Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

3x32A liitumine 4kW kompressor - sujuvkäiviti vajalik?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    3x32A liitumine 4kW kompressor - sujuvkäiviti vajalik?

    Kas 4kW 3f kompressorit võib järsult käivitada või peaks ka sujuvkäiviti vahel olema? Aegajalt lööb C32 peaautomaadi välja aga garaaži C16 jääb sisse.

    #2
    Üldiselt ei tohiks 4kW jaoks sujuvkäivitit vaja olla, kui siis just mujal majapidamises muid koormusi pole, mis koos peakaitset reageerima sunnivad. Sel juhul võib tõesti sujuvkäivitist abi olla.
    Kompressoril peaks kindlasti olema küljes ja korras üks kaval klapp, mis masina seiskumisel kolvi pealt rõhu maha laseb. Siis on käivitus kergem.

    Comment


      #3
      Täht -> komnurk ühenduse ümberlülitus poleks mõeldav ?
      http://hparchive.com/
      https://worldradiohistory.com/index.htm

      Comment


        #4
        Mul 25A kaitse ja 5kW kompressori mootor välja ei löö, samas 10kW mootoriga kompressor lööb iga teise käivitusega kaitsme välja(natuke vist aitas pikem kaabel, siis nii tihti välja ei löönud). Suurel kompressoril laseb rõhu maha, väiksel ei lase.

        Comment


          #5
          Lülitasin kõik tarbijad majast välja ja õnnestub kompressorit iga kord käivitada. Nüüd järgmine jama. Kui paak õhust tühi siis tühikäigul tiksudes on mähistel voolud 6.7A, 7A, 7.3A. Keeran kraani kinni ja rõhu tõustes koormus mootorile ka tõuseb. 10A kandis lööb C16 kaistme välja, vara pole veel?
          Mootorikaitselüliti on tehasest 11A peal ja see veel ei rakendu.

          Mootoril kirjad 380v , 8.2A, 5.5HP. Kas mitte tööreziimis ei peaks vool olema 8.2A peal? Mul on juba 10A enne kui töörõhu saavutab.

          Comment


            #6
            See 8,2A on nimivõimsusel. Elektrimootorit õnnestub ka üle koormata, tõsi mitte kordades ja mitte väga pikalt. 10A raske töö juures on ilmselt veel lubatud piirides.
            Aga C16 kaitse ei tohiks veel 10A juures rakenduda, kui jällegi muud koormust lisaks pole.

            Comment


              #7
              Proovisin C20 kaitsmega. Lööb välja koos C32 peaautomaadiga. Kuidas võimalik, koormuse all tekib mähiste vahel lühis aga ampermeeter on liiga aeglane et seda registreerida?

              Comment


                #8
                Kompressoril käivitus klapp katki ja käivitatakse rõhk silindris. Peabki välja lööma. Vaheta klapp ära.
                MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
                KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

                Comment


                  #9
                  Esmalt postitatud degreal poolt Vaata postitust
                  Proovisin C20 kaitsmega. Lööb välja koos C32 peaautomaadiga. ..
                  Kuidas välja lööb?
                  Kas lööb kohe välja ja ringi ei lähegi.. või läheb lurinal ringi ja teeb paar sekundit tööd või.. kuidas siis täpselt?


                  Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                  Comment


                    #10
                    Läheb käima ja käib lõpmatuseni seni kuni rõhk alla 4bar-i on. Keeran kompressoril kraani kinni, et paaki rõhk kogunema hakkaks: Rõhk hakkab tõusma koos ampridega:
                    0bar - 7A
                    2bar - 8A
                    4bar - 10A
                    5bar - lööb C20 kaitsme välja (koos C32 peaautomaadiga)

                    Ehk kaitsme lööb välja mitte käivitades vaid töökäigus suhteliselt väikese vooluga. Käivitamise probleemist sain jagu kui boilerid ja pesumasinad majapidamises välja lülitasin.

                    Mootorikaitselüliti tehasest 11A peale reguleeritud, see manuaalses asendis ja välja ei löö.
                    Mootor on jääkülm, kuumaks ei lähe.
                    viimati muutis kasutaja degreal; 08 m 2023, 10:19.

