Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

puldiauto tuuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Originally posted by Mauro@Jul 25 2005, 23:51
    Selectis nägin juhuslikult, et üks puldiauto, mida nad müüvad,suudab arendada kuni 30Km h
    Rolling On The Floor And Laughing My Ass Off. :lol: .
    Transistor - Seadeldis, mis kaitseb sulavkaitset läbipõlemise eest.
    Ostan Goldstar MODEL 760 Ressiiveri. Ükskõik, mis seisus.

    Comment


      #32
      Ostke korralik mudelauto ja sõitmisel hoidke võimsust 5% peal... Nikko on mänguasi.
      If you think education is expensive, try ignorance.

      Comment


        #33
        Siin käis jutt rihmülekandest kah... Teate... Kui enne oli autol hammas- või tiguülekanne, siis selle asendamine rihmaga võib jah mõjuda kiirusele halvasti, kuna rihmad avaldavad suuremat veeretakistust kui näiteks hammasrattad. Kui tahad rihma peale panna, pane ka võimsam mootor (suurema toitepingega ja kui võimalik, ka mõõtmetelt suurem, sellised on võimsamad) ja tee vajadusel toiteelektroonikas miskit ümber. Muidugi, kas sa siis ka kiiruses võidad, on iseküsimus.
        Mäletan küll, kuidas ehitasin metallkonstruktorist mingi asja, millele panin rihmülekandega 24 voldise mootori (kobakas ja võimas oli, saadud paljundusmasinast). Arendas üsna tõsist kiirust ja kui olin juba mitu peenemat kummirõngast pooleks sõitnud (nii võimas ja hea kiirendus oli), panin rihmaks mängulinttraktori roomiku Kaotasin küll veidi kiiruses ja võimsuses, aga see-eest ei läinud rihm enam kiirendades puruks.

        Omamoodi tulemuse saab, kui panna mingi 5-15 voldine hästi kiirete pööretega mootor auto katusele ja mootori võlli külge tiivik. Muidugi on see väga kriitiline ja auto mass ning muud tegurid mängivad siin väga suurt rolli.

        Comment


          #34
          LINK
          vaadake ise seda masinat ja saate naerda.

          Nikko Peugeot 206 WRC 2002 Scale 1:10 Evolution Ref: OA0067
          This ready to run RC rally car is a 1:10 scale. This car a top speed of 30 km/h with a 7.2 Volt battery, differential gears, suspension and 1 to 6 band frequencies. Complete with batteries. Size: 41.5 cm long, 21 cm wide and 14.5 cm high.

          Age: 8 +

          Supplier Ref: Nikko Peugeot 206 WRC Evolution 1000105

          More...


          Price: £97.75
          see küll jama pole
          tel 53729764

          Comment


            #35
            siin on vähe tõsisemaid autosi

            Comment


              #36
              Võimsam mootor, kui leiate kusagilt: MABUCHI FT16.Toitepingel 12V arendas 38 000 p/min.Tarbitav vool oli ka ca 3...4A.Kasutati juhtsoonega ringraja mudelautodes.
              The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
              Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
              Projektide pildid
              Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
              http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm

              Comment


                #37
                Releesi ei soovita kasutada, kunagi katsetasin yhe niko peal ja see hakkas tõmblema, kuigi proovisin kõiki raadiohäire filtreid. Korra katsetasin ka sellise asjaga naq Linear Grear Sifter, või midagi sellist oli seal peal kirjas, sain yhest tundmatust seadest ja pingega lasi muuta sujuvalt ylekandetegurit.
                Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                Comment


                  #38
                  releed saab kasutada küll, aga kindlasti tuleb ka kaitsedioodid panna: üks releega jadamisi ja teine releega rööpi. kui pinget pole piisavalt siis piisab ka ainult rööptakistist. asja point on selles, et rele on rämeda induktiivsusega ja relee avanemisel tekkinv kõrgepingeimpulss võib elektroonika sisse lasta.
                  releega võidad tüürtransside pingelangu arvelt pea voldi juurde
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment


                    #39
                    Ma usun siiski et vähegi normaalsemas juhtimises on mosfetid, mille takistus releega samas suurusjärgus.

                    Comment


                      #40
                      A mille jadamisi?
                      Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                      Comment


                        #41
                        jadamisi hoiab ära päripingeimpulsid, need ei ole küll tavaliselt tapvad, aga kui pinge varu on, siis paha ta ju ei tee
                        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                        Comment


                          #42
                          Läheb küll juba teemast täitsa mööda, aga mis see päripingeimpulss on? Kui sa mõtled vooluimpulssi, siis seda diood ära ei hoia (ok, tibakese vähendab).
                          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                          Comment


                            #43
                            Taaskord vaja vanat teemat upitada
                            Nimelt leidsin kah ühe Nikki puldika (ilma akuta jms) ja tahaks toda natukene forsseerida Asendusmootor olemas, mehaanika mult tükki küljest ei võta. Iseasi on aga elektriosa ümber ehitmaisega. Hetkel on seal mingi H-sildmis siis mootorit juhib. 8A978BP-t saadetakse signaal sinna silllale jne.
                            Aga kuidas ma võimalikult valutul teel saaks kasutada seal näiteks MOSFET-e? Peale H-silda annaks midagi ehitada? Plaanis siis teha nii et "vedav" osa saaks toite otse akult, signaali aga orginaaljuhtimsielt. <_<

                            Comment


                              #44
                              et mul on ka üks nikko auto ja veel mingi bagi (maastur), tahaks peale panna mingit bensu mootorit aga kust seda mootorit saada . ja see mootor peaks olema ju poole parem võimsam ja kiirem

                              Comment


                                #45
                                egas midagi. sul tuleb kogu kere ümber teha, hammakad välja vahetada, elektroonika übmer vahetada jnejnejne. osta kohe bensumootoriga autu.

                                Comment

                                Working...
                                X