Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Sest "Korova" patareil pole võhma, voolu vähe. Pead panema suured (võimsad) akud.
- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
[QUOTE]või siis hoopis yx see koroona 9voldine patarei
Kuna selles patreis on vaid hetkeks sellist pinget sellise koormuse jaoks.
Järgi proovitud!
Rääkides vedelkütusega mootoritest siis mul üks 1,5 kuupsendine mootor seisab mul riiulis,käib eetri,petrooli ja kastoorõliga.Haisu ajab aga võimu on kõvasti.Kasutati ka raadioteel juhitavate kaatrite mootoriteks,kiiruseks mõõdeti läbi mingi valemi üle 30 km tunnis(ma siis veel noor olin).
Kiire mootor on vägev kuid mis sest kasu kui auto su nägemisulatusest ja puldi juhtimiskaugusest etkega kaob?
- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
Aku pole üldse suur tegelt, see kest seal ümber on suur... Ma ikka räägin ODAVAST trellist, mul oli seal sees neli akut ja seda mahub sinna autosse ära küll, mootor on tõesti suur, aga vaata ringi kataloogides või mingites kahtlases poodides, igasugu seadmeid on ka väiksemate mootorite ja akudega.. Mu auto oli lihtsalt ise suur ja siis mahuts akutrelli mootor sisse ära küll :P, ma vaatasin su autot ka, see on tõesti väiksem ja ehk aitab mingi kruvikeeraja või nn frees(need väiksed)
Toitepinge tõstmine ja ägedam mootor üksinda ei aita. Mootorile antakse pinget läbi lülititranside ja need tuleb siis ka vägevamate vastu vahetada, muidu kärssavad läbi. Toitepinge tõstmisel tuleb veel arvestada, et mikroskeemi toide jääks endiseks. Kivi toidet reguleeriv stabikas peab pingetõusule vastu pidama.
Selle kohapealt on tõesti õigus et,need trantsid mis seda valu ja vatti saavad
tuleks küll välja vahetada (ma vahetasin neid juba 3 korda enne kui otsus selline tuli ,et need trantsid ei sobi sellisele pingele).
:unsure: Mul ka kuulub samasse valdkonda küss mul seisab kodus üks mudel mootor paat veel,
mure selline et, ei ole kaugjuhtimisseadet (ehk siis pulti ) muidu päris vintske
mootor ok, pööramisseade ok
ml endal on puldikas ja olin loll ja talvel s6itsin ja mootor l2ks pe***e.. nyyd oleks vaja muretseda endale uus mootor..kiirus oli normaalne ei oska 8elda km aga kuskil 15 -30 v6is olla
Originally posted by felch@Apr 8 2004, 21:42 Sest "Korova" patareil pole võhma, voolu vähe. Pead panema suured (võimsad) akud.
pannes suurema pingega aku, tõstad ka kogu ülejäänud süsteemi pinget mis lõpptagajärjena võib mootori juhtosa läbi kärsatada, ja see oleks siis juba prügimäeteema enamus inimeste jaoks (mitte igaüks ei suuda uut ehitada)
Comment