Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Trafo väljundpinge vale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Trafo väljundpinge vale

    Tere!

    Mure seoses tööpingi trafoga. Andmete järgi trafo sisendpinge 230V - väljund 280V. testriga mõõtes väljund aga 335V. Kas võib olla trafol lühiskeerud? Kuna 280V väljundpinge trafode seas pole levinud siis sellist trafot raske saada. Kas annaks ise kerida või oskab keegi mind sellels osas aidata?

    Trafo ise 230V/280V 80VA

    Tänud!

    #2
    Kuumaks läheb? Kaitsmeid põletab?
    Mis trafo on; piduritrafo?
    Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

    Comment


      #3
      Esmalt postitatud Gatsetaja poolt Vaata postitust
      . testriga mõõtes väljund aga 335V.
      Kas mõõtmise ajal oli koormus ühendatud või ei olnud?
      Kui suur (mitu A) on koormusvool?
      Trafo väljundpinge sõltub koormusvoolust.

      Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

      Comment


        #4
        Kaitsmeid ei põleta kuumust pole kontrollinud. Ei ole piduritrafo, mahterosioonpingi üks trafodest. Vooluahelas, mille eesmärgiks elektroodi ning detaili vahelise pilu paika reguleerimine.


        Mõõtmise ajal oli trafo ahelast lahti ühendatud. Lisan joonise ka, T101 siis trafo millega tundub probleem olevat.
        Lisatud failid
        viimati muutis kasutaja Scott; 26 m 2023, 04:21. Põhjus: järjestikpostitused kokku

        Comment


          #5
          Esmalt postitatud Gatsetaja poolt Vaata postitust
          Tere!
          Mure seoses tööpingi trafoga. Andmete järgi trafo sisendpinge 230V - väljund 280V. testriga mõõtes väljund aga 335V. ....
          Mis juhtum üldse selle pinge mõõtmiseni viis ?

          Rike ?
          Seadme vale funktsionaalsus ?
          http://hparchive.com/
          https://worldradiohistory.com/index.htm

          Comment


            #6
            Esmalt postitatud Gatsetaja poolt Vaata postitust
            testriga mõõtes väljund aga 335V.
            Kas võib olla trafol lühiskeerud?
            Lühiskeerud pinget ei tõsta, tõuseb tarbitav vool ja trafo kuumeneb.

            Kas see tester ei mõõtnud äkki max pinget?
            On sellised testrid, sellise võimalusega.

            Comment


              #7
              Esmalt postitatud Starfish poolt Vaata postitust

              Mis juhtum üldse selle pinge mõõtmiseni viis ?

              Rike ?
              Seadme vale funktsionaalsus ?
              Kuna pingil endal ka voltmeeter peal selle max kuvatav vool 300v aga osuti läheb pidevalt põhja ning paberite järgi peaks osuti olema 270V peal. Internetist poola foorumist leidasin samasuguse trafo mis oli 5a tagasi müügil, seal oli tester külge pandud ning väljundpinge oli 297V. Kuna minu oma näitas 335 siis eeldasin et trafoga mingisugune probleem.
              Lisatud failid

              Comment


                #8
                Palju sama tester seinast näitab? Palju c100 peal on? 335 vahelduvat ajaks selle nominaali lõhki juba. Päris palju lühiskeerde on vaja et pinge nii palju tõuseb, see trafo oleks päris kuum.
                Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                Comment


                  #9
                  Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
                  Palju sama tester seinast näitab? Palju c100 peal on? 335 vahelduvat ajaks selle nominaali lõhki juba. Päris palju lühiskeerde on vaja et pinge nii palju tõuseb, see trafo oleks päris kuum.
                  Trafosse tuleb pinge 237V. (See tuleb kolmefaasilisest trafost mille sisend jooniste järgi 380 väljund 220. Kuna tegu vana pingiga ning 70 ndatel oli madalam võrgupinge siis nüüd mõjutab see väljundit)). Võrgust tuleb pinge 406V. C100 peal on 419V


                  Pingil 2 kanalit, ehk kui pink sisse lülitada siis peab voltmeeter näitama 100V (see näit on (101V) kui keerata vahvellülitit JB siis peaks olema näit 280V, on aga 335). Takistites probleem ju olal ei saa, kuna see 100V tekitatakse väga täpselt küll aga kui lülitada kontaktoriga takistid R104 ja R105 mängust välja tekib suurem pinge kui vaja.
                  viimati muutis kasutaja Gatsetaja; 25 m 2023, 23:21.

                  Comment


                    #10
                    Esmalt postitatud Gatsetaja poolt Vaata postitust
                    .. trafost mille sisend jooniste järgi 380 väljund 220. Kuna tegu vana pingiga ning 70 ndatel ..
                    Nendel vanadel pinkidel on tavaliselt võrgutrafo võrgupoolsed otsad seadistatavad. Või ongi ainult 3 (4) klemmi seal?
                    Kui on rohkem klemme, tõsta otsad 400 või 420 peale ringi.

                    Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                    Comment


                      #11
                      Esmalt postitatud erku poolt Vaata postitust
                      Nendel vanadel pinkidel on tavaliselt võrgutrafo võrgupoolsed otsad seadistatavad. Või ongi ainult 3 (4) klemmi seal?
                      Kui on rohkem klemme, tõsta otsad 400 või 420 peale ringi.
                      Järgmine variant kahjuks liiga kõrge 440V. Tundub, et viga ikka kuskil mujal, kuna 100V kanalist tuleb pinge õige.

                      Comment


                        #12
                        Kui sisend on kõrgema pinge jaoks siis väljundid langevad, see ongi ju soov?

                        Kui konde peal 419V siis sellele vastab 300V vahelduvat, seal mõõtmisega mingi kala.

                        100V võib olla stabiliseeritud et sisendist ei sõltu, või kus see skeemi peal on?
                        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                        Comment


                          #13
                          See 100V tekitatakse sama trafoga. Kui trafo lahti ühenda kaob ka 100V pinge. Saan aru, et 100V pingelang tekitataikse takisteid kasutades ning JB lüliti lülitab välja need R104 ja R105 takistid ning tekib kõrgem pinge.
                          viimati muutis kasutaja Scott; 28 m 2023, 23:49. Põhjus: eelmist postitust ei pea täielikult tsiteerima

                          Comment

                          Working...
                          X