Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Pea Kaitse 20A B Mootor 7,5kw lööb välja Käivitusvool

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Pea Kaitse 20A B Mootor 7,5kw lööb välja Käivitusvool

    Ei ole kindel kas teema õiges kohas kuid,
    Küsimus siis selline kui võimas peaks olema peakaitse kui mootor on 7,5kw et saaks mootori tööle mootori ja peakaitsme vahel veel kaitse 25A K, kui ei ole mingit võimalust kas keegi oskaks anda mõne lingi sujuvkäivitile
    Lisatud failid

    #2
    Vs: Pea Kaitse 20A B Mootor 7,5kw lööb välja Käivitusvool

    C16 oleks minimaalne, mis selle voolu välja kannatab kui mootoril käivitamisel väga suur koormus taga pole.
    Aga see B20 jääb ilmselt väheks, lülitub välja.

    E:
    Jäi soovitamata, et peakaitse B20 vaheta võimalusel C20 vastu välja kui Eesti Energia lubab. Siis ei tohiks selle mootoriga probleeme olla.
    viimati muutis kasutaja A.S.; 06 m 2009, 22:07.

    Comment


      #3
      Vs: Pea Kaitse 20A B Mootor 7,5kw lööb välja Käivitusvool

      kui sel mootoril väga suurt staatilist koormust taga ei ole, siis idee kohaselt võiks see ka käivituda olemasoleva kaitsme otsas. kindlasti käivitub, kui kaitse oleks C.
      antud mootori sujuvaks(koormuseta) käivitamiseks võid asja alguses tähte lülitada ja alles mingite pöörete saavutamisel kolmnurka. käivitusmoment langeb kõvasti, aga langeb ka käivitamisel tekkiv vooluimpulss. paraku on sellise käivitamise puudusek mootori väike koormustaluvus käivitamise perioodil
      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

      Comment


        #4
        Vs: Pea Kaitse 20A B Mootor 7,5kw lööb välja Käivitusvool

        OK, õige, ..sassi läks..
        viimati muutis kasutaja treblatrebla; 11 m 2009, 17:49.

        Comment


          #5
          Vs: Pea Kaitse 20A B Mootor 7,5kw lööb välja Käivitusvool

          Esmalt postitatud treblatrebla poolt
          Kui nüüd keegi mootori silti kah vaataks, siis näeks, et tegemist on 380/660 V mootoriga, ehk 230/400 võrgus ei saa talle miskit täht-kolmnurk käivitust teha.
          Kui sa nüüd seda juttu ka ise loeksid ja veidi mõtleksid, siis ehk...

          Tähte ühendades saab mootor 660V asemel 380V (OK-OK 400V) peale ja veab end üsna vaevaliselt liikuma. Kui pöördeid juba piisavalt, siis lülitatakse mähised kolmnurka, pinge saab õige olema ja mootor töötab nagu peab. Selleks on vaja aga kolme magnetkäivit, taimerit ja veidi mõistust juhtmete ühendamisel. Vene ajal mõnikord kasutati kahte magnetkäivitit, siis oli aga mootori klemmkarbis otstel pidevalt pinge peal, ka siis kui mootor seisis. Seda varianti küll soovitada ei julgeks.

          Minul aga kodus C16 kaitselülitite taga 7.5kW mootoreid tervelt 2, nii 1500 kui ka 3000 pöördeline ja häda ei miskit.

          Comment


            #6
            Vs: Pea Kaitse 20A B Mootor 7,5kw lööb välja Käivitusvool

            saab teha kahe käivitiga, kui ühel käivitil on peas olemas NC ja ka NC kontaktid kõigi kolme jõuklemmi kohta(mul nt üks sihuke kuuris riiulil seisab ja neid klemme on 4). NC asendis oleks siis mähiste otstel sild peal ja kui NO kokku tõmbab, siis on kõigil otstel faas vastas. sel juhul saab lülituse ka manuaalse teha: käivitusel lülitub üks käiviti ja siis pöörete saavutamisel tuleb ise veel teist nuppu vajutada, et ka teine käiviti rakenduks. seiskamise nupp katkestab mõlema käiviti toited ja nii saab taastatud käivituspositsioon.
            ümberlüliva käiviti varu ei pea olema suur, sest tähes käivitamisel on vool suht pisike ja pöördes mootori lülimisel kolmnurka ei ole ka voolud väga suured. loomulikult nimivõimsusele vastava voolu peavad klemmid ikka vastu võtma.
            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

            Comment


              #7
              Vs: Pea Kaitse 20A B Mootor 7,5kw lööb välja Käivitusvool

              ühendasin tähte asi toimis korralikult aga et ei tekiks mootori ülekoormamis ohtu teen siis topeltlüliti et saaks 380V peal kasutada tellisin ka eesti energialt automaadivahetuse C karakteristiku peale

              Comment

              Working...
              X