Tegemist on auto gaasipedaali gaasiasendi anduriga potensiomeetriga (drive-by-wire).
Mure on esimese tunde järgi 0-15% (100%st) osa puudumisega. Välja näeb see gaasi vajutades aeglasel sõidul tõusevad pöörded koheselt liiga kõrgele mis teeb ummikutes olles sõitmise ebameeldivaks. Margiesindus annab varuosa hinnaks koos pedaali ning sinna kuuluvaga ulmelise summa mis ei tule kõnealla. Kui võtta lahti siis tegelikult on 4 väikese metallist harjakese all 4 söerada (2+2) trükiplaadil mis täiesti väjlavõetav. See plaat on täisti vahetatav kuid kummalisel kombel ei kuulu see plaadijupp vahetusele eraldi vaid koos kõigetäiega.
Mainin juurde, et pote puhastuseks mõeldud puhastav/määriv sprei ei aidanud samamoodi tuntavalt midagi. Eeldan, et rajad oleks vaja uuesti organiseerida kuid ei oska kuhugi pöörduda sele murega.
Ootaks andekatelt peadelt ideid kuidas mõistlikute summadega asi kontrolli alla saada, et saaks need niigi tüütud ummikud vähekengi nauditavamks muuta.
Mure on esimese tunde järgi 0-15% (100%st) osa puudumisega. Välja näeb see gaasi vajutades aeglasel sõidul tõusevad pöörded koheselt liiga kõrgele mis teeb ummikutes olles sõitmise ebameeldivaks. Margiesindus annab varuosa hinnaks koos pedaali ning sinna kuuluvaga ulmelise summa mis ei tule kõnealla. Kui võtta lahti siis tegelikult on 4 väikese metallist harjakese all 4 söerada (2+2) trükiplaadil mis täiesti väjlavõetav. See plaat on täisti vahetatav kuid kummalisel kombel ei kuulu see plaadijupp vahetusele eraldi vaid koos kõigetäiega.
Mainin juurde, et pote puhastuseks mõeldud puhastav/määriv sprei ei aidanud samamoodi tuntavalt midagi. Eeldan, et rajad oleks vaja uuesti organiseerida kuid ei oska kuhugi pöörduda sele murega.
Ootaks andekatelt peadelt ideid kuidas mõistlikute summadega asi kontrolli alla saada, et saaks need niigi tüütud ummikud vähekengi nauditavamks muuta.
Comment