Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Vs: Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

    Esmalt postitatud mats13 poolt Vaata postitust
    Kooli tarkusest, muutuv elektriväli tekitab tõesti muutuva magnetvälja aga see on nii nõrk, et
    ei antud rikke puhul ei tasu arvestada. Lühise välja ajamiseks sobib ainult piisavalt tugevast voolust tekkinud magnetväli.
    Võtame testri, numbrilise, kõrgema sisetakistusega.
    Valime AC ja 200 mV piirkonna.
    Jätame alles ühe juhtme ning kinnitame selle plastiklati otsa.
    Nüüd libistame seda juhtmeotsa mööda seina mille taga on juhtmed.
    Vooluta aga pinge all.
    Riista näit muutub sõltuvalt asukohast ja tulemus on korratav.
    Oletan et mõõdan juhtmes indutseeritud pinget.
    Räägitakse et samal põhimõttel töötab raadio. Ja mobla.

    Kui mu riist reageeriks voolule, nt ampertangid, siis kas on näha tulemus kui
    tange läbivad mõlemad, edasi-tagasi, juhtmed.
    Ma ei tea, vast keegi teab?

    Comment


      #47
      Vs: Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

      Avatud ampertangid on täitsa olemas ja ei, edasi-tagasi liikuvat voolu ei mõõda. See pole muidugi antud juhul teemaks.
      Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

      Comment


        #48
        Vs: Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

        See, õnnetu kõrge sisendtakistusega riist korjab igatsugu saasta, mida on olulisest raske eraldada. Voolukese läbilaskmine ja magnetvälja otsimine tunduvad rohkem tulemuslikud. Kui muidugi asja näeks, tuleks ehk veel geniaalsem idee.

        Comment


          #49
          Vs: Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

          Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
          See magnetvälja otsimine tundub kõige mõistlikum, siis ei sega muu voolu (ptüi, pinge) all olev karkass ega juhtmed vaid ainult see rada oleks näha kus vool jookseb.
          Päris nii lihtne siiski pole, ei jookse kahjuks vool vaid ilusasti ühte rada mööda, igalt poolt läheb läbi, ka kõige kaugemast karkassi nurgast. Mingi krdi ohmu tegi kunagi sellise lolli seaduse, nüüd korralikud kodanikud kannatavad.

          Comment


            #50
            Vs: Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

            Esmalt postitatud Shele poolt Vaata postitust
            See, õnnetu kõrge sisendtakistusega riist korjab igatsugu saasta,
            mida on olulisest raske eraldada.
            Kui lähen küproki taga olevast juhtmest eemale siis näit langeb.
            Julgen arvata et registreerin läbi mahtuvuse tulevat juhtme välja.
            Voolukese läbilaskmine ja magnetvälja otsimine tunduvad rohkem tulemuslikud.
            Kui muidugi asja näeks, tuleks ehk veel geniaalsem idee.
            Hea on olla terve ja rikas. Aga kui pole sellist riista kohe võtta.
            Kui nii kohe kuidagi ei saa siis läheks naabrimehelt laenama.

            Comment


              #51
              Vs: Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

              Esmalt postitatud A.S. poolt Vaata postitust
              Päris nii lihtne siiski pole, ei jookse kahjuks vool vaid ilusasti ühte rada mööda, igalt poolt läheb läbi, ka kõige kaugemast karkassi nurgast. Mingi krdi ohmu tegi kunagi sellise lolli seaduse, nüüd korralikud kodanikud kannatavad.
              10 punkti! Tegemist on ju külili oleva metallredeliga. Lihtsa indikaatoriga mõõtes veendud vaid Ohmi seaduse kehtivuses - hunnik paralleelseid takisteid. Vaja oleks osutiga riista, kuid ka selle näit sõltub lisaks magnetvälja tugevusele muudest asjaoludest - näoteks karkassi ühenduste kvaliteedist, matejali paksusest (kipsplaat) jne.

              Comment


                #52
                Vs: Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

                Esmalt postitatud A.S. poolt Vaata postitust
                Päris nii lihtne siiski pole, ei jookse kahjuks vool vaid ilusasti ühte rada mööda, igalt poolt läheb läbi, ka kõige kaugemast karkassi nurgast. Mingi krdi ohmu tegi kunagi sellise lolli seaduse, nüüd korralikud kodanikud kannatavad.
                Kirchoff mõtles kah seadusi välja, see karkass on takistusmaatriks ja valdav osa jookseb ikka ühte rada pidi.
                Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                Comment


                  #53
                  Vs: Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

                  Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
                  Kirchoff mõtles kah seadusi välja, see karkass on takistusmaatriks ja valdav osa jookseb ikka ühte rada pidi.
                  Ma proovisin täna Al redeliga - lihtne indikaator ei saanud isegi aru, kummast otsas vool tuli
                  Võib olla tuleks detektoriga metallpostid üles leida, puurida augud üles-alla. Siis saaks täpse millioommeetriga mõõta küll.

