Sai ühe rekkapealt õhkvedrustuse aju võetud remonti. Lollitab vedrustus vahest. Surve ja kõrguseandurid vahetatud uute vastu ja originaalid. Seega neis asi ei saa olla.
Mikroskoobi all plaati uurides on tohutult külmjooteid ja pragusid näha.
Mitmes kohas (et mitte öelda enamus) on tina muutunud tinapallikesteks.
Nagu ikka spets tina, mida kasutatatakse, et asi liiga kaua ei töötaks.
Tina laguneb ja pudeneb lihtsalt ära.
Kuna plaat kahepoolne, smd juppidega, siis küsimus ongi selles, kuidas seda plaati nüüd mugavalt ja kiiremini saaks kolviga üle lasta ja kas kolviga või millegi muuga?
Fööniga on risk, et liiga suure puhumisastmega puhub minema kõik.
Triikraua peale ka ei saa panna.
On kellegil olnud kokkupuuteid selliste puhkudega?
Või tõesti kõik smd jms jupid ükshaaval kolviga üle käima?
Võin vajadusel pildi lisada.
Mikroskoobi all plaati uurides on tohutult külmjooteid ja pragusid näha.
Mitmes kohas (et mitte öelda enamus) on tina muutunud tinapallikesteks.
Nagu ikka spets tina, mida kasutatatakse, et asi liiga kaua ei töötaks.
Tina laguneb ja pudeneb lihtsalt ära.
Kuna plaat kahepoolne, smd juppidega, siis küsimus ongi selles, kuidas seda plaati nüüd mugavalt ja kiiremini saaks kolviga üle lasta ja kas kolviga või millegi muuga?
Fööniga on risk, et liiga suure puhumisastmega puhub minema kõik.
Triikraua peale ka ei saa panna.
On kellegil olnud kokkupuuteid selliste puhkudega?
Või tõesti kõik smd jms jupid ükshaaval kolviga üle käima?
Võin vajadusel pildi lisada.
Comment