Sai järjekordne imeliku looma nahk koju veetud.
Tundmatu loom on sündinud Austraalias ja nimeks on tal Douglas.
Kahjuks puudub tal nii mootor kui ka osa ülekandest.
Originaalis on tal 3/4 hp 1440 p/min mootor, kuid pingil puudub peale mootori ka sidur mille ühes otsas oli suur rihmaratas ja teises otsas 3 soonega seib kust käis rihma ümber tõstes kiiruse reguleerimine.
Algne plaan oli sagedusmuunduriga mootor aga ilmsel seda pinki hakatakse kasutama väga-väga harva, kas selline peen lahendus sellisele masinale oleks jälle mõistlik...
Mootor ja pöörete muutmine võiks jääda võimalikult labaseks kuid samas jällegi ehitada sarnane agregaat nagu originaalist...
Kuid mingine siduri lahendus sinna tuleks ka teha nagu originaalil.
Tegin paar arvutust, kui kasutada 950 p/min mootorit siis peaks kasutama mootori otsas 38/51/60mm rihmaratast.
Kui võluda kuskil 400 p/min mootor siis juba saaks kasutada normaalsete mõõtudega rihmaratast 90/120/143mm läbimõõdus.
Tundmatu loom on sündinud Austraalias ja nimeks on tal Douglas.
Kahjuks puudub tal nii mootor kui ka osa ülekandest.
Originaalis on tal 3/4 hp 1440 p/min mootor, kuid pingil puudub peale mootori ka sidur mille ühes otsas oli suur rihmaratas ja teises otsas 3 soonega seib kust käis rihma ümber tõstes kiiruse reguleerimine.
Algne plaan oli sagedusmuunduriga mootor aga ilmsel seda pinki hakatakse kasutama väga-väga harva, kas selline peen lahendus sellisele masinale oleks jälle mõistlik...
Mootor ja pöörete muutmine võiks jääda võimalikult labaseks kuid samas jällegi ehitada sarnane agregaat nagu originaalist...
Kuid mingine siduri lahendus sinna tuleks ka teha nagu originaalil.
Tegin paar arvutust, kui kasutada 950 p/min mootorit siis peaks kasutama mootori otsas 38/51/60mm rihmaratast.
Kui võluda kuskil 400 p/min mootor siis juba saaks kasutada normaalsete mõõtudega rihmaratast 90/120/143mm läbimõõdus.
Comment