Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Lithium Battery liitiumaku

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Lithium Battery liitiumaku

    Tervist.

    Kas selline kombinatsioon on mõistlik.

    Med dette 26" settet på 500w /48volt kan du bygge om din sykkel til en el-sykkel!Settet inneholder forhjul med navmotor, controller, boks til controller, hendler med automatisk strømstans, og gasshåndtak med batteri indikator, samt et LCD display som gir kmt/t, rekkevidde etc. Batterier er tillegg, og for dette settet anbefaler vi et 10 Ah Lithium batteri, (se vår nettside) men du kan selvfølgelig også bygge din egen batteri løsning av blybatterier...Hjulet i dette settet er 26" og har en børsteløs navmotor, noe som betyr at motoren er friksjonsfri, slik at du også kan sykle som vanlig uten batteri. Felgen er "dobbel", slik at den skal tåle kreftene fra 500w.Vi gjør oppmerksom på at dette kjøretyet ikke er å regne som lovlig på norske veier.Toppfart ca 40 kmtRekkevidde med 10 Ah ca 30 km (blandet kjøring)




    Kuna ma pole väga kõva käsi elektri alal siis kas need akud kõlbavad, või tuleb nendega probleeme.
    Muidugi oleks neid pisikesi jubinaid päris kõvasti vaja, aga hind ei ole väga kirves.
    Praegu nagu ei oska rohem midagi küsida, hea oleks kui annaksite nõu, nii head kui halba
    ootan soovitusi, ettepanekuid ja kriitikat.
    Kuna netis ühed väidavad üht ja teised teist siis mina ei oska siin midagi arvata.
    Ja ärge pahandge, et sarnane teema juba olemas on

    Meeldivat päeva jätku.

    #2
    Vs: Lithium Battery

    Mõistlik kui oskad liitiumiga ümber käia. Kui ei siis suletud pliiakud.
    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

    Comment


      #3
      Vs: Lithium Battery

      LiPo on muidugi ainus mõistlik variant rattale, kuid kindlasti mitte need mille sa linkisid.

      Comment


        #4
        Vs: Lithium Battery

        Igasugu ***Fire akud tuleks ära unustada. Neist võib tõesti kunagi fire välja pääseda, kui vaja tugevat voolu. Taskulampi nad veel kuidagi kõlbavad..
        Li-Po (liitium-polümeer) või pliiaku. Esimene vajab spetsiaalset laadijat (soovitavalt balansseeeriv hobby charger), eeldab õiget ümberkäimist, on üsna kallis.
        Teine aga ei salli kiirlaadimist, on lollikindlam, küllaltki raske, aga selle eest tuleb odavamalt kätte.

        Comment


          #5
          Vs: Lithium Battery liitiumaku

          Siin on põhjalikult juttu nende kasutatavusest Erattal
          Siit saad aimu palju need tegelikult mahutavad.
          Ostes ebayst uusi läpaka akusid ja need välja kiskuda tuleb kõige odavam.
          Tegelikult midagi rahaliselt ei võida, Lionil max 700 laadimist.
          Tasub vaadata suuri LIFEPO4 elemente (kuni 2000 laadimist ja palju ohutumad)
          Aku ehitamise ajakulu mitu x lühem ja laadija leiab kergesti. BMS on kõige suurem murekoht akupaki ehitamisel.
          Praegu just tegelen selle leiutamisega.

          Suveks ehitan rattale sellise paki, et saaks vabalt ühe laadimisega Tallinna - Tartu vahet liigelda 40km/h
          viimati muutis kasutaja DVDRW; 13 m 2013, 19:59.
          EE orjusest vaba!

          Comment

          Working...
          X