Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

BLDC & AC motor control

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    BLDC & AC motor control

    Tervist. Olen hädas STEVAL-IHM005V1 kontrolleri ühendamisega. Kontrollerist endast siin: http://www.st.com/internet/com/TECHN...CD00166531.pdf Lasin voolu sisse ja ei midagi. 24v peaks faasidesse ju kohe vool tulema. Sama peaks juhtuma ka ju hall sensoritele.
    Kõik tublid elektroonikud võiksid nõu anda. Eelmine omanik ei osanud mind aidata. Kontroller plaanitud mootorile- http://www.upload.ee/files/2626219/T...Mount.pdf.html

    #2
    Vs: BLDC & AC motor control

    Kontrolleril paistab olema ainult jõuosa. Või on Sul Control Board ka kusagil peidus.
    Kui skeemi vaatad saad ise ka aru et transse avatakse läbi pistikute BA, BB, BC, BD, BE, BF.

    Fotolt paistab samuti, et need pesad vajaksid "täitmist"
    Alles siis saab midagi juhtuma hakata.

    Comment


      #3
      Vs: BLDC & AC motor control

      control board on mul tõesti olemas ja ka juhe usb kaudu arvutiga ühendada. Arvuti seadet omaks ei võta. Ilmselt peab kuskil saada olema tarkvara.
      KUi pluss panna akupakile, siis miinusega on suht igal pool sama pinge.

      Comment


        #4
        Vs: BLDC & AC motor control

        Sellistel ajudel on kaasas põhjalik kasutusjuhend.
        Kuhu mida ühendada ja mis tingimustel ta üldese käivitub.
        Nad omavad ka turvaahelaid.
        Näiteks on levinud roolivõimendi plokist saadav signaal,
        (teatud pin pistikus saab roolivõimendi plokilt plussi).
        Kui roolivõimendi plokk avastab enda süsteemis vea ja
        lülitub välja siis tõmbab ta selle plussi maha ka veomootori
        kontrollerilt andes märku, et roolisüsteem ei tööta -
        - veomootori kontroller omakorda lülitab kohe välja ka veomootori.

        Süsteemides kus elektrilist servoga roolivõimendit pole tuleb siis
        see pin ise permanentse plussi alla panna, et kontroller üldse oleks nõus
        vastavalt kiirusregulaatorist (näit. gaasipedaali potekast) tulevale signaalile
        käivitama veomootori.

        Ühesõnaga ilma korraliku manuaalita teda käima ei saa.

        Kõige elementaarsem turvaloogika on ilmselt kõigil sellistel kontrolleritel
        Toite sisselülitamisel kontrollitakse gaasipedaali asendit ja kui see pole
        kindlalt nullis siis mootorit ei käivitata enne kui kui pedaal pole käinud ära nullasendis.
        viimati muutis kasutaja Pluuto; 24 m 2012, 17:41.

        Comment


          #5
          Kogu manual oli kaasas olnud sama, mis netis saadaval on.

          control board selline http://www.st.com/internet/com/TECHN...CD00166526.pdf
          viimati muutis kasutaja Scott; 30 m 2012, 21:32. Põhjus: kokku

          Comment


            #6
            Googel leidis ka tarkvara.
            http://www.st.com/internet/com/SOFTWARE_RESOURCES/SW_COMPONENT/SW_FUNCTION/rdk-gui_20051205.zip




            Selles zip-is on ka 2 manuali. Alusta nendest.
            viimati muutis kasutaja Scott; 28 m 2012, 03:27. Põhjus: kokku

            Comment


              #7
              Vs: BLDC & AC motor control

              Sain selle tõmmatud, aga targemaks ma sellega ei saanud. Ilmselt peab leidma reaalselt inimene, kes valdab seda tehnikat. Eks foorumi kaudu teistelgi raske nõu anda, kui pole asja ise käes hoidnud.

              Comment

              Working...
              X