Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

12V mootor 24V peale tööle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: 12V mootor 24V peale tööle

    See hiina muundur annab enne otsad. Kui töökindlus vajalik on siis väga odavalt läbi ei saa.

    Aga grupeerimisel võid ka aku keskmist klemmi kasutada. Lülitus selline at ainult 2 venti saavad korraga käima minna, siis ei aja akusid nii ruttu balansist välja. Kui üks annabki otsad siis on aku see mis kannatab, teine jääb tööle.
    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

    Comment


      #17
      Vs: 12V mootor 24V peale tööle

      siis ehita ahel juurde, mis kontrollib nende tööd ja annab punase lambiga märku, kui on viga. Lisaks ahela kontrollile ka "lollide" bimetall termostaadiga(?) lamp põlema. Sul on ju teada max temperatuur, paned iga ventuka alla bimetall termostaadi, mille hüstereesi piirkond sulle sobib ja ühendad termostaadid paralleeli, ehk ühe termostaadi rakendudes näed ära, et läks kuumaks ja saad auto seisata.

      Kuid kui palju on ette tulnud juhtumeid jahutusventilaatori töölepingu lõppemiseks?

      Comment


        #18
        Vs: 12V mootor 24V peale tööle

        Esmalt postitatud kaktus poolt Vaata postitust
        aga kui peaks juhtuma nii, et üks neist annab otsad ja tööd tehes ei pane temperatuuritõusu tähele
        siis läheb selle 13 liitrise mootori remont ikka väga kalliks,
        No see risk on sel juhul kõikidel sõiduautodel. Neil ju ainult üks (üksikutel ka kaks) ja kui see katki läheb, siis sinu loogika järgi ongi kaput.
        Aga ei ole kuulnud et kellegil oleks mootor kokku jooksnud vendi seiskumise tõttu. Pigem ikka mingi muu jama.
        Sul on armatuuril temperatuuri näidik ju olemas? Iga autost hooliv autojuht vaatab aeg-ajalt ka seda näidikut. Ega ta niisama pulli pärast seal ei ole ju.
        Aga võid ju selle sama näidiku külge veel punase tule aretada, et kui üle piiri läheb, siis annab märku.
        Ma oletan et see näidik on tegelikult lihtsalt voltmeeter. Siis peaks ju lihtne olema mingi lülitus teha, mis teatud piiri ületamisel märgutule süütab või piiksuma hakkab.

        Comment


          #19
          Vs: 12V mootor 24V peale tööle

          hiinakatest veel:
          MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
          KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

          Comment


            #20
            Vs: 12V mootor 24V peale tööle

            Viimane link ju step-up, antud rakenduses poleks midagi peale hakata sellega.
            otsija

            Comment


              #21
              Vs: 12V mootor 24V peale tööle

              Tore, et ülesannet täpsustasid. Mina paneks sellisel juhul 2+2 venti järjestikku ja 5.-da lülitaks läbi inverteri vajadusel sisse. Sisselülitamise teeks komparaatoriga, mis võtaks mõõtepinge auto temperatuuriandurilt. Teise komparaatoriga teeks Sinu soovi kohaselt alarmi lülitamise lambiga või piesosireeniga (juhuks kui ei märka keemaminekut). Aga enne mootori kinnijooksmist peaks ikka päris palju auru kapoti alt tulema

              Comment


                #22
                Vs: 12V mootor 24V peale tööle

                Esmalt postitatud otsija poolt Vaata postitust
                Viimane link ju step-up, antud rakenduses poleks midagi peale hakata sellega.
                Miks Sa seda arvad?
                Andmetes pole küll kuskil öeldud, et ta ainult pinget tõstma peab.
                Kommentaarides üks kasutaja kasutab seda kah et teha 14,5 voldist 12 volti.
                MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
                KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

                Comment


                  #23
                  Vs: 12V mootor 24V peale tööle

                  Esmalt postitatud klm poolt Vaata postitust
                  Miks Sa seda arvad?
                  Andmetes pole küll kuskil öeldud, et ta ainult pinget tõstma peab.
                  Kommentaarides üks kasutaja kasutab seda kah et teha 14,5 voldist 12 volti.
                  Plaadil komponente vaadates meenutab väga step-up muundurit ainult, seal veel kirjas ka "
                  1 x Step-up mobile power supply module
                  ". Suht kindlalt julgen väita, et sisendpingest madalamat pinget ta väljundisse ei suuda luua.
                  otsija

                  Comment


                    #24
                    Vs: 12V mootor 24V peale tööle

                    Elektroonika foorumile kohaselt on muidugi alati võimalik vajalik inverter ise valmis ehitada.
                    Skeemi koostamisel on palju abi Texas instrument'si Webench rakendusest:

                    näiteks sisendpingel 20 ... 28 V ja väljundpingel 12 V voolutugevusega 15 A pakuti ühena sellist skeemi:
                    Click image for larger version

Name:	inverter.jpg
Views:	1
Size:	119,2 KB
ID:	867609

                    M1 ja M2 margiks on FDMS8460
                    D1 - MBR0540T1G
                    MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
                    KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

                    Comment


                      #25
                      Vs: 12V mootor 24V peale tööle

                      Mootori tarbeks kannataks ehk ka lihtsalt 555+fet 50% pulsilaiusega lülitama, näiteks nõnda, muidugi 555 vist ei kannatanud otse nii kõrget toitepinget, samas see poleks siinsele rahvale enamusele probleem. Või mõjuks kuidagi 12V mootori harjadele kehvasti selline pea 30V piikimine? On sel vendil üldse harjadega mootorgi, pärast harjavaba nagu PC-de vendid, ega ma tegelikult ei tea seda:P.
                      otsija

                      Comment

                      Working...
                      X