Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Väravate automaatika...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Väravate automaatika...

    Nii ..lugu siis selline et ma plaanin ehitada ise värava automaatika aga tekkisid sis mõningad kysimused..(tegemist on tiib-väravatega)

    Seal väravate juures käivad sellised silindrid mis sis vastavalt suruõhu jõule väravaid lahti ja kinni suruvad...kas need on samasugused silindrid mis tevalos pakutakse pneumaatiliste toodete all??...kole väiksed näivad pildilt olemas..(sry ple eriti hia silmamõõt)

    Ja teiseks kust võiks leida sellist kompressorit mis suudaks sinna silindritesse õhku sisse pumbata ja ka välja ...ning kas silindritel on ka mingid klapid et õhk välja ei tuleks kui on vastavalt lahti või kinni...??

    Elektroonika ja trükkiplaadi ning lülitite osas saan hakkama aga nende asjadega pole weel kokkupuuteid olnud..

    Oskate aidata?..(A)
    Viga saab olla alati kas töövahendis või meistris...praktika alusel on enamus ajast viga meistris

    #2
    silindri peaksid valima vastavalt soovitud jöule- usun et mingi vastav tabel olemas.
    enamasti silindrid töötavad 6at röhuga ( lähtun piimatööstuse pneumaatikast, vöimalik et mujal asjad teisiti ), seega kui kirjas silindri tööpindala, siis korruta see röhuga ja saadki jöu kilodes. silindrite juhtimiseks pead kasutama elektrilisi solenoidklappe. värava jaoks on vist vaja et silinder oleks kinni-lahti juhitav,seega vaja ka 2 solenoidi,vöivad olla yhised väravapoolte jaoks . Asendi muutudes öhk väljub solenoidis olevast ventiilist.
    kompressor peab vajalikku röhku andma,lisaks peab olema niiskuse ( kondensi ) ja öli ( osade kolbkompressorite suruöhus palju öli sees) ärastus. kogu krempel läheb kallimaks kui elektriline ajam.
    muidugi on pneumaatika puhtam,vaiksem,töökindlam, ei karda kinnikiilumist ega pöle maha.

    Comment


      #3
      Neid asju tehakse reeglina elektriliste lineaartäituritega. Küsi mõnest väravafirmast. Pneumaatika nõuab kompressorit, mis on viletsa töökindlusega ja mürarikas - või siis suur ja kallis. Või siis väike, vaikne ja väga kallis.
      Silindrid ja klapid ei ole ka odavad. Ning töökindlus välistingimustes on madal (jäätumine &#33.

      Igal juhul elekter.

      Comment


        #4
        selge...ma kleebiin allapoole yhe lingi,oskate öelda mis tehnoloogiat on seal väravate avamiseks kasutatud?

        http://www.iavenue.ee/Kataloog/toode_aken....6a8380d62df0229
        Viga saab olla alati kas töövahendis või meistris...praktika alusel on enamus ajast viga meistris

        Comment


          #5
          Ja seda ka veel et millised need lineaartäiturid on??...ja kas neil sis ei olegi vaja kompressorit ??kuidas need toimivad?
          Viga saab olla alati kas töövahendis või meistris...praktika alusel on enamus ajast viga meistris

          Comment


            #6
            üldreeglina töötavad sellised seadmed hüdralika põhimõttel kus kasutatakse hüdraulilist õli mis paneb liikuma hüdraulised silindrid, mis on võimalk reduktsioon klappide reguleerimisga kautada sobivat kiirust väravate sulgemiseks. pneumaatika puhul on asjal väga palju puudusi, näit. kas või talvel külmuv kondents vesi.ja suhuv reg kiirus j.n.e.Selliseid seadmeid müüvad turvasedmetega tegelevad firmad. olen ise neid seadmeid paigaldanud ja nad töötavad suurepäraselt kas nupust või kaugjuhtimise ehk raadio teel vaatamatta aastaajale. el. katkestuse puhul on väravaid võimalik ikkagi avada vastava klapi keeramise korral. koduses tingimuses on sellise seadme valmistamine peaaegu võimatu.

            PS.Nagu sinu kirjutisest võib aru saada pole sa eriti asjaga kursis ja ma kahtlen ka selles et saad elektrilise osaga hakkama siis nii lihtne see asi ka ei ole.Ja kui mõtled seda teostada pneumaatiliselt siis seda keerukam asi on.Tõsi küll on veel võimalus seda teha mehaaniliselt kahe el. mootoriga ja pikkade keerme lattidega kuid sinna on vaja sobivaid mootoreid, reduktoreid lüliteid j.n.e.Kas on mõtet tegeleda jalgratta leiutamisega kui see juba ammu olemas ja sõidab.

            Comment


              #7
              millised turvafirmad nende hüdrauliste värava automaatikatega tegelevad??
              Viga saab olla alati kas töövahendis või meistris...praktika alusel on enamus ajast viga meistris

              Comment

              Working...
              X