile.
12x12=144, selle jagangi testri taksitus näiduga läbi ja saan 11,38W, kas nii on õige?
Pead arvestama sellega, et auto pardapinge võib olla aku-tühi 10,5V ja kui mootor käib, võib olla 14,5V.
Pead teadma kuidas/millal seda takistit lülitatakse tööle, kui pikaks ajaks ja mis tingimustel (ei loe teemast seda täpselt välja).
On vaja teada täpselt, kui palju võimast takistit see juhtplokk välja kannatab; siis saab ka aimu kui palju võimu on üldse vaja luku soenduseks (ons see 3W, 5W, 10W,..).
Traattakisti portselankorpuses on asine, aga mäletamist mööda liigub ka kaubanduses mingeid tableti tüüpi asju ja osad ongi kütte/eelsoojendid miniatuursed.
Veel; mõõtes takistit, kõigub näit tööparameetrite lõikes suhteliselt vähe, aga mõõtes mõnda kütteelementi võib kõikuda näit väga suurtes piirides, sõltuvalt siis kas keha on külm või soe. Kui sul on "elus" küttekeha olemas, siis tuleks vähemasti takistus korrektselt ära mõõta nii soojast kui külmast peast, et saaks aimu asja olemusest.
Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa
Selge, tänud infi eest, proovin otse akult ühe terve komplekti toimimma saada ja ka soojalt mõõta takistus ja ligikaudne temperatuur ja uurida kaua ta pinget peal hoiab tal.
Oomipoe eesmärgiks on pakkuda kõike seda, mida vajab elektroonikahuviline, elektroonikat tootev või parandav ettevõtja või tavakasutaja oma igapäevaelus.
Oomipoe eesmärgiks on pakkuda kõike seda, mida vajab elektroonikahuviline, elektroonikat tootev või parandav ettevõtja või tavakasutaja oma igapäevaelus.
Proovisin ühendada otse akule, soojaks ei läinud nad kumbki grammigi.
Uurisin ka margikohasest foorumist asja kohta ja pakuti, et see visuaalselt terve küttekeha pealt mõõdetud testri näit viitab katkisele läbi põlenud küttekehale, mille järgi saigi uus ostetud.
Pareml pool on pruuniga kinnivalatud originaal ja vasakul ainult südamiku korpus kus selel kandilise pesa sees peaks samuti valatud olema analoogne asi.
Oskab keegi nõu anda mis takisti ikkagi panna, et see 12V pealt soojaks läheks ? Otse akult tulevad mõlema asja toiteks 2,25mm2 kõlari kaablid, usun et nendest peaks piisavalt ampreid läbi tulema.
Comment