Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Kaablite ajamiseks seina sees on vastavad testrid olemas . Ja kui polegi, nagu minul, siis aitab hädast välja suure sisendtakistusega ja suure võimendusega lahtise sisendiga võimendi.
Ise tegin opvõimu peal, patarei toiteks, klapid taha, jupp traati "antenniks" ja siis käisin mööda seina. Tuhaplokkseinapuhul käib küll. saab kõik kätte.
Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...
Ükski (isegi pädev) elektrik ei ole nii läbinägeli, et näeks läbi kiviseina! Oleks tegemist terve kaabliga, saaks abi kaabliotsijast. Katkise puhul aga võiks katsetada mingi metalliotsijaga. Kui hästi räägid siis ehk Ronexi vennad isegi laenavad sellise. Lihtsa metalliotsija saaks ise ka valmis meisterdada.
Iseasi, palju selles kasu on: kaabli katkemise koha pealt tuleb ikkagi seina lõhkuda. Samas pole just eriti ilus sinna "lapp" peale panna, kasulikum oleks juba terve kaabel vahetada...
On muidugi hulka keerukamaid ja kallemaid seadmeid, mis suudavad avastada isegi puu ! Ei tea kuidas aga olen ühte sellist proovinud.
- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
Ükski (isegi pädev) elektrik ei ole nii läbinägeli, et näeks läbi kiviseina! Oleks tegemist terve kaabliga, saaks abi kaabliotsijast.
Aga nii kaugele saabki ,kuni kaabel terve.
See minu variant töötab niikaua kuni faas peal on, vool ei pea jooksma.
Muide, kui tegemist tüüpkorteriga, siis arvatavasti ka tüüplahendusega, otsi projekti.
Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...
Aga nii kaugele saabki ,kuni kaabel terve.
See minu variant töötab niikaua kuni faas peal on, vool ei pea jooksma.
Muide, kui tegemist tüüpkorteriga, siis arvatavasti ka tüüplahendusega, otsi projekti.
Hiired ja rotid jooksevad keldris ringi, mitte elektrivool juhtmes. Sa pidasid silmas, et kaabel on lihtsalt pingestatud, kuid koormus pole vooluringi ühendatud.
Aeg on energiahulk, mis jääb põhjuse ja tagajärje vahele.
OK, lasin teil natuke jahtuda - loomulikult oleks parim asi frees kätte võtta, AGA korter sai paar aastat tagasi ostetud nn euroremondituna ja poole korteri remont ei mahu minu naise mõistusesse ära. Üks traat ju ainult vedada.
Olen tõesti 10 aastat elektrik olnud, aga installatsiooniga pole kokkupuudet praktiliselt olnud, seda ütlesin lihtsalt sellepärast, et mõned vennad paistsid arvavat, et ma katsusin märja näpuga kilbis faasi kohalolekut peale automaati ja ei suuda leida punti keeratud nulli.
Hiired ja rotid jooksevad keldris ringi, mitte elektrivool juhtmes. Sa pidasid silmas, et kaabel on lihtsalt pingestatud, kuid koormus pole vooluringi ühendatud.
Jah, tähte pole mõtet närida. Muide isegi ,kui juhe pole võrgu(pinge) all, saab sellele sisse anda mingist generaatorist näiteks 1kHz ja siis "kuulata".
Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...
mm, muidu hea mõte. Aga kolm pistikut on plaanis ja kardan, et asukohad ei ole vastavad.
arvutivõrku peab vist ikka vedama, kuna juba praegu on praktiliselt kõik wifi kanalid täidetud. Wifi ruuteri juures on üks kanal vaba, aga teises toas on see juba hõivatud ja hoopis kolmas kanal vaba.
Uus kaabel pane kindlasti, vanad kaablid ei ole sellise koormusele loodud, mis tänapäeval võrgus taga on.Meenutan teile, et isoleermaterjalid juhivad halvasti voolu, mitte ei juhi üldse, kui katkestus on juhtme peal, saab kuni katkestuseni martinj soovitatud toiminguga üles leida. Voolutugevus on kuskil 3-25mA- oleneb juhtme pikkusest. Ja alumiiniumkaablid on alla 20mm2 ohtlik kasutada, eriti veel NL aegseid-(isolatsioon on vananenud).
(No ikka kilbis nulli faasiga segi ei aja. Mõistusega peab seda ala tegema, mitte mingite paberitega.)
Ja miks siis?
Edit: Millest number 20mm2? Sellist mõõtu pole tootmises olemas. Eestis müügil olevad kaablid alates 16 mm2, sellel on olemas kõik vastavad sertifikaadid ja ta on "ohtlik"? Loomulikult on vanad alukaablid ohtlikud, kuna on rabedad kuid millest ikkagi number 20mm2?
viimati muutis kasutaja marcor1; 20 m 2006, 13:16.
Comment