Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Siin käis jutt rihmülekandest kah... Teate... Kui enne oli autol hammas- või tiguülekanne, siis selle asendamine rihmaga võib jah mõjuda kiirusele halvasti, kuna rihmad avaldavad suuremat veeretakistust kui näiteks hammasrattad. Kui tahad rihma peale panna, pane ka võimsam mootor (suurema toitepingega ja kui võimalik, ka mõõtmetelt suurem, sellised on võimsamad) ja tee vajadusel toiteelektroonikas miskit ümber. Muidugi, kas sa siis ka kiiruses võidad, on iseküsimus.
Mäletan küll, kuidas ehitasin metallkonstruktorist mingi asja, millele panin rihmülekandega 24 voldise mootori (kobakas ja võimas oli, saadud paljundusmasinast). Arendas üsna tõsist kiirust ja kui olin juba mitu peenemat kummirõngast pooleks sõitnud (nii võimas ja hea kiirendus oli), panin rihmaks mängulinttraktori roomiku Kaotasin küll veidi kiiruses ja võimsuses, aga see-eest ei läinud rihm enam kiirendades puruks.
Omamoodi tulemuse saab, kui panna mingi 5-15 voldine hästi kiirete pööretega mootor auto katusele ja mootori võlli külge tiivik. Muidugi on see väga kriitiline ja auto mass ning muud tegurid mängivad siin väga suurt rolli.
Nikko Peugeot 206 WRC 2002 Scale 1:10 Evolution Ref: OA0067
This ready to run RC rally car is a 1:10 scale. This car a top speed of 30 km/h with a 7.2 Volt battery, differential gears, suspension and 1 to 6 band frequencies. Complete with batteries. Size: 41.5 cm long, 21 cm wide and 14.5 cm high.
Võimsam mootor, kui leiate kusagilt: MABUCHI FT16.Toitepingel 12V arendas 38 000 p/min.Tarbitav vool oli ka ca 3...4A.Kasutati juhtsoonega ringraja mudelautodes.
Releesi ei soovita kasutada, kunagi katsetasin yhe niko peal ja see hakkas tõmblema, kuigi proovisin kõiki raadiohäire filtreid. Korra katsetasin ka sellise asjaga naq Linear Grear Sifter, või midagi sellist oli seal peal kirjas, sain yhest tundmatust seadest ja pingega lasi muuta sujuvalt ylekandetegurit.
Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
releed saab kasutada küll, aga kindlasti tuleb ka kaitsedioodid panna: üks releega jadamisi ja teine releega rööpi. kui pinget pole piisavalt siis piisab ka ainult rööptakistist. asja point on selles, et rele on rämeda induktiivsusega ja relee avanemisel tekkinv kõrgepingeimpulss võib elektroonika sisse lasta.
releega võidad tüürtransside pingelangu arvelt pea voldi juurde
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Läheb küll juba teemast täitsa mööda, aga mis see päripingeimpulss on? Kui sa mõtled vooluimpulssi, siis seda diood ära ei hoia (ok, tibakese vähendab).
Taaskord vaja vanat teemat upitada
Nimelt leidsin kah ühe Nikki puldika (ilma akuta jms) ja tahaks toda natukene forsseerida Asendusmootor olemas, mehaanika mult tükki küljest ei võta. Iseasi on aga elektriosa ümber ehitmaisega. Hetkel on seal mingi H-sildmis siis mootorit juhib. 8A978BP-t saadetakse signaal sinna silllale jne.
Aga kuidas ma võimalikult valutul teel saaks kasutada seal näiteks MOSFET-e? Peale H-silda annaks midagi ehitada? Plaanis siis teha nii et "vedav" osa saaks toite otse akult, signaali aga orginaaljuhtimsielt. <_<
et mul on ka üks nikko auto ja veel mingi bagi (maastur), tahaks peale panna mingit bensu mootorit aga kust seda mootorit saada . ja see mootor peaks olema ju poole parem võimsam ja kiirem
Comment