Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

impulsstoiteplokk (SMPS)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    impulsstoiteplokk (SMPS)

    Tähendab mül on selline küsimus, et siin on üks impulsstoiteploki skeem, aga siit tuleb ainult +/-37V välja aga mul oleks vaja et tuleks +/-68V mille ma tahan panna 400W võimendile taha. Aga ma tahaksin teada et millised jupid siis sellelt smps-ilt tuleks välja vahetada ja milliste vastu et väljund oleks +/-68V?
    SIIN ON SELLE TOITEPLOKKI SKEEMhttp://www.geocities.com/pa_schematics/SMPS.html

    #2
    Tee kaks sellist muundurit ja yhenda yhe pluss teise miinusega, sellest saab yhine juhe vximendi jaoks ning ylejaanud otstel ongi sul (+ -) 74v kaes. Ehk teisisxnu yks muundur toidab yhte xlga ja teine muundur teist xlga ja kogu muusika.

    Comment


      #3
      Ega muud ei tulegi teha kui trafo sekundaarmähisesse rohkem keerde kerida, peaaegu topelt. st et sekundaar- ja primaarmähise keerdude suhe peaks sul olema tiba alla 5. A kuna sa tahad saada 400 w wõimu siis see tähendaks et sul on vaja ca 800 w saada SMPS-st. Selle stabiilseks saamine on omaette kepp ja keeks.

      Comment


        #4
        Lisaks trafo keerdudele tuleb kondekad kõrgemapingelisemate vastu vahetada , kontrollida, et dioodsild pingele vastu peaks. 800 W -se võimsuse juures tuleb väljakad teised võtta või neid topelt panna. Kuna kivi üksi neid ära ei tüüri peab võimendusastme vahele tegema. Muunduri kasutegur on kuskil 80% heal juhul; järelikult pead kilovati sisse suruma see teeb kuskil 90A 12V juures. Millest seda toitta mõeldakse. Toitejuhe võiks olla 50 mm2. Selles skeemis pole ei ülekoormuse ega liigvoolu kaitset. Kui võimsaid väljakaid õlgadesse juurde lisada polegi kaitset vaja, geneka dioodid lähvad ennem. See on kõigest mu isiklik arvamus, mida targemad võiks parandada.

        Comment


          #5
          tekis huvi et kas roltzs tegi selle toiteka valmis???? äkki keegi teab??
          pidi kõva mees olema kui sellega ühele poole sai...

          Comment


            #6
            vabandage minu lolli küsimust, aga kuidas siin genet toidetakse? ainus, mis mulle paistis, oli optronist tulev tagasiside ja isegi optronil puudus toide. ok optroni toitmisega saaks ise hakkama, aga ma atvan, et seda pole piisavalt, sest gene väljundis on vähemalt 100mA koormus ja ise ta tahab ka ju midagi saada.
            ma kipun arvama, et skeem on lihtsalt poolik ja sellisena ilmselt ei tööta
            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

            Comment


              #7
              toide peaks olema 15.jalg ja tuleb läbi transistori Q7

              Comment


                #8
                Et seade tööle hakkaks, tuleb kõikidele remote sisenditele anda +12V.Väljundpinge tõstmiseks tuleb trafole sekundaarpoolele keerde lisada, mõlema mähisetraadi ristlõiget võrdeliselt suurendada, lülititransistoride üldarvu suurendada(u. 3 korda), +12V toiteosas tuleb kasutada mõnesaja mF kondensaatorit(vältimaks üldtoite kõikumist), alaldis tuleks kasutada väh. 35A KS alaldusdioode(soov. kestas TO220 ning kinnitada radiaatorile)ja tagasiside tuleks ümber teha(optroni ahel koos stabilitronidega).
                PS. ei saa aru sellise toiteseadme vajadusest autos?!
                The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
                Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
                Projektide pildid
                Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
                http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm

                Comment


                  #9
                  Originally posted by kreeklane@Feb 16 2005, 10:16
                  toide peaks olema 15.jalg ja tuleb läbi transistori Q7
                  mulle tundub kahtlane Q8 on siin täiesti kinni ja seega saab Q7 baasile praktiliselt 12V ja seega jääb ka see kinni. tema pinge peaks olema emitteris märgatavalt madalam, et sellest transist miskit läbi ka läheks. paranda, kui mul midagi jäi tähele panematta


                  mis sagedust see kivi genereerib ja kui suure vooluga teda koormata annab?
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment


                    #10
                    Q8 ja Q7 on kinni, kuni remote otsale (J1) antakse 12V. Siis avanevad mõlemad. Minu meelest täiesti tavaline skeem.
                    Kõikidele küsimustele selle kivi kohta peaks vastuse saama siit.
                    Harjutamine teeb harjutajaks.

                    Comment


                      #11
                      Ärge unustage südamiku ristlõiget suurendada. Teatud lähenduses võib seda teha lineaarses sõltuvuses võimsusega. Arvutada oleks parem, aga see on keeruline.

                      Comment


                        #12
                        Saksa foorumis lahati sama probleemi. Tulemuseks oli, et kaubanduses vabalt saada olevate ja taskukohaste südamikega sai ühe trafoga max kätte 250W. Edasine võimsuse kasv käis trafode summeerimisega( komplektis väljatransistoridega ja alaldusdioodidega). Jutt oli E südamikega trafodest.

                        Comment


                          #13
                          Nii palju kui ma datasheeti lugenud olen oleks parem kasutada sg3525t, too on vähemalt mõeldud väljakaid otse juhtima. Skeemi tuleb küll muuta kuid niisuguse toiteka ehitamiseks vajalike teadmiste juures ei tohiks see probleem olla?
                          Mõned vihjed tekkida võivate probleemide kohta - (mega) suur tühijooksu vool?, kust leida vastav 10...100 A toiteallikas...
                          ja kui kogu krempel enam-vähem töötab siis võib peadmurdma hakata raadiohäirete pärast;
                          Ise soovitaksin üritada ehitada midagi vähe lahjemat voolu ja pinge poolest, siis minna keevitusvoolude kallale
                          Maailm oleks puhas ja süüta
                          kui poleks õllejogurtit
                          - Õ.Õ.

                          Comment


                            #14
                            Enda kogemusest võin öelda, et akult toites peab akule ehitama pinge kontrolli. Selleks ,et aku alla minimaalse lubatud pingega töötada ei saaks. Tegin kunagi sama skeemiga 50W muundurit, mis kõik kenasti tööle läks. Katsetasin seda 2x 7Ah akuga mis kahjuks otsad andsid. Laadi palju tahad voolu sisse ei võta.

                            Comment


                              #15
                              Selliste rikutud akudega aitab ainult pidev täitmine-tühjendamine tsüklis. Teed oma paarkümmend tsüklit ja võid saada kuni vbolla pool mahtuvusest tagasi... Edasi läheb asi nii aeglaselt, et võibolla kunagi väga paljude tsüklite pärast ka õnnestub saavutada natuke rohkem... kuid pmst ära viskamise kaup jah.

                              Comment

                              Working...
                              X