Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

3x32A liitumine 4kW kompressor - sujuvkäiviti vajalik?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Need asjad, mis rahvusvaheliselt tehakse ongi märkega 380 või 220 ning 50 või 60Hz mõlemale poolele.
    Mis sisu on.. kes seda teab. Aga.. voolutarbe, kasuteguri ja kirjelduse järgi (ei lähe käeall kohe soojaks) on arvatavalt täitsa sinna kanti.
    Ja 4,7-4,9A oleks väga ok- aga vist palju tahetud

    Korras vististi tõesti mitte.
    Tehaste poolt pigistatakse maks veel 3% erisust pool silma kinni (attenuation), see muidugi lineaarses testimises.
    Aga nii erinevad vast küll sisendfaasid pole, et üle 13% saaks tulla erisust koormusele kokku.
    Seda ju lihtne kontrollida, tõstad faasid ümber ja näed kas suurem vool jäi samasse kohta või mitte.
    Silt ja andmed on Nema omad; seal jah vaikimisi tühikäigu näitajaid ei kajastata.

    See lekkevärk. Jah, kui raami või faaside vahel lekib näed megeriga (500V-sega võibolla näed; 1,2 kV-sega juba peaks nägema, 2,2kV-sega juba näed, kui on näha), aga kui lekib mähispaki keerdude vahel- siis ei näe.

    Andmeid:
    Link1.

    E: vaata asja positiivset külge- ei ole väga kulukas. Läheb uus odav päts peale ja käib tema jälle.
    Veel.. kui tarbimine suur, siis kas on vaja nii suurt jõudlust. Või käib väiksem mootori rihmaseib ja 3kW tuuri mootor ka küll.
    viimati muutis kasutaja erku; 14 m 2023, 00:18.
    Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

    Comment


      #17
      Esmalt postitatud ppv poolt
      mähiste omavahelist lühist kontrollida, algul tavalise testriga, kui see ei näita, siis megeriga
      Ühe mähise ja korpuse vaheline takistus 2M oomi. Kõik teised kombinatsioonid näitasid 2000M oomi vahemikus lõpmatust. Megeri otsimise asemel targem kohe uus mootor osta?
      Esmalt postitatud ppv poolt
      Millega need andmed logitud on?
      Shelly 3EM. Trafod kalibreeritud. Piike kinni ei püüa, näitab ainult hetkelist väärtust.

      Esmalt postitatud erku poolt Vaata postitust
      Andmeid:
      Link1.

      Kas tehase poolt sätitud mootorikaitse 11A liiga palju pole? Kuskil hakkas silma rusikareegel FLA x 1.15 = 9.5A.

      Kas kompressoril üldse sujuvkäivitit kasutatakse ja on mõistlik kasutada? Käiviti pidavat liiga kuumaks minema kui rõhulüliti liiga tihti sisse välja plõksib.
      viimati muutis kasutaja degreal; 14 m 2023, 15:17.

      Comment


        #18
        See vaikimisi kolmnurgas nii et proovi tühijooksu tähtühenduses, kui keskpunkt ära nullida näitab ka mähisevoole paremini. Ja kui jõudu on siis miks mitte ka koormusega.. samas kui ikka välja viskab siis vahetus või mähkimisse.

        Või siis ikkagi, kui kogu juhtskeem vahel on siis moto asemele 3f soojapuhur, vbolla ikkagi mootor korras ja viga kõrval. Tartus võin 6kW laenata, 9A imeb seinast, võiks just paras testkoormus olla.
        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

        Comment


          #19
          Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
          See vaikimisi kolmnurgas nii et proovi tühijooksu tähtühenduses, kui keskpunkt ära nullida näitab ka mähisevoole paremini. Ja kui jõudu on siis miks mitte ka koormusega.. samas kui ikka välja viskab siis vahetus või mähkimisse.
          Panen eksperimendi hetkel pausi peale kuniks aliexpressi meger kohale jõuab. Mõtlesin tähtühendust proovida aga kui mähiste väljavõtte juhtmeid liigutasin siis hakkas ühe faasi takistus täiega kõikuma. Tundub nagu hiina kvaliteet ja väljavõtte juhtmete isolatsioon on kuhugi korpuse vahele keeratud?

          Esimene katse oli maanduseta pesas. Pole ka ime miks seal käis. Korpus voolu all ja lühist pole?

          EDIT: Võtsin mootori lahti, Lamelli serv oli isolatsiooni vigastanud.
          Click image for larger version

Name:	isolatsioon.jpg
Views:	169
Size:	150,4 KB
ID:	1128172
          viimati muutis kasutaja degreal; 15 m 2023, 16:37.

          Comment


            #20
            Ta ei pruukinud ja tõenäoliselt ei olnudki selline konkreetne lühis. Vibratsiooniga vahe korpusega vähenes ja tekkis ülelöök.
            No vähemalt on selline viga suht lihtsalt parandatav.

            Comment


              #21
              Mäkaiver peale ja käib aastaid. Kaua siiani töötas?
              Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

              Comment


                #22
                Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
                Mäkaiver peale ja käib aastaid. Kaua siiani töötas?
                Lõikasin välja ja panin uue juhtme. Vask oli juba minema keevitatud, võibolla 2 kiudu oli järgi. Teisele juhmele veel mäkaiver peale - sellel ka kohe-kohe vask väljas. Mootor on tutikas. Hiinlased on liiga lühikesed juhtmed pannud ja et klemmideni ulatuks olid viimseni pingule tõmmatud ja vastu üliteravat lamelliserva.
                Nüüd käib nagu kellavärk. Ainult et amprid tekitavad veel hämmingut, ei oska vist õigesti mõõta - Ilma rihmata 6A. Rihm peal aga 0bar- 8A. 8bar - 13A.

                Comment


                  #23
                  Mõõda mingit referents koormust, keedukann vms. Kui õige siis prooviks ikkagi tähes üle mõõta. Lühiskeerdudega peab valmis olema et ükspäev ei tööta enam.
                  Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                  Comment


                    #24
                    Et nagu.. töö ajal paneb 4 ja 7Kw vahel voolu nahka (tänapäeva mõistes).. on ikka isu teisel

                    Mul on enesel jälle voolumõõtmised ees; sest.. träni tekib koguaeg juurde ja elektri-arved kasvavad.
                    Ma ise ehitan paljuski ümber oma rauast vara, et asjad saaksid lõpuks täpselt sellised nagu on reaalselt vaja; ehk kulu ja saadav kasu või tulu oleks miskitki tasakaalus.
                    Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                    Comment

                    Working...
                    X