                  Comment


                    #54
                    Vs: Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

                    Veel ohmum oli see, kes jättis harukarbid kipsplaadi alla.

                    Comment


                      #55
                      Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

                      Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitust
                      Võib olla tuleks detektoriga metallpostid üles leida, puurida augud üles-alla.
                      Siis saaks täpse millioommeetriga mõõta küll.
                      Kui pingestada juhe siis ongi meil olukord nagu oleks ÜKS aukudega POST.
                      Ja kuskil on kontakt selle karkassiga ja seal tänu sellele ohmule ja
                      mõõtja kõrgele takistusele erilist pingelangu pole.

                      Esmalt postitatud Porter poolt Vaata postitust
                      Veel ohmum oli see, kes jättis harukarbid kipsplaadi alla.
                      Sealt harukarbist läheb kuskile juhe, mille teine ots on kättesaadav.
                      Ja selles "lisaharus" pingelangu pole kui seal voolu pole.
                      Nii saame mõõta potentsiaali harukarbis ja otsustada kummale poole jääb karkassi ühendus.
                      viimati muutis kasutaja Scott; 24 October 2015, 21:54. Põhjus: järjestikpostitused kokku

                      Comment


                        #56
                        Vs: Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

                        Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
                        Kui pingestada juhe siis ongi meil olukord nagu oleks ÜKS aukudega POST.
                        Ja kuskil on kontakt selle karkassiga ja seal tänu sellele ohmule ja
                        mõõtja kõrgele takistusele erilist pingelangu pole.
                        Ära oommeetriga ja eriti millioommeetriga voolu all küll mõõda!
                        Siin on probleem vist sama, kui elektrik läks kõrtsi pingeid maandama.

                        Comment


                          #57
                          Vs: Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

                          Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
                          Kirchoff mõtles kah seadusi välja, see karkass on takistusmaatriks ja valdav osa jookseb ikka ühte rada pidi.
                          Loodetavasti on ainult üks lühis juhtme ja karkassi vahel. Samuti on üks koht koht karkassist voolu välja tulemise juhtme ühendamiseks. Ei jookse see vool oma lõbuks karkassis ringi! Ikka rohkem nende kahe punkti vahel Kas karkassil on mitu kohta kuhu saab juhtme ühendada? Kui on siis erinevaid variante võrreldes peaks kindlalt juhtme asukohta ajades lühise kohani jõudma ja sealt võiks siis urgitseda.

                          Comment


                            #58
                            Vs: Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

                            Esmalt postitatud mats13 poolt Vaata postitust
                            Loodetavasti on ainult üks lühis juhtme ja karkassi vahel. Samuti on üks koht koht karkassist voolu välja tulemise juhtme ühendamiseks. Ei jookse see vool oma lõbuks karkassis ringi! Ikka rohkem nende kahe punkti vahel Kas karkassil on mitu kohta kuhu saab juhtme ühendada? Kui on siis erinevaid variante võrreldes peaks kindlalt juhtme asukohta ajades lühise kohani jõudma ja sealt võiks siis urgitseda.
                            Vt. rööpahelad: http://www.taskutark.ee/m/jada-ja-ro...h=dGFza3V0YXJr

                            Comment


                              #59
                              Vs: Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

                              Esmalt postitatud vanemleitnant poolt Vaata postitust
                              Seleta ära, miks on sellise jamaga vaja tegeleda? Usun, et isegi aatomiallveelaevadel on kaablid normaalselt ühendatud. Ja mida sa pead silmas peajuhtmete all?
                              Kuidas on harukarbis juhtmete normaal ühendus?
                              Vene aeg alumiinium juhtmed keevitati kokku, vaskjuhtned keevitati või tinutati. Lubati ka klemme kasutada aga see oli kõige viletsam variant. Tööd oli rohkem ja kuumaks minevaid ja siis kõrbenud klemmühendusi olen näinud mitmeid.
                              Korralikult kokku keerutud juhtmed pidasid klemmidest paremini vastu.
                              Praegu vist alumiinium juhet enam ei kasutata, Vene aeg lõpu poole linna korterites kah enam alumiiniumi ei pandud.

                              Comment


                                #60
                                Vs: Karkassi ja kaabli lühise läbi põletamine

                                Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitust
                                Ära oommeetriga ja eriti millioommeetriga voolu all küll mõõda!
                                Siin on probleem vist sama, kui elektrik läks kõrtsi pingeid maandama.
                                Aga ampermeetriga voolu ja voltmeetriga samade punktide vahelt pinget võib ju mõõta?
                                Kas nii kuidagi ei saaks takistust seada?

                                Saan aru et ohmu küsimus aga vast keegi teab.

                                Comment

                                Working...
                                X