                    Comment


                      #11
                      Sujuva koormuse suurendamisega ei saa korraga eri ampriga automaate rakendada. Seal mingi ülelöögi või lühise teema, pane kaabel otse automaadist mootori klemmidele saad tead kas süüdi mootor või ühendusskeem. Või siis see C20 ise katki, et rakendub vara ja tekitab lühise pealekauba.
                      Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                      Comment


                        #12
                        Panin ka kompressorile tangid vahele, nullrõhuga 3.5A, kuskil 6at juures lõpetab 4A. Ehk voolu tõus oluliselt väiksem.
                        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                        Comment


                          #13
                          Seal võib midagi muud ka olla..
                          Näieks koonusrõngastega kolb.. mida suurem rõhk, seda tihedamaks läheb- võib põhjus olla.
                          Võib midagi suurema rõhu all hakata kaarduma seal vända-ajamis..
                          Need klapid seal peas; kui ta peab näiteks 5 atti lööma et üldse klapi lahti saaks, siis 5 atti juures paagis peab silinder juba 10-t taguma.
                          Jne.

                          Vaata kas seal mootorisildil on ka tühijooksu vool märgitud.
                          Siis saad rihma maha võtta ning võrrelda seda tegelikkusega.. kas sul on samane või oluliselt suurem see.
                          Päris loogiline ei ole, et näiteks mootor võib igavikku pumbata 4-ja ja kohe 5 juures tekib mingi suur lühis ja ülelöök.. nagu.
                          viimati muutis kasutaja erku; 11 m 2023, 10:25.
                          Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                          Comment


                            #14
                            Click image for larger version

Name:	mootorisilt.png
Views:	146
Size:	254,2 KB
ID:	1128115
                            Tuleb välja et ei käi see midagi terve igaviku. Lasin 5 min ilma rihmata käia, esmakordselt rakendus mootorikaitselüliti. Nüüd ei julgegi voolu otse mootorile peale panna, äkki kaitses mootorit asjaette?

                            Logisin faaside ampreid ja pingeid.
                            Kood:
                            15:33:57 5.4 5.4 5.7 236.8 232.0 233.4
                            15:33:58 5.4 5.4 5.7 236.8 232.0 233.4
                            15:33:59 5.4 5.4 5.7 236.7 231.8 233.7
                            15:34:00 5.5 5.3 5.8 239.7 231.2 233.2
                            15:34:01 5.5 5.3 5.9 239.7 231.2 233.3
                            15:34:02 5.5 5.4 5.9 239.4 230.9 234.8
                            15:34:03 5.3 5.4 6.0 238.9 230.3 236.1
                            15:34:05 5.2 5.4 5.9 237.5 231.1 236.5
                            15:34:06 5.2 5.4 5.9 237.4 231.1 236.6
                            15:34:07 5.2 5.4 5.9 237.4 231.0 236.4
                            15:34:08 0.1 0.0 0.0 238.4 231.8 237.5  <- rakendus mootorikaitselüliti
                            15:34:09 0.0 0.0 0.0 238.4 231.6 237.5
                            15:34:10 0.0 0.0 0.0 238.4 231.6 237.5
                            15:34:11 0.0 0.0 0.0 238.3 231.5 237.6
                            15:34:12 0.0 0.0 0.0 235.1 232.0 238.2
                            15:34:13 0.0 0.0 0.0 235.4 232.5 236.6
                            Voolutugevused erinevad 13% ulatuses. Sildil 8.2A. Võrgupinge on mul pigem 415v, sobib see üldse 380v mootorile?


                            Comment


                              #15
                              Nende andmete järgi võiks töötada kuigi natuke imelik on. Kuna ta kolmnurka ühendatud, siis edasi mõõtmiseks oleks vaja sillad maha võtta, et saaks mähiseid eraldi mõõta(kui tal otsad mootori sees koos pole), mähiste omavahelist lühist kontrollida, algul tavalise testriga, kui see ei näita, siis megeriga. Millega need andmed logitud on? Kui veel lugenud ei ole, siis võiks siit natuke lugeda:https://www.tthk.ee/MEH/Taiturid_5.html

                              Comment

                              Working...
                